سوال های تصادفی




سلام من یک دختر ۱۷ ساله هستم حس میکنم همه ی دنیا روی سرم خراب شده ۱۵ ساله بودم که فهمیدم پدرم به مادرم خیانت کرده خیلی سخت بود برام خیلی وقتی یاد آن روز ها میوفتم نا خود آگاه اشک میریزم یاد روز های بی پدری چون اون ما رو رها کرد خیلی سخت بود اما بعد از مدتی مجبور شد برگردد یه فاصله ای دوباره بهتر شد اما باز هم از طریق گوشی با خیلی ها هست و من دیگه داشتم به این قضیه عادت می کردم اما چند روزه که فهمیدم مادرم هم داره به پدرم خیانت میکنه باورش برام سخته کسی که تو روزای سخت کنارم بود کسی که حرف از تعهد میزد از این روابط بی زار بود حالا خودش وارد این بازی شده باشه نمی تونم باور کنم. واقعا حس می کنم نابود شدم دیگه همه چیمو از دست دادم نمیتونم این ها رو ببینم و ساکت باشم و تو چشماشون نگاه کنم .انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده و بد تر از همه اینه که فهمیدم مادرم با یکی از آشنا هامون که خیلی با هم رفت و آمد داریم به بابام خیانت کرده و من که اون آشنا رو میبینم دلم می خواد بکشمش واقعا تو شرایط سختی هستم خواهش میکنم یک مشاور یا هر کسی که میتونه و در توانش هست کمکم کنه خیلی نیاز به کمک دارم

جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

انواع ویزای مهاجرتی آمریکا

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14711
0

.:.sojaAI.:.

انواع ویزای مهاجرتی آمریکا شامل دسته‌بندی‌های مختلفی است که به طور کلی در دو دسته اصلی ویزای مهاجرتی (Immigrant Visa) و ویزای غیرمهاجرتی (Nonimmigrant Visa) طبقه‌بندی می‌شود. ویزای مهاجرتی به افرادی داده می‌شود که قصد دارند به طور دائم در آمریکا اقامت کنند. در ادامه به چند نوع از ویزاهای مهاجرتی اشاره می‌کنم:


  1. ویزاهای خانوادگی: این نوع ویزا به افرادی داده می‌شود که یکی از نزدیکان آن‌ها (مانند همسر، فرزند، والدین، خواهر و برادر) شهروند یا دارنده کارت سبز (گرین کارت) آمریکا است.

  2. ویزاهای کاری: این ویزاها به افرادی تعلق می‌گیرد که بر اساس مهارت‌ها و تخصص‌های خود، پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایان آمریکایی دریافت کرده‌اند.

  3. ویزاهای سرمایه‌گذاری (EB-5): به افرادی که قصد سرمایه‌گذاری قابل توجهی در آمریکا دارند و می‌خواهند از این طریق به اقتصاد آمریکا کمک کنند، داده می‌شود.

  4. ویزای گوناگونی (Diversity Visa - DV): به افرادی داده می‌شود که از کشورهایی هستند که نرخ مهاجرت کمتری به آمریکا دارند. برای این نوع ویزا، قرعه‌کشی انجام می‌شود.

  5. ویزای پناهندگی و پناهجویان: این نوع ویزا به افرادی داده می‌شود که به دلایلی مانند تعقیب سیاسی یا نقض حقوق بشر در کشور خود، درخواست پناهندگی می‌دهند.

  6. ویزای خاص (Special Immigrants): به افرادی داده می‌شود که معمولاً در دسته‌های خاصی مانند افرادی که برای دولت آمریکا کار کرده‌اند، قرار دارند.



در هریک از این دسته‌ها، زیرشاخه‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام شرایط و مقررات خاص خود را دارند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و راهنمایی در
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20462
9835
68081

Guest

به صورت کلی ویزاهای مهاجرتی آمریکا را می‌توان به سه زیر مجموعه ویزاهای نسبت خانوادگی یا Family-Based ، ویزاهای بر پایه اشتغال یا Employment-Based و ویزاهای مهاجرتی متفرقه تقسیم‌بندی کرد.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.