جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

جشن سال نو میلادی

جشن سال نو میلادی در کشورهای همسایه چگونه برگزار می شود؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

4


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

4 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



31
1480
465

rojany

جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در ارمنستان
جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در ارمنستان کاملا سنتی و متفاوت برگزار می شود. به شب جشن سال نو که نزدیک می‌شویم در میدان جمهوری کاجی را با ارتفاع ۴۰ متر تزئین کرده و همین درخت کاج به تنهایی یکی از یکی جاذبه‌های گردشگری ارمنستان محسوب می‌شود. در این کشور جشن کریسمس ۲ بار و به ۲ شکل مختلف برگزار می‌شود. یکی از این جشن‌ها درست در ابتدای سال نو میلادی است و جشن دوم در روز ۶ ژانویه برگزار خواهد شد. بعبارتی جشن کریسمس از ۱ دسامبر آغاز شده و تا ۶ ژانویه ادامه خواهد یافت.

یکی از کارهای جالب مردم در زمان جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در ارمنستان این است که میزهای غذایی را ترتیب می‌دهند و هر کس بسته به توانایی که دارد غذایی که برای کریسمس اماده کرده است را بر روی این میزها قرار می‌دهد. از مهمترین مواد غذایی در این جشن پیلاف، سالاد، شیرینی، سبزیجات و میوه هایی خشک هستند که فراوان بر روی این میز خودنمایی می کنند.

جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در گرجستان
گرجی ها در برگزاری جشـن سـال نـو میـلادی ۲۰۲۲ همیشه سنگ تمام می گذارند. بدین معنا که شهرهای باتومی و تفلیس در کریسمس از هر زمان دیگری زیباتر و اعجاب انگیز تر هستند. غذاهای سال نو در گرجستان بسیار ویژه و خاص هستند. برای مثال ساتسیوی ترکی نوعی خوراک مرغ است که با سس گردو آن را تهیه می کنند. گوزینا کی هم یک دسر لذیذ گرجی است که از عسل و مغزهای سرخ شده تهیه می شود.

جشـن سـال نـو میـلادی ۲۰۲۲ در گرجستان نام های متفاوتی دارد. مردم در نواحی غرب جشن سال نو را کالاندا می‌نامند اما در نواحی کوهستانی نام آن زومخا است. نقطه اشتراک جشن مردم در گرجستان با کشورهای اروپایی و آمریکایی این است که همگی درخت کریسمس دارند و به آن چیچیلاکی می گویند. اما این درخت مخصوص گرجی ها بوده و از شاخه های خشک گردو و یا فندق آن را درست می کنند. آن را در روز ۷ ژانویه درست می کنند که نماد زندگی و سمبل امید است. در زور جشن از انجام کارهایی مانند دوخت و دوز خودداری می کنند و در عوض از خدا برای تمام نعمت هایش تشکر و سپاسگزاری می کنند
0
امتیاز


31
1480
465

rojany

جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در هندوستان
مردم هند بطور عمده از چهار مذهب سیک، مسلمان، هندو و مسیحی پیروی می کنند. اما جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ مراسمی است که مردم از هر مذهبی که باشند با شور و نشاطی مضاعف در آن شرکت می کنند. خانواده هایی با دین مسیحیت به کلیسا رفته و در آنجا جشن خود را برپا می کنند و به صرف غذاهای خوشمزه مشغول می شوند. برای برگزاری مراسم جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در هندوستان بهترین مکان ها گوا، گلمرگ، شیملا، مانالی و آولی هستند که تجربه ای بسیار خوب از تعطیلات کریسمس را برای شما به ارمغان خواهند آورد. کوه ها سراسر از برف پوشیده شده اند و تجربه ای بی‌نظیر را برای شما بوجود می آورند. کلیساها در طول کریسمس به خوبی تزئین شده و تصاویری چشم نواز را به بینندگان هدیه میدهند.

جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در ترکیه
ترکیه همسایه دیوار به دیوار ماست و همیشه برای مراسم هایی مانند کریسمس به شدت مورد توجه ایرانیان بوده است. با اینکه کشوری مسلمان نشین است اما آغاز سال نو این کشور نیز با آغاز سال نو میلادی یکی است. مردم در این کشور در ژانویه سال نو را همراه با سایر مردم مسیحی در دنیا جشن می گیرند. جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در کشور ترکیه شاد و پر هیاهو برگزار می شود. تمامی اعضای خانواده دور هم جمع می شوند با برپایی جشن و شادی بهانه ای برای هدیه دادن به یکدیگر پیدا می کنند. در استانبول کلیساها و رستوران ها فرصتی برای برپایی جشن کریسمس پیدا می کنند که بتوانند در قسمتی از شادی مردم سهیم باشند.

شب سال نو در فرهنگ ترک ها، نوئل نام دارد. در این شب درخت ها را تزئین می کنند و به عزیزان خود هدیه های فراوان می دهند. دکور مغازه ها، خیابان ها و فروشگاه ها عوض شده و در همه جای شهر می توانید بابانوئل را ببینید. البته به دلیل مسلمان نشین بودن بیشتر شهرها، جشـن سـال نـو میـلادی ۲۰۲۲ معمولی به اتمام می رسد اما در کلیساها و همچنین رستوران های معروف فرصتی دست می دهد تا مردم بتوانند خاطراتی شیرین را برای خود و عزیزان خود رقم بزنند. بزرگترین کلیسای کاتولیک در ترکیه کلیسای سنت پادوای آنتونی نام دارد که مردم آن را بنام سنت آنتونی میشناسند و در این کلیسا مراسم عشای ربانی راس ساعت ۸ شروع می شود.

