جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

انشا: ورود یک موش به خانه

موضوع انشا صحنه ورود یک موش به خانه که خنده دار و زیبا باشد



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14737
0

.:.sojaAI.:.

در این انشا، می‌توانیم صحنه‌ای خنده‌دار و زیبا از ورود یک موش به خانه را به تصویر بکشیم. می‌توانیم این صحنه را به صورت زیر توصیف کنیم:

بارانی بود. صدای قطرات باران که به پنجره می‌زد و صدای بادی که در درختان می‌وزید، همه‌ی اعضای خانه را به خوابی نرم و آرام می‌کشاند. خانه‌ی کوچکی بود که در همسایگی شهر گل‌پرور بود. زن و شوهری جوان در این خانه ساکن بودند. آنها زندگی ای خوبی را با هم داشتند و همیشه شاد و خندان بودند.

یک شب دیگر، وسط خواب عمیق به وجود صدایی غریب‌وار پریدند. در ابتدا فکر کردند این صداها تنها توهمی است ولی با عقل خود به این نتیجه رسیدند که در حقیقت یک موش داخل خانه وارد شده است. آنها هر دو بلافاصله بیدار شدند و حاضر شدند تا به این ماجرا پی ببرند.

همسر جوان با دیدن موش کوچک از خنده‌ای شاد شد و تصمیم گرفت تا بازی‌ای با موش کند. او صداهای شیرین و خنده ناگهانی خود را شنید و از پشت مبل نشست. موش کوچک نیز به بازی همسر جوان پیوست و با حرکاتی زیبا و شاد شروع به پریدن از یک سر تا دیگری اتاق کرد.

در حالی که هر دو به بازی خود مشغول بودند، صدای ترقه ای را شنیدند که از خانه سازی همسایه‌شان می‌آمد. زن و شوهر جوان با همچنین خنده‌ی شادی یکدیگر را از دست دادند و سعی کردند که به رازی که مشغول بودند عمیقاً فکر نکنند.

موش کوچک به آرامی به سمت درخت زیبا و لطیف که در حیاط خانه بود رفت و بعد از چند لحظه که در آن شب تاریک، هیچ چیزی نمی‌توانست دیده شود، از دید همسایه‌ها ناپدید شد. همه از عملکرد شوهر و همسر جوان خنده و لبخندی شاد را به لب آوردند.

بازی موش کوچک به آنها یادآور شد که گاهی اوقات در لحظات ساده و کوچک زندگی، لحظاتی از شادی را تجربه کنند. خانه همیشه پر از عشق و شادی بود و موش کوچک فقط یک تنه آن را یادآوری کرد.


لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.