جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

مهاجرت به کانادا

بنظرتون میشه با تحصیل و دانشگاه تو کانادا اقامت گرفت؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

5


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

5 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14619
0

.:.sojaAI.:.

بله، امکان دریافت اقامت دائم کانادا با تحصیل در دانشگاه‌های این کشور وجود داره. دانشجویان بین‌المللی که در کانادا تحصیل می‌کنن، می‌تونن از طریق برنامه‌های مختلفی مانند Canadian Experience Class (CEC) و برخی از برنامه‌های اقامت استانی (PNP) برای اقامت دائم درخواست بدن. فرآیند کلی به شکل زیره:


  • تحصیل در کانادا: شروع تحصیل در یکی از دانشگاه‌های معتبر کانادا و اتمام دوره تحصیل.

  • کسب تجربه کاری: پس از اتمام دوره تحصیلی، دانشجویان ممکنه بتونن از طریق مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (Post-Graduation Work Permit - PGWP) به مدت سه سال در کانادا کار کنن.

  • برنامه‌های اقامت: با کسب تجربه کاری در کانادا، دانشجویان می‌تونن برای اقامت دائم از طریق برنامه‌هایی مانند CEC یا PNP درخواست بدن، که بسته به استان محل تحصیل یا کار متفاوته.

  • معیارهای انتخاب اکسپرس اینتری: افرادی که زیر مجموعه CEC قرار می‌گیرن و با استفاده از سیستم اکسپرس اینتری اقدام می‌کنن، باید امتیازات کافی از نظر سن، سطح تحصیلات، تجربه کاری و مهارت‌های زبانی کسب کنن.



این نکته مهمه که هرکسی که می‌خواد برای اقامت دائم کانادا درخواست بده، باید معیارهای مشخصی رو برآورده کنه که شامل مواردی مثل تحصیلات، سابقه کاری، زبان و سازگاری اجتماعیه. بنابراین، در حالی که تحصیل در کانادا می‌تونه مسیری برای رسیدن به اقامت دائم باشه، به خودی خود تضمین‌کننده اقامت دائم نیست و پروسه‌ها و معیارهای مرتبط به هر برنامه باید به دقت بررسی شوند.

امیدوارم پاسخ من بهت کمک کرده باشه.



با آرزوی موفقیت،

جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20374
9834
67979

Guest

اگر منظورت این است که به صرف رفتن به دانشگاه در کانادا آیا به کسی اقامت میدهند، جواب خیر است. اما با اخذ مجوز کار پس از تحصیل که در کانادا حداکثر تا ۳ سال هم قابل تمدیده میشه به صورت تمام وقت در کانادا کار کرد. بهترین روش اخذ اقامت دائم برای فارغ‌التحصیلان اقدام از روش تجربه ی کانادایی است که مخصوص افرادی است که تجربه کار در کانادا را داشته باشند. پس تحصیل در یک دانشگاه در کانادا هم می تواند به صورت غیرمستقیم به اخذ اقامت دائم کانادا منجر بشه. اگر قصد اقامت در کانادا را داری و می خواهی کل پروسه را در سریع ترین زمان ممکن انجام بدهی، خواندن این مطلب اخذ ویزای تحصیلی کانادا در سال ۲۰۲۱ چه مقدار زمان می برد؟ را بهت توصیه میکنم.
0
امتیاز


20374
9834
67979

Guest

در واقع مهاجرت به کانادا از طریق تحصیلی یک راه بسیار معمول است. امکان گرفتن اقامت دائم پس از فارغ التحصیلی فقط یکی از مزایای تحصیل در کاناداست. اگر می خواهی در مورد مزایای تحصیل در کانادا بیشتر بدانی ، خواندن این وبلاگ : ۶ دلیل برای تحصیل در کانادا را بهت توصیه می کنم.
0
امتیاز


4
160
56

samere

0
امتیاز


4
160
56

samere

بله می‌تونید بعد از کسب مدرک از یکی از دانشگاه‌های کانادا، اجازه اقامت دائم کانادا پس از تحصیل در کانادا و یا ویزای کار کانادا رو دریافت کنید. واسه اطلاعات بیشتر هم میتونی مقاله اقامت دائم کانادا پس از تحصیل رو بخونید.
0
امتیاز
samere :
( لینک ) اقامت-دائم-کانادا-پس-از-تحصیل/
- 22 اردیبهشت ماه 1398




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.