جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

ثبت دامنه پس از انقضا

با سلام

دامنه ای مد نظر دارم که در تاریخ 13/10/2017 اعتبارش تموم شده بنده بعد از گذشت چه مدت زمانی مینونم ئامنه رو دوباره ثبت کنم ؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



22
1480
455

rojany

برگشت دامنه به رجیستری
اگر دامنه خود را تمدید نکنید، و اگر کسی آن را در حراج یا در حین فروش فوق‌العاده خریداری نکند، رجیسترر آن را دوباره به رجیستری برمی‌گرداند. وقتی دامنه‌ای در وضعیت دوره بازخرید مجدداً به رجیستری بازگردانده شود، هیچ کس نمی‌تواند آن را حذف کند یا به مدت سی روز تغییر دهد. در این مدت هنوز می‌توانید هزینه بازخرید و تمدید را پرداخت کنید.
بعد از ریجستری Grace Period
اگر نام دامنه را در طی Registry Grace Period تمدید نکنید، در وضعیت معلق قرار می‌گیرد تا حذف شود.

اگر مالک اصلی یا رجیسترر دامنه را خریداری نکند، دامنه حذف می‌شود و برای ثبت عمومی آزاد می‌گردد. گرچه از دست دادن نام دامنه مخرب است، خبر خوب این است که رجیسترر چندین اخطار تمدید و فرصت برای خرید دوباره دامنه‌تان فراهم می‌کند.

چگونه اطمینان حاصل کنیم که نام دامنه منقضی نشده است؟
بسیار مهم است که درک کنیم رجیستر کردن نام دامنه همیشه موقتی است و منوط به پرداخت هزینه‌های تمدید است. مهم نیست که چه کسی هستید و دامنه شما چیست، برای حفظ نام دامنه مجبور به پرداخت هزینه‌های تمدید هستید.

اگر بیش از یک نام دامنه دارید، پیگیری آن‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد. یک روش عالی برای اطمینان از منقضی نشدن هیچ یک از آن‌ها انتقال تمام نام‌های دامنه خود به یک رجیستر و یک اکانت کاربری است. به این ترتیب، تمامی نام دامنه‌ها در یک مکان امن قرار می‌گیرند و به یک کارت اعتباری متصل می‌شوند.

از Grace Periods استفاده کنید.
اگر زمان را از دست دادید و نام دامنه شما منقضی شد، نگران نباشید. هیچ چیز از بین نرفته است. شما همیشه می‌توانید دامنه خود را در طی یکی از مدت زمان‌های Grace Periods دوباره خریداری کنید.

اگر اجازه دهید تاریخ انقضا دامنه شما سپری شود، ممکن است مجبور شوید هزینه‌های اضافی دیگری را پرداخت کنید، در صورتی که پرداخت هزینه بازخرید نسبت به تغییر نام تجاری بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه است.

در نهایت پس از انقضای دامنه و نداشتن راه چاره، شاید بهتر باشد نام دیگری را برای سایت خود در نظر بگیرید. انتخاب نام دامنه مناسب و آسان، یک اقدام مهم اما زمان‌بر است. زمانی که بهترین نام دامنه را انتخاب نمایید به راحتی می‌توانید کسب و کار آنلاین و برند خود را معرفی کنید.
0
امتیاز


22
1480
455

rojany

در زمان انقضای نام دامنه رجیسترار دامنه تمام تلاش می‌کند تا به شما یادآور شود که دامنه خود را تمدید کنید.

اطلاع رسانی از طریق ارسال خودکار ایمیل :قبل از منقضی شدن دامنه، اکثر شرکت‌های وب هاستینگ یا رجیستررهای نام دامنه یک سری ایمیل‌های خودکار جهت اطلاع رسانی برای شما ارسال می‌کنند. این ایمیل‌ها به شما یادآوری می‌کنند که نام دامنه منقضی شده است و باید برای تمدید مبلغی را پرداخت کنید تا سایت از دسترس خارج نگردد.

انقضاء دامنه و Grace Period
اگر قبل از سر رسید و سپری شدن تاریخ انقضا نام دامنه خود را تمدید کنید، مالکیت دامنه را ادامه خواهید داد. اما اگر نام دامنه را قبل از تاریخ انقضا تمدید نکنید، بیشتر رجیستررها برای تمدید دامنه به شما دوره‌ای به نام Grace Period خواهند داد.
به طور معمول، دوره Grace Period سی روز است. در این بازه زمانی می‌توانید نام دامنه خود را بدون پرداخت هزینه اضافی یا جریمه یا از دست دادن کامل نام دامنه آن را تمدید کنید.
اگر مهلت سی روزه شما سپری شود و نام دامنه خود را تمدید نکنید، همچنان همه چیز از دست نمی‌رود. رجیسترر به طور معمول نام دامنه شما را برایتان ذخیره می‌کند و یک دوره مهلت سی روزه دیگر برای تمدید قرار می‌دهد. Grace period بعدی اغلب وضعیت registrar hold نامیده می‌شود.
تفاوت بین Grace Period فعلی و قبلی در این است که برای بازگرداندن نام دامنه خود ممکن است مجبور باشید هم هزینه تمدید و هم هزینه بازخرید یا همان جریمه را بپردازید.
به محض ورود نام دامنه شما به وضعیت registrar hold، رجیسترر شروع به حراج گذاشتن دامنه می‌کند. خبر خوب این است که حتی اگر کسی برای دامنه شما پیشنهاد خرید دهد و آن را بخرد، صاحب جدید احتمالی هنوز باید سی روز صبر کند تا به طور کامل مالک دامنه شود. اگر در طول Grace Period سی روزه دوم تمدید کنید و هزینه‌های مربوطه را پرداخت نمایید، نام دامنه خود را پس خواهید گرفت.
اگر دامنه را در این دوره تمدید نکنید، بالاترین پیشنهاد دهنده مالک دامنه خواهد بود. اگر کسی برای نام دامنه شما در حراجی پیشنهاد قیمت ندهد و اگر دامنه را تمدید نکنید، رجیسترر نام این دامنه را با قیمت پایین‌تر در لیست فروش فوق‌العاده قرار می‌دهد.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.