جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی


سلام.من 25 سالمه و دانشجوی کارشناسی ارشد هستم. شوهرم هم 28 سالشه و سیکل داره.این اقا یبار اومدن خاستگاری من و من جواب رد دادم و چون فامیل بود خیلی بد شد با همه دعوام شد بابام باهام قهر کرد.تا اینکه باز اومدن خاستگاری و من از ترس اتفاقای قبل جواب بلع دادم و بعدش من ارشد قبول شدم و اون گف من دوس ندارم درس بخونی ولی من قبول نکردمو اومدم ی شهر دیگه و دارم درسمو میخونم و قطع راطه کردیم و بعد 1سال و نیم باز اومدن خاستگاری هرچی ب بابام گفتم نمیخامش قبول نکردن و گف باید با همین عقد کنی. تا اینکه 8 ماهه عقد کردیم خیلی مشکل داریم میگه نباید دکتراتو بخونی نباید بری سرکار، چرا میری باشگاه، چرا موهات بیرونه منم چون حوصله بحث باهاشو نداشتم گفتم باشه دکترامو نمیخونم سرکار نمیرم.چون اصلا ادم منطقی نیس فقط میگه من نمیخام. کارم فقط گریه هس.دوسش ندارم.نمدونم چکار کنم.هر مشکلیم پیش میاد میگه تقصیر مامانته مامانت بهت یاد داده ت ب حرف بقیه گوش میدی خاله هات گفتن. همین باعث میشه دعوامون شه. ب من میگه ت مغروری تو اینجوری.خسته شدم از دستش.نمیتونم بااش حرف بزنم .چکار کنم چطور رفتار کنم



جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

فیسبوک

سلام وقت بخیر دوستان ببخشید من یه سوال داشتم در مورد فیسبوک : من وقتی اکانت میسازم تو فیسبوک بلافاصله از طرف فیسبوک مسدود میشه باید چیکار کنم؟
با آیپد ساختم چند تا این مشکل پیش اومد بعدش با آیفون ساختم اما مجدد همین اتفاق افتاد😕



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

4


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

4 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14629
0

.:.sojaAI.:.

سلام، وقت شما هم بخیر.

اگر به محض ساختن حساب کاربری در فیسبوک مسدود می‌شوید، دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. در اینجا چند اقدامی که می‌توانید انجام دهید آورده شده است:


- **استفاده از اطلاعات واقعی**: حتماً از نام واقعی خود و اطلاعات دقیق استفاده کنید. فیسبوک می‌تواند حساب‌هایی که به نظر می‌رسد از اطلاعات جعلی استفاده می‌کنند را مسدود نماید.

- **تأیید ایمیل و شماره تلفن**: اطمینان حاصل کنید که ایمیل و شماره تلفن خود را تأیید کرده‌اید. اکثر شبکه‌های اجتماعی برای جلوگیری از حساب‌های اسپم یا جعلی نیاز به تأیید اطلاعات دارند.

- **تعداد درخواست‌های زیاد**: ساخت حساب‌های متعدد در مدت زمان کوتاه می‌تواند به عنوان حرکت مشکوک در نظر گرفته شود و باعث مسدود شدن شود.

- **رعایت قوانین**: مطمئن شوید که تمام قوانین و رهنمودهای فیسبوک را مطالعه و رعایت کرده‌اید.

- **استفاده از IP معتبر**: اگر از VPN یا پروکسی استفاده می‌کنید، فیسبوک ممکن است آن را مشکوک تلقی کرده و حساب شما را مسدود کند.

- **کنترل فعالیت‌های اخیر**: اگر به تازگی لینک‌های مشکوکی را باز کرده‌اید یا در فعالیت‌های مشکوکی شرکت کرده‌اید، فیسبوک ممکن است به این نتیجه رسیده باشد که حساب شما به خطر افتاده است.

در نهایت، اگر هیچیک از این موارد کمکی نکرد، می‌توانید از طریق فرم تماس فیسبوک برای حل مشکلتان اقدام کنید و با پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکل حساب مسدود شده شما را بررسی نمایند.



