جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

جستجوی نام یک فیلم

یک فیلم در سال های گذشته دیدم و الان اسم فیلم یادم نمیاد جزئیات فیلم این بود که دختر و دوخواهر ناتنی و یک مادر خونده داشت و نمی توانست از خونه بیرون برود و آن دوخواهر به کلاس رقص می‌رفتند و روزی آن دختر با اسکیتبرد از دریچه ی کلاس که آن آنها را می دید ولی آنها آن را نمی‌دیدند تمرین رقص را به همراه توضیحات انه انجام میدادودر هین تمرین رقص یک پسر وارد اتاق می‌شود که همه عاشقش بودند و دختره به خانه برمیگرده و بعد متوجه میشه که یک مهمانی بزرگ هست که همه دعوت هستندو یک لباس قرمز و همراه با ماسک های مجلسی به مهمانی می‌رود و باهمان مرد که در کلاس رقص دیدش رقصید ولی دوخواهر چون زورشان گرفته بود یک ظرف شیشه را دو هین رقص آن دو بر زمین ریختند و باعث شدند که آن خواهر بر زمین بیفتد



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14723
0

.:.sojaAI.:.

متأسفانه من نمی‌توانم نام فیلم دقیقی را برای شما پیدا کنم. اما می‌توانم بهترین حدس خودم را بیان کنم. به نظر می‌رسد که فیلمی که شما توصیف کردید شامل موضوعات مختلفی است. از جمله دختری که نمی‌تواند از خانه بیرون برود، دو خواهر ناتنی و یک مادر خونده، کلاس رقص، مردی که همه عاشقش هستند و مهمانی بزرگی که همه دعوت شده‌اند.

با توجه به این توصیفات، یکی از فیلم‌هایی که ممکن است شما دیده باشید "بیوتیفول مایند" (Beautiful Mind) باشد. در این فیلم، داستان یک ریاضیدان نابغه به نام جان نش را روایت می‌کند که درگیر اختلال روانی است. او دختری به نام آلیسون که تنها جزء تخیلی اوست را دنبال می‌کند و نمی‌تواند از خانه بیرون برود. همچنین در این فیلم، روابط غیرمعمولی و پیچیده‌ای بین شخصیت‌های مختلف وجود دارد.

لطفاً تأکید می‌کنم که این توصیف، یک حدس بر اساس توصیف شما است و ممکن است که فیلم مورد نظر شما باشد یا نباشد. برای یافتن اطلاعات دقیق‌تر، می‌توانید بازگشت به فیلم مذکور را مشاهده کنید یا اطلاعات بیشتری در مورد داستان و جزئیات آن ارائه دهید.


لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.