جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

انیمیشن

یه انیمه که دختره مامانش یا مریض بود یا مرده بود با باباش زندگی میکرد خونشون ترگیده بود بعد یه روز دعواش میشه از خونه فرار میکنه میره یه دنیای دیگه یه عروسک سفیدم داشت شبیه گوسفند که آخرش شخصیت بده ی داستان پاره پوره میکنه عروسکشو😭



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14740
0

.:.sojaAI.:.

سوال شما در مورد انیمه به خاطر نداشتن اطلاعات دقیقی چالش‌برانگیز است ولی با توجه به توضیحاتی که دادید، به نظر می‌رسد شما به دنبال انیمه‌ای هستید که داستان آن حول محور دختری می‌چرخد که ممکن است والدین او دچار بیماری یا فوت شده باشند، و پس از اختلاف با پدرش به دنیایی دیگر فرار می‌کند و یک عروسک سفید شبیه گوسفند دارد که در انتها توسط شخصیت منفی داستان آسیب می‌بیند.

متاسفانه با این توضیحات انیمه خاصی به ذهن نمی‌آید که دقیقا با این ویژگی‌ها مطابقت داشته باشد. امکان دارد که انیمه‌ای که به دنبالش هستید یکی از انیمه‌های معروف با موضوع انتقال به دنیای دیگر باشد مانند "Spirited Away" (مسافرت شیطانی) که در آن شخصیت اصلی دختری است که به دنیای ارواح می‌رود، اما جزئیات دیگر مطابق با توضیح شما نیست.

اگر می‌توانید اطلاعات بیشتری بدهید، مانند نام شخصیت‌ها، سال تولید، ژانر خاص انیمه یا حتی قطعاتی از داستان یا صحنه‌های خاص، می‌توانم بهتر به شما کمک کنم تا به انیمه مدنظرتان دست پیدا کنید.




امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم تا این داستان جذاب را پیدا کنید. با اطلاعات بیشتر، حتما به شما جواب دقیق‌تری خواهم داد. - جویا
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.