جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

روز کریسمس

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



31
1480
465

rojany

خیر جالب است بدانید که :

در بریتانیا «پدر کریسمس» هدیه‌ها را می‌آورد. بوقلمون کبابی برای شام شایع ترین غذا در شب کریسمس است که با سیب زمینی کبابی، سبزیجات از جمله کلم بروکلی، کرنبری، سس نان و سس گریوی و همچنین سوسیس سرخ شده و پیچیده در بیکن سرو می شود.

در فرانسه بابا نوئل (سنت نیکلا در شمال شرق فرانسه) هدیه‌ها را می آورد. فرانسوی‌ها اغلب جگر چرب، ماهی آزاد دودی، اسکلوپ یا صدف را به‌عنوان پیش غذا در مراسم کریسمس می‌خورند. غذای اصلی تقریبا همیشه گوشت است از جمله بوقلمون کباب شده یا غاز.

در آلمان «مسیح نوزاد» هدیه‌ها را می آورد. آلمانی ها یک وعده غذایی بسیار ساده از ماهی یا گوشت آب پز شده با مخلوطی از سبزیجات در شب کریسمس می خورند. در روز کریسمس بیشتر خانواده ها کباب گوشت بز با سیب زمینی صرف می کنند و برخی خانواده ها نیز بوقلمون و یا جوجه کباب می خورند.

در ایتالیا «بابو ناتاله» در ۲۵ دسامبر و «بفانا» در ششم ژانویه هدیه‌ها را می آورد. سالاد اوختاپوس، رشته فرنگی (نوعی از اسپاگتی)، غذای دریایی اسپیگولا، فیله ماهی سرخ شده، مارماهی بزرگ سرخ شده و سلاد گل کلم و زیتون و ترشی از جمله غذاهایی است که شب کریسمس سرو می‌شود.

در روسیه «دد موروز» یا پدر بزرگ فراست هدیه‌ها را می‌آورد. برای شب سال نو سالاد، شامپاین و خاویار صرف می شود. همچنین سالادی با نام سیلیودکا که سالادی لایه لایه است شامل شاه ماهی، سیب زمین، هویج، چغندر، پیاز و سس مایونز هم در منوی غذاهای این شب جا دارد. چغندر بکار رفته در این سالاد رنگ آنرا ارغوانی می کند. سالاد اولویه نیز در برخی مناطق صرف می شود.

در اسپانیا سه پادشاه شامل ملچیور، کاسپار و بالتازار ششم ژانویه هدیه می آورند. در شب سال نو وقتی ساعت نیمه شب را نشان می دهد، اسپانیایی ها ۱۲ دانه انگور می خورند و معتقدند که این کار شانس و ثروت برای سال آینده به همراه می آورد. در روز شش ژانویه که هدیه می دهند یک کیک سنتی با نام کیک پادشاه و نوعی آب نبات بادامی می خورند.

در یونان «آگیوس واسیلیس» در روز نخست ژانویه هدیه‌ها را می آورد. به‌طور سنتی غذای شام کریسمس در یونان گوشت خوک کباب شده با انواع خوراکی های دیگر است. بوقلمون کریسمس در سالهای اخیر در یونان پر طرفدار شده است. ملوماکارونو و کورابیدس دو غذایی است که در کریسمس و شب سال نو در یونان پخته می شود.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.