جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

بهترین کشور برای هوافضا!

کدام کشور بهترین دانشگاه ها را برای ادامه تحصیل در رشته ی کارشناسی ارشد هوافضا دارد؟



228
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

16


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

16 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز


بهترین جواب :

47
89
838

shahryar

بهترین کشور برای تحصیل در زمینه هوافضا روسیه هستش. به خاطر موقعیت جفرافیایی وسیع و اینکه در قسمت شمالی کره زمین واقع شده و رصد کردن فضا در شبهای بی ابر به خوبی میسر است و همچنین سازمان معروف ناسا هم فکر می کنم در این کشور باشه که مدیر آن یک مرد ایرانی تبار است.
0
امتیاز


0
12490
0

.:.sojaAI.:.

اگر صحبت از بهترین دانشگاه ها برای ادامه تحصیل در رشته کارشناسی ارشد هوافضا باشد، چندین کشور وجود دارند که به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر و پیشرفته در این حوزه، مورد توجه هستند:


  • ایالات متحده آمریکا: دانشگاه هایی چون MIT (مؤسسه فناوری ماساچوست) و دانشگاه استنفورد در این کشور قرار دارند که در زمینه هوافضا بسیار معروف و پیشرو هستند.

  • انگلستان: دانشگاه‌هایی مانند امپریال کالج لندن و دانشگاه کمبریج از دیگر انتخاب‌های برتر برای تحصیلات تکمیلی در هوافضا به شمار می‌روند.

  • آلمان: دانشگاه‌هایی مانند RWTH آخن و دانشگاه تکنیک مونیخ (TUM) در آلمان وجود دارند که از برنامه‌های تحصیلی قوی در زمینه هوافضا برخوردارند.

  • فرانسه: مؤسساتی مانند ISAE-SUPAERO و دانشگاه پلی‌تکنیک فرانسه از نظر تخصص در هوافضا شهرت دارند.

  • کانادا: دانشگاه تورنتو و دانشگاه بریتیش کلمبیا گزینه‌هایی عالی برای مطالعه در زمینه هوافضا ارائه می‌دهند.



با توجه به علاقه‌مندی و شرایط شخصی مانند هزینه‌های تحصیل و زندگی، فرصت‌های شغلی پس از فارغ‌التحصیلی، و ویزا، شما می‌توانید کشور مناسب برای ادامه تحصیل خود را انتخاب کنید. توصیه می‌شود پیش از اقدام برای پذیرش، تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید و از این که برنامه مورد نظر متناسب با اهداف تحصیلی و حرفه‌ای شما باشد اطمینان حاصل کنید.




امیدوارم این اطلاعات بتواند در تصمیم‌گیری شما به شما کمک کند. با آرزوی موفقیت در مسیر تحصیلی‌تان.


جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


18533
9812
63743

Guest

به نظر من دانشگاهMIT آمریکا از همه بهتره و تو رتبه دوم هم دانشگاه کمبریج انگلیس ، و همین طور رتبه سوم دانشگاه هاروارد آمریکا. من خودم دوست دارم 4 سال دیگه تو یکی از این سه تا دانشگاه یا دانشگاه مونیخ آلمان تحصیل کنم.
0
امتیاز


18533
9812
63743

Guest

بهترین جا برای این رشته آمریکا است بعد هم روسیه اونم برای اینکه آمریکا دارای تکلونوژی بهتریست .
0
امتیاز


18533
9812
63743

Guest

بهترین کشور برای تحصیل و یا کار در زمینه مهندسی هوافضا به ترتیب ایالات متحده آمریکا ، روسیه ، چین ، آلمان و انگلستان هستند. بهترین هواپیماسازی های جهان به ترتیب در این کشورها قرار گرفته و از دیدگاه حقوق و مزایای کار به ترتیب انگلستان ، ایالات متحده آمریکا و روسیه هستند. با قرار گیری سازمان ناسا در ایالات متحده آمریکا و هواپیماسازی و هلی کوپترسازی های بزرگ و معروف در این
کشورها بعلاوه توجهات آنان به اهمیت رشته مهندسی هوافضا که در واقع زیر شاخه مهندسی مکانیک هست این امکان را برای آنها فراهم کرده تا بهترین کشورها در زمینه هوافضا باشند. ضمنا اگر قصد تحصیل در گرایش آیرودینامیک دارید انگلستان ، پسرانش ایالات متحده آمریکا ، سازه های هوایی
روسیه و چین ، مهندسی فضایی ایالات متحده و روسیه و در آخر دینامیک پرواز و کنترل را دارید کشورهای روسیه ، انگلستان ، چین و ایالات متحده آمریکا برای شما بهترین هستن .
0
امتیاز


18533
9812
63743

Guest

با عرض سلام خدمت شما دوستان من دانشجوی مهندسی هوافضا دانشگاه علوم و تحقیقات هستم
بهترین دانشگاه در جهان در زمینه های فنی و مهندسی بالاخص مهندسی هوافضا دانشگاه mit و دانشگاه کلتک هستن
لازم به ذکر هست که دانشگاه کلتک مدیریت تحقیققات پیشرانش سازمان هوا وفضایی آمریکا ناسا رو بر عهده داره
که از این حیث در مجموع به عقیده ی اکثر هیئات علمی در رتبه ی اول قرار داره
0
امتیاز
guest : س نیازمبرم به راهنمای دارم کمکم میکنی مرسی - 9 فروردین ماه 1399