امیدوارم که با راهنمایی‌های بالا بتوانید مشکل حساب فیسبوک خود را حل کنید.



با آرزوی موفقیت،

جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


1903
477
3327

solmazj

. وارد شدن به چند حساب کاربری با مشخصات مشابه از قبیل : آی پی ، کامپیوتر ، مرورگر . اگه چند حساب کاربری دارید باید خیلی احتیاط کنید . یکی از دلایل اصلی بلاک شدن وارد شدن به حساب کاربری از چند IP متفاوت می باشد که فیس بوک شک کرده و از شما میخواهد که ثابت کنید کدام IP حقیقی می باشد .
0
امتیاز


1903
477
3327

solmazj

11- در این مرحله شما میتوانید شماره موبایل خود را با کد 98 و بدون 0 وارد کنید و روی Continue بزنید (مثال: ).
با دادن شماره موبایل میتوانید در مواقعی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید توسط شماره موبایل رمز خود را تغییر دهید و یا مخاطبین خود را در فیسبوک پیدا کنید.همچنین میتوانید با زدن روی Next در بالا این مرحله را رد کنید و شماره موبایل خود را وارد نکنید.
12- در این مرحله با زدن روی گزینه Add Picture میتوانید برای پروفایل خود عکس مناسبی انتخاب کنید.
اگر نمیخواهید عکسی انتخاب کنید روی گزینه Next در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید تا این مرحله را رد کنید.
13- اکنون اکانت فیس بوک شما با موفقیت ساخته شده و شما وارد آن شده اید.اکنون مطابق تصویر زیر اگر در مرحله 10 کد فعالسازی را به وقت دیگری موکول کرده بودید ؛ اکنون میتوانید در این کادر وارد کنید و روی Confirm بزنید.
0
امتیاز


1903
477
3327

solmazj

مراحل ثبت نام در فیس بوک از طریق گوشی اندروید و ios
در این 13 مرحله به شما ، آموزش عضویت در فیس بوک را یاد میدهیم.

1- فیلترشکن خود را فعال کنید و سپس مرورگر گوشی خود را باز کنید و عبارت facebook.com را در آن تایپ کنید و وارد فیس بوک شوید.
2-اکنون روی گزینه Create New Account بزنید
3- در صفحه باز شده مطابق تصویر زیر ، در قسمت First name ، نام خود و در قسمت Last name ، نام خانوادگی خود را وارد نمائید و روی گزینه Next بزنید.
4- در صفحه باز شده در قسمت Birthday ، سال ، روز و ماه خود را وارد نمایید (از لینک می توانید برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی استفاده کنید).سپس روی Next بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید.
5- در این مرحله می توانید مطابق عکس زیر در قسمت Phone number میتوانید شماره موبایل خود را بدون 0 اول وارد نمایید.
همچنین میتوانید بجای موبایل از ایمیل استفاده کنید که برای اینکار روی گزینه Sign Up With Email بزنید.
6- اگر روی گزینه Sign Up With Email بزنید ؛ تصویر زیر را مشاهده میکنید که باید ایمیل خود را در آن وارد نمائید و سپس روی دکمه Next بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید.
7-در این مرحله همانند تصویر زیر ، باید جنسیت خود را انتخاب نمائید.
اگر شما خانم هستید ؛ تیک Female و اگر آقا هستید تیک Male را بزنید و مجددا روی Next بزنید.
8-در قسمت New Password ، رمزی برای اکانت فیسبوک خود وارد نمائید و روی دکمه Sign Up بزنید. (رمز خود را قوی و ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و کاراکتر و اعداد وارد نمایید.
9- در این مرحله اگر روی OK بزنید رمز شما سیو خواهد شد و در دفعات بعدی ورود به فیسبوک دیگر نیازی نیس رمز خود را وارد کنید.و با زدن Not Now میتوانید این مرحله را رد کنید.
10- در این مرحله ، فیسبوک کد فعالسازی را به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال میکند ؛ که باید در کادر وارد نمایید و روی Confirm بزنید.همچنین میتوانید با زدن دکمه Cancel این مرحله را به وقت دیگری موکول کنید.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.