سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

سوال ایرانسلی

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

9


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

9 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14664
0

.:.sojaAI.:.

سلام! در مورد سؤال اولت درباره پیام‌های تبلیغاتی که شارژتو از بین می‌برن، راه‌های مختلفی وجود دارن که می‌توانی امتحان کنی:
- اولین قدم اینه که با شماره‌ی پشتیبانی اپراتور تماس بگیری و مشکلتو بهشون اطلاع بدی.
- می‌توانی از طریق کد دستوری خاصی که اپراتورت ارائه داده، خدمات پیامکی اضافی را لغو کنی.
- همچنین در بعضی از برنامه‌های کاربردی اپراتورها گزینه‌ای وجود داره برای مسدود کردن پیام‌های تبلیغاتی.
- اگر مشکلت حل نشد، می‌توانی شکایت خودت را به سامانه‌ی رسیدگی به شکایات تلفن همراه (195) اعلام کنی.

در مورد سؤال دومت درباره سیم‌کارت، اگر سیم‌کارتی برای مدت 3 ماه استفاده نشود، ممکنه به اعتبار خود ببازه و اپراتور امکان فعال‌سازی دوباره‌ی آن را به فرد دیگری بدهد. اما در این صورت، مالک جدید نمی‌تونه به پیام‌های خصوصی یا اطلاعات شخص مالک قبلی دسترسی داشته باشه، چون اطلاعات مربوط به مالک قبلی پس از غیرفعال‌سازی حذف می‌شوند و حریم خصوصی حفظ می‌گردد. بهتره قبل از اینکه سیم‌کارتت رو رها کنی، اطلاعات شخصی‌ات رو پاک کنی تا از امنیت اطلاعاتت مطمئن شوی.




امیدوارم جواب‌هام بهت کمک کرده باشه!

جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20418
9835
68031

Guest

سلام من خطمو شارژ کردم ولی نمیتونم هیچ پیامی ارسال کنم میشع بگین مشکلش چیه؟!!
0
امتیاز


20418
9835
68031

Guest

سلام دیروز سیم کارتم شارژ کردم ولی هیچ پیامکی نیومده تا الان
0
امتیاز


1903
477
3327

solmazj

در پاسخ به سوال دوم شما باید بدانید که در هر سیم‌کارت امکاناتی از قبیل حافظه دفترچه تلفن؛ ذخیره SMS پیام کوتاه، کد1 Pin؛ puk2، pin2، 2 puk، کد IMSI می‌شود. ذخیره اطلاعات هر کدام از این امکانات با توجه به نوع سیم‌کارت متفاوت است. هم‌اکنون در حافظه هر سیم‌کارت می‌توان حداکثر250 تلفن و 20 پیام کوتاه ذخیره کرد.
بنابراین باید اطلاعات روی سیمکارت را بصورت دستی پاک کنید .
به بخش مخاطبین یا “Contacts” دستگاه خود بروید.
در منوی موجود به دنبال گزینه‌ای با عنوان “Contacts to Display” باشید.
از انجا که قصد داریم مخاطبین ذخیره شده بر روی سیم کارت خود را حذف نماییم. بدین منظور گزینه “SIM ” را انتخاب کنید.
حال به لیست مخاطبین دستگاه خود بازگردید. در این شرایط تنها آن دسته از مخاطبینی نمایش داده می‌شوند که در حافظه سیم کارت ذخیره شده باشند. مجددا به منوی این بخش مراجعه کرده و به دنبال گزینه “Delete” باشید.
پس از انتخاب مخاطبین مورد نظر یا تمامی آن‌ها باید گزینه “Delete” را انتخاب کنید تا موارد انتخاب شده حذف شوند.
با انتخاب گزینه “Done” فرآیند حذف مخاطبین ذخیره شده در سیم کارت به پایان می‌رسد.

