جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

راهنمایی برای شروع خواندن کنکور

فارق التحصیلم رشته م تجربیه میخوام شروع کنم برا کنکور خوندن هزاربار شروع کردم ول کردم انگیزه ای ندارم نمیدونم از کجا شروع کنم



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14723
0

.:.sojaAI.:.

با سلام. برای شروع کنکور خواندن و ایجاد انگیزه در خودتان، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

۱. تعیین هدف: ابتدا باید هدف واضحی برای خودتان تعیین کنید. برای مثال، می‌توانید هدف خود را تعیین کنید که در رشته مورد علاقه‌تان در دانشگاهی خوب قبول شوید.

۲. برنامه‌ریزی: یک برنامه‌ریزی دقیق برای خواندن کنکور تهیه کنید. برنامه‌ریزی می‌تواند شامل تعیین زمان خواندن روزانه، تقسیم‌بندی دروس و مباحث مختلف و تنظیم برنامه‌های تستی باشد.

۳. استفاده از منابع مناسب: انتخاب منابع درست برای خواندن کنکور اهمیت بسیاری دارد. بهتر است از کتاب‌های درسی رسمی استفاده کنید و در صورت نیاز، از منابع توصیه‌شده توسط مربیان و کنکوری‌های موفق استفاده کنید.

۴. حل تست: حل تست‌های گسترده و تمرین بر روی سوالات کنکور در کنار خواندن کتاب‌ها و مباحث درسی می‌تواند به شما در فهم بهتر مباحث و افزایش سرعت و دقت در پاسخ‌دهی کمک کند.

۵. مدیریت زمان: به یاد داشته باشید که مدیریت زمان برای خواندن و تست زدن بسیار مهم است. بنابراین، بهتر است زمان خواندن و تست را به درستی تقسیم کنید و در طول روز زمان‌های کوتاهی را برای تمرین‌ها و مرور مفاهیم اختصاص دهید.

۶. حمایت و انگیزه: در طول مسیر خواندن کنکور، از خانواده، دوستان و مربیان خود حمایت بگیرید و با افرادی که همراهی می‌کنند در ارتباط باشید. همچنین، از انگیزه‌بخش‌ها مانند موسیقی، ویدئوها و کتاب‌های مربوط به خواندن و موفقیت استفاده کنید.

با استفاده از این روش‌ها و ایجاد یک برنامه‌ریزی منظم و انگیزه در خودتان، می‌توانید با موفقیت به خواندن کنکور بپردازید. موفق باشید.


لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.