جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

مهاجرت تحصیلی

شرایط ادامه تحصیل در مقطع دکترا در کانادا، رو میدونید؟ نظرتون در مورد زندگی در کانادا چیه؟ کانادا شرایط تحصیل رایگان هم داره؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



20473
9835
68094

Guest

قاعدتاً داشتن نمرات و معدل قابل قبول در مقاطع قبلی (معدل بالای ۱۶ برای دانشگاه های کانادا، بالا به حساب می آیند.) تاثیر به سزایی دارد. همچنین داشتن توصیه نامه از اساتید قبلی و نمره ی زبان بالا خیلی مهم هستند. اما موردی که تاثیر تعیین کننده درپذیرش شما در مقطع دکتری دارد، داشتن مقالات علمی با کیفیت است‌. اگر می خواهی در این مورد بیشتر بدونی بهت توصیه می کنم حتماً این مطلب را بخوانی : نقش مقالات علمی در پذیرش تحصیلی کانادا اگر می خواهی با مزایا و معایب زندگی در کانادا آشنا بشی این یکی‌ مقاله : مزایا و معایب مهاجرت به کانادا با یک دید منصفانه به این موضوع می پردازد. راستش در مورد شرایط تحصیل رایگان در کانادا در مقطع دکتری باید بگم که شما در آمریکا شانس بیشتری برای گرفتن فاند تحصیلی که کلیه ی مخارج تحصیل و زندگی شما را پوشش بده دارید. البته شهریه ی دانشگاه ها در کانادا بسیار کمتر از آمریکا است. اگر می خواهی در مورد فواید تحصیل در آمریکا بیشتر بدونی اسم مقاله چرا مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای دانشجویی ایده‌ای عالی است ؟ صد در صد می تونه کمکتان کند.
0
امتیاز


4
160
56

samere

تحصیل دکترا در کانادا برای شما امکان کار کردن با متخصصین پیشگام و استفاده بهینه از تجهیزات مدرن با تکنولوژی بالا را فراهم می‌کند و زمانی که شما مدرک دکترای خود را اخذ نمودید، شانس دریافت یکی از بهترین انواع ویزای کار کانادا را خواهید داشت. دانشگاه‌های کانادا از جمله معتبرترین دانشگاه‌ها در سطح جهانی به خصوص به منظور تحصیل دکترا است. برای تحصیل رایگان هم باید شرایطی مثل آزمون GRE: آزمونی مهم و مورد قبول دانشگاه‌های کانادا است که مناسب متقاضیان تحصیلکرده است. اگر برای تحصیل رایگان در کانادا در مقاطع بالاتر از لیسانس می‌خواهید اقدام کنید، داشتن نمره‌ی بالای آزمون GRE یک باید است. بقیه لزومات رو میتونید در مقاله1 بخونید و بطور کلی ویژگی‌های زندگی در کانادا رو هم میتونید در مقاله 2 مطالعه کنید.
مقاله 1
مقاله 2
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.