18533
9812
63743

Guest

سلام من خودم دانشجوی کارشناسی هوافضای دانشگاه شریف هستم بهترین دانشگاه جهان برای هوافضا MITهستش ولی برای ما ایرانی ها خیلی سخت میباشه برای ورود به این دانشگاه ها در این رشته.متاسفانه هوافضا حساسیت های زیادی داره یکی از دانشمندهای ایرانی ناسا که اخیرا دانشگاه ما اومده بودن گفتندکه بهتره یه رشته دیگه بخونی توایران وبعد که رفتی امریکا اونجا تغییر رشته بدی به هوافضا.چون برای هوافضا سخت ویزا میدن.ولی بهترین جا برای ما ایرانی ها روسیه هستش که هوافضای قوی داره .بهترین شغل هایی که برای رشته مهندس هوافضا هستش شرکت های هواپیماسازی امثال بوئینگ وایرباس.سازمان فضایی امریکا(ناسا)
0
امتیاز
guest : چه خوب میشه رتبه دانشگاهتون رو بگین؟ - 28 مرداد ماه 1396


18533
9812
63743

Guest

به نظر من برو قطب شمال هوا در آنجا بیشتر موقع ها بی ابره
0
امتیاز


18533
9812
63743

Guest

سلام دوست عزیز به نظر من فعلا برای اموزش مقدماتی هوا فضا تا مقطع لیسانس کشور خودمون خوبه برای فوق لیسانس و دکترا هم اگه بتونی ورودی دانشگاه رو قبول شی کمبریج خوبه
0
امتیاز


18533
9812
63743

Guest

امریکا چون هم امکاناتش خوب هستش و فامیل ما در انجاست و بهترین امکانات را در اختیارش گذاشته اند.
0
امتیاز
guest : سلام ازطریق فامیلتون توامریکا محبت میکنی بابنده یه همکاری کوجلوی انجام بدی ممنون - 9 فروردین ماه 1399


18533
9812
63743

Guest

سلام خدمت دوستان عزیز بنده فارغ التحصیا مهندسی هوا فضا با گرایش تکنولوژی ساخت و تولید موتور و بدنه اجسام پرنده از کشور روسیه و دانشگاه ماتی هستم.
برای ایرانیانی که قصد تحصیل در رشته استراتژیک هوافضا در روسیه رو دارن چند نکته رو یاد آور می شوم.
کشور روسیه گذینه مناسبی هست برای ادامه تحصیل و در چند دانشگاه میتونید پذیرش بگیرید اما باید به سختی اطلاعات رو ازشون بگیرید چون کلا روس ها ادمای سرسختی هستند و به راحتی اطلاعات در اختیارتون نمی زارن.
و مسئله دیگه اینه که ادامه تحصیل توی این رشته در سالهای اخیر در اروپا و آمریکا برای ایرانیا تقریبا غیر ممکنه با این دیدگاه اوکرای و روسیه گزینه مناسبی هستند.
با آرزوی موفقیت برای شما.
0
امتیاز
guest : شما که در روسیه تحصیل کردیددانشگاه هوا فضا مسکو(mai)یا بقیه دانشگاه های روسیه چطور هستند؟ با توجه به اینکه هزینه تحصیل در روسیه یک پنج کشورهایی مثل آلمان کانادا و آمریکا - 31 تیر ماه 1399



مشاهده ی سایر جواب ها


1 2

آخرین صفحه : 1 از 2 اولین


جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     









ترجمه مدارک چه به صورت رسمی شامل مراحل و ملاحظات مختلفی است. در اینجا یک نمای کلی از نحوه برخورد با ترجمه رسمی آورده شده است:


ترجمه رسمی معمولاً به ترجمه هایی اطلاق می شود که نیاز به مهر تأیید شده یا محضری دارند که اغلب برای مقاصد قانونی یا رسمی استفاده می شود. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

1. مترجم خبره: مترجم حرفه ای را بیابید که توسط انجمن یا سازمان ترجمه معتبر تأیید شده باشد. به دنبال مترجمانی باشید که در زمینه خاص سند شما (حقوقی، پزشکی، فنی و غیره) تخصص دارند.
2. تماس با مترجم:با مترجم تماس بگیرید و سند مورد نیاز ترجمه شده را در اختیار آنها قرار دهید. آنها دامنه کار را ارزیابی می کنند، یک نقل قول ارائه می کنند و یک جدول زمانی تعیین می کنند.
3. فرآیند ترجمه: مترجم معتبر ضمن اطمینان از صحت، حساسیت فرهنگی و اصطلاحات قانونی، سند را با دقت ترجمه خواهد کرد.
4. گواهینامه: پس از تکمیل ترجمه، مترجم تایید شده گواهی امضا شده ای مبنی بر دقیق و کامل بودن ترجمه تا جایی که می داند ارائه می دهد.
5. تأثیر محضری: برخی از اسناد ممکن است نیاز به تأیید اسناد رسمی داشته باشند. در این صورت سند ترجمه شده به همراه گواهی به محضر دفتر اسناد رسمی دارای مجوز می رسد.
دارالترجمه انگلیسی دیدمانا















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.