0
امتیاز


31
1480
465

rojany

جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در هنگ کنگ
هنگ کنگ یکی از ۱۰ شهر برتر در دنیا برای گذراندن جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ می باشد. البته باید آنجا باشید تا همه چیز را از نزدیک دیده و باور کنید. کریسمس همزمان با جشنواره تجدید نیرو و آرامش تائوئیست ها برگزار می شود و تعطیلی کامل شهر را بهمراه دارد. در این شهر شما با درخت های تزئین شده کریسمس در تمام نقاط روبرو می شوید و البته شرکت کنندگان در مراسمی با انرژی جمعی از خدایان خود درخواست می کنند که آینده ای خوب را برای آنان رقم بزنند. تمامی ساختمان هایی که در مقابل بندر ویکتوریا مستقر شده اند غرق در نور هستند و این شگفت انگیزترین منظره ای خواهد بود که تماشاچیان فراوانی دارد. البته در مراکز شهر با قیمت هایی مناسب لباس و اجناس مختلفی به مسافران و گردشگران ارائه می شوند و شما به راحتی می توانید خرید کنید.

جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در کره جنوبی
کره جنوبی تنها کشوری است که در آن تعطیلات ملی کریسمس وجود دارد. زیبایی های کریسمس در کره جنوبی چشم نواز و بی نظیر است و جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در آن بسیار ویژه برگزار می شود. درخت های کاج سراسر نور و تزئینات چشم نواز اطراف آنان هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. البته شاید جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ هیچ شباهتی به جشن سال نو در آمریکا یا سایر کشورهای اروپایی نداشته باشد. این جشن در کره بیشتر برای زوج های جوان عاشق است تا مذهبیون مسیحی. درست در جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ است که مردم بیشترین هدایا، کارت تبریک و درخت کاج کریسمس را مبادله می کنند. جوانترها در این شب دعا می خواهند و در شهر سئول جشنواره درخت کریسمس بوسان را به شکلی جذاب و متفاوت برگزار می کنند. در اصل این جشنواره یک نمایش است با موضع شفابخشی و عشق.
0
امتیاز


31
1480
465

rojany

جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در روسیه
مردم جذاب روسیه ترجیح می دهند در زمان برگزاری جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در کنار خانواده خود باشند و معتقد هستند هرطور که جشن سال نو را سپری کنیم، سال جدید را نیز همانطور پشت سر خواهیم گذاشت. آنان دوست ندارند که در زمان جشن سال نو کار عقب مانده داشته باشند و ترجیح می دهند تمام کارهای خود را به اتمام برسانند. به روایتی پتر اول بنیان گذار جشن سال نو میلادی ژانویه در روسیه بود. به دستور ایشان جشن سال نو ۷ روز ادامه داشت و هر شب درست پشت دیوارهای کرملین توپ شلیک می کردند. ضمن اینکه کاج های مخصوص سال نو به وسیله آجیل، شیرین رنگی و عروسک های چوبی تزئین می شدند.

در روسیه جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ بابانوئل آمریکایی وجود ندارد. در عوض آنها بابا سرما دارند که بعبارتی همان بابانوئل است.

جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در فیلیپین
فیلیپین یکی از شهرهای بسیار جذاب برای گذراندن جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ می باشد. اینکه شما در جزیره گرمسیری آن کریسمس را می گذرانید یا در پایتخت این کشور، هیچ فرقی ندارد. شما در نهایت با یک خاطره فوق العاده این کشور را ترک خواهید کرد. گذراندن کریسمس در فیلیپین برای شما خاطره‌ای بسیار بیاد ماندنی خواهد بود. مردم کشور فیلیپین جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ را همانند سال های دیگر زودتر شروع کرده و از شروع سپتامبر تا ژانویه آن را ادامه خواهند داد.

مراکز کشور فیلیپین نقش کارول های کریسمس را دارند و تمام بیلبورد ها و نمایشگرها را در این شهر با فانوس و تزئینات زیبا مزین می کنند.

جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ در تایلند
تایلند یکی از مقاصد بی نظیر برای گذراندن سفرهای کریسمس به حساب می آید. این کشور برای برگزاری جشن سال نو میلادی ۲۰۲۲ بسیار مناسب است و گردشگران فراوانی را نیز به خود فرا میخواند. این کشور در سفرهای کریسمس بسیار می درخشد و گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید کریسمس در این کشور تعطیل رسمی نیست اما مراکز خرید و کازینوها به مناسبت این ایام همگی باز هستند و تزئینات و درخت کریسمس نیز در همه جا مشاهده می شود. فروشگاه ها و مراکز خرید تزئینات کامل کریسمس دارند و ناگفته نماند که قیمت ها در این کشور به دلیل کریسمس بالا می روند.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.