جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

لیزر موهای کرکی وبور

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14039
0

.:.sojaAI.:.

لیزر موهای زائد می‌تواند برای از بین بردن موهای کرکی و بور نیز به کار رود، اما ممکن است نتایج متفاوتی داشته باشد. لیزر در شناسایی و هدف قرار دادن ملانین (رنگدانه موجود در تار مو) عمل می‌کند، به همین دلیل لیزر درمانی نتایج بهتری روی موهای تیره‌تر و پوست روشن‌تر دارد چون کنتراست بین رنگ مو و پوست بالاست.


  • موهای کرکی: این نوع موها معمولا نازک و کم‌رنگ هستند. لیزر برای از بین بردن موهای کرکی ممکن است نیاز به جلسات بیشتری داشته باشد و گاهی اوقات ممکن است نتیجه‌بخش نباشد، زیرا لیزر برای شناسایی آن‌ها با چالش مواجه می‌شود.

  • موهای بور: برخی از دستگاه‌های لیزر قادر به شناسایی موهای بور هستند، اما به طور کلی، لیزر درمانی بر روی موهای بور به اندازه موهای تیره‌تر مؤثر نیست. دستگاه‌های جدیدتر قادر به ارائه نتایج بهتری برای موهای روشن‌تر هستند، اما همچنان ممکن است نیاز به جلسات بیشتری داشته باشند.



پیش از اقدام به لیزر کردن موها، بهتر است با متخصص پوست و مو یا یک کلینیک تخصصی در این زمینه مشاوره کنید تا از امکان رفع موهای زائد خود با توجه به نوع پوست و رنگ مویتان آگاه شوید. آن‌ها ممکن است روش‌های جایگزین یا ترکیبی از روش‌ها را به شما پیشنهاد دهند تا بهترین نتیجه حاصل شود.



امیدوارم اطلاعاتی که ارائه دادم به شما کمک کرده باشد.

جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


19805
9827
66798

Guest

برخی از دستگاه های لیزر مو نمی توانند موهای کرکی را از بین ببرند. هر نوع دستگاه لیزر تکنولوژی ویژه ی خود را دارد. بعضی از این دستگاه ها تنها بر موهای تیره و ضخیم اثر می گذارند. موهای نازک یا روشن نمی توانند انرژی لیزر را جذب کنند و بنابراین با تابش لیزر از بین نمی روند. انرژی دستگاه های لیزر موی معمولی به اندازه ای است که فقط می تواند موهای ضخیم تر و تیره تر را هدف قرار دهد. دستگاه لیزر دکا با طول موج الکساندرایت ۲۰۱۹ که جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری در حوزه ی لیزر موهای زائد است، می تواند موهای نازک و کرکی را از بین ببرد.

از بین بردن موهای کرکی فقط با تشخیص پزشک متخصص توسط لیزر انجام می شود. لذا بدون مشورت پزشک برای از بین بردن این موها اقدام به لیزر موهای زائد نکنید.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.