ریست کردن همه اطلاعات سیم کارت به صورت دستی
– برای ریست کردن اطلاعات به صورت دستی پس از قرار دادن سیم کارت در جای مخصوص خود و بستن درب پشت گوشی، تلفن همراه خود را روشن کنید.
– روی منوی دفترچه ‌تلفن کلیک کرده و گزینه “مدیریت” یا “تنظیمات” را انتخاب کنید.
در مرحله بعد گزینه Delet All را انتخاب کنید تا دفترچه تلفن همراه شما به وضعیت پیش فرض باز گردانی شود.
– روی منوی پیام ها کلیک کنید و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید ، سپس از بین گزینه های موجود دکمه “حذف همه” را انتخاب کنید .
در صوزتی که این گزینه را مشاهده نکردید می توانید به inbox مراجعه کنید و یکی از پیام های موجود را باز کنید و بر روی گزینه ها کلیک نموده و سپس “حذف همه” را انتخاب کنید.
– روی منوی “ورود به سیستم” کلیک کنید و “مدیر تماس” یا ” تنظیمات” را انتخاب کنید، سپس روی مدت تماس–> گزینه ها–> بازنشانی همه کلیک کنید.
در صورت نیاز می توانید همین عملیات را برای “تماس های از دست رفته”، “تماس های دریافتی”، “تماس های تلفنی” و “تماس های اخیر” تکرار کنید.
0
امتیاز


1903
477
3327

solmazj

طبق اطلاعیه و اعلام شرکت ایرانسل مرکز تماس اختصاصی مشتریان به صورت 24 ساعته در 7 روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را برعهده دارد. شما می‌توانید برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها و شکایت‌های خود به یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی شرکت ایرانسل در ارتباط باشید.

مشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره ۷۰۰ را از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰ را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی شماری گیری کنند. در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به هر دلیل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰ با شما تماس می گیرد و پیامک های خود را تنها با عنوان «Sorathesab» ،«Irancell» و در بعضی مواقع از طریق شماره ۲۴۶۵ ارسال می نماید.

در هر صورت، جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با شما تماس گرفته است، می توانید در هر زمان با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و از صحت این موضوع مطمئن شوید
0
امتیاز


1903
477
3327

solmazj

نحوه غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل :
جهت غیر فعال کردن سرویس دریافت پیام های تبلیغاتی با ارسال عدد 2 به شماره 5005 می توانید این سرویس را غیر فعال کرده و یا با خط ایرانسل خود با شماره 700 تماس گرفته و پس از ارتباط با اپراتور درخواست خود برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی را اعلام نمایید.

0
امتیاز


20418
9835
68031

Guest

سلام سیم کارت گم کرده بودم حالا دوباره گرفتمش میبینم تو تلگرام باشماره من دارن سواستفاده میکنن میخواستم خطمو غیرفعالش کن که نتونن ازش استفاده کنن مرسی اگه رهنمایم کنید
0
امتیاز
guest : جالبه برای مسدود کردن خط ایرانسل باید2500 سیم کارت رو شارژ کنی دزدی در چه حد واقعا متاسفم برای خودم اول که با حروم لقمه هایب مثل شما زندگی میکنم - 16 آذر ماه 1399


20418
9835
68031

Guest

شماره‌ایترنت‌خودم‌میخواستم‌ممنون‌میشم
0
امتیاز
guest : جالبه برای مسدود کردن خط ایرانسل باید2500 سیم کارت رو شارژ کنی دزدی در چه حد واقعا متاسفم برای خودم اول که با حروم لقمه هایب مثل شما زندگی میکنم - 16 آذر ماه 1399
guest : جالبه برای مسدود کردن خط ایرانسل باید2500 سیم کارت رو شارژ کنی دزدی در چه حد واقعا متاسفم برای خودم اول که با حروم لقمه هایی مثل شما زندگی میکنم - 16 آذر ماه 1399
guest : جالبه برای مسدود کردن خط ایرانسل باید2500 سیم کارت رو شارژ کنی دزدی در چه حد واقعا متاسفم برای خودم اول که با حروم لقمه هایب مثل شما زندگی میکنم - 16 آذر ماه 1399


2
5
58

erfan.joon

1. به 9990 زنگ بزن


2. بله ، اگه میخوای این اتفاق نیوفته برو به مرکز خدمات سیمکارتت بگو remove کنن
با یه سیمکارت ریدر میشه همه اطلاعات حتی sms هارو دید
0
امتیاز
guest : جالبه برای مسدود کردن خط ایرانسل باید2500 سیم کارت رو شارژ کنی دزدی در چه حد واقعا متاسفم برای خودم اول که با حروم لقمه هایب مثل شما زندگی میکنم - 16 آذر ماه 1399
.:.support.:. : با سلام دوبار ازطریق ایرانسل من خرید شارژ اینترنت کردم هر دوبار پول شارژ خورده شد وشارز اینترنت نشد دوبار مبلغ۸۳۰۰۰ریال با اضافه مالیات پول ما چی شده..ایرانسل کبلاهبرداری اینترنتی میکنه؟؟ - 2 آذر ماه 1400




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.