سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

کشور مقرون به صرفه برای تحصیل

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



1903
477
3327

solmazj

تحصیلات عالیه در خارج از کشور یک موفقیت بزرگ و یک تجربه برای تغییر و پیشرفت در زندگی است، اما اغلب اوقات هزینه های زیادی نیز به همراه دارد. شما مقصد ایده آل خارج از کشور را پیدا خواهید کرد، جایی که می توانید دوره کارشناسی ارشد خود را در اروپا ادامه دهید و از شهریه کم و به طور کلی هزینه های زندگی کم بهره مند شوید.

ایتالیا کشوری مقرون به صرفه برای زندگی، تحصیل و گردشگری است، به همین دلیل سالانه هزاران دانشجو و جهانگردان بین المللی را به خود جذب می کند.
اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه ای، محلی های دوستانه، قیمت های مناسب و حتی نیازی به یادگیری، مهارت یادگیری زبان اسپانیایی، یک کشور جذاب برای دانشجویان بین المللی است. با بیش از هفتاد دانشگاه برای انتخاب، شما به احتمال زیاد می توانید یک مدرک کارشناسی ارشد مناسب در اسپانیا دریافت کنید.
آلمان یکی از مقصد های برتر تحصیلی در اروپا است، زیرا دانشگاه های آلمان به دلیل آموزش کلاس جهانی و فرصت های تحقیقاتی پیشرفته، که به عنوان بخشی از برنامه کارشناسی ارشد ارائه می شود، مشهور هستند.
فرانسه مقصد تحصیل در خارج از کشور است که به ویژه توسط دانشجویانی که عاشق فرهنگ فرانسه هستند ترجیح داده می شود. فرانسه با تعداد زیادی موسسه آموزش عالی، که در بیش از چهل شهر وجود دارد، کشوری مقرون به صرفه برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در خارج از کشور است
لیتوانی دارای بیش از پانزده موسسه آموزش عالی است که تعداد قابل توجهی از برنامه های کارشناسی ارشد انگلیسی را نیز ارائه می دهند، لیتوانی یک کشور اروپایی است که کمتر شناخته شده است و سالانه بیش از 3000 دانشجوی بین المللی را پذیرا است.
دانشگاه های لیتوانی بر جنبه نظری و عملی آموزش متمرکز هستند و به دانشجویان امکان می دهد که در کارهای آموزشی، تخصصی یا علمی / عملی شرکت کنند.
مجارستان با پوشش طیف گسترده ای از گزینه های تحصیل، هزینه های نسبتاً کم زندگی، در مجارستان، دانشجویان می توانند آموزش عالی آکادمیک را دریافت کنند.
پرتغال دارای 5 دانشگاه در رتبه بندی های برتر جهان است، دانشگاه های پرتغال در کنار اینکه مقصد جذابی برای دانشجویان بین المللی هستند، دارای یک تحقیق طولانی مدت و آموزش عالی هستند.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.