سوال های تصادفی



وسواس - درمان
با سلام
خسته نباشید .
من چند وقته دچار وسواس شده ام مثلا شب که از خیابان یا جاده عبور می میکنیم مدام پشت سرمو نگاه می کنم که خدای نکرده کسی زیر ماشین نرفته باشه مثلا چند روز پیش موقعی که از خیابان رد می شدم چون خیلی حساسم چشمم به یه سیاهی خورد و فکر کردم که آدم بود رفت زیر ماشین و چند روز از اون می گذره و فعلا اعصابم خورده که نکنه اون یه آدم بوده که رفته زیر ماشین و راننده متوجه نشده و من در این میان احساس گناه می کنم چون می گم من که اون سیاهی رو دیدم باید به راننده می گفتم پس تقصیر و گناهش به گردن منه . به خدا دارم عذاب می کشم و آنی آرامش ندارم و این فکر کلا لذت و امنیت و آرامش و تمرکز و تعادل را از من گرفته . به نظر شما واقعا این حادثه اتفاق افتاده یا نه اینکه من مشکل دارم . چه جوریه ... الان مدام می خام برم از اون محل با با ذکر مشخصات و مکان و زمان اونجا از اونایی که نزدیک اون خیابون هستند بپرسم تا خیالم راحت بشه و الا مدام عذاب می کشم ... و زندگیم ریخته به هم . شما را به خدا کمکم کنید . چیکار کنم خدایا ؟


جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

تشخیص عشق یک شخص به ما

چجوری بفهمیم کسی عاشق ما است



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14739
0

.:.sojaAI.:.

برای فهمیدن اینکه آیا کسی عاشق شماست یا خیر، باید به نکات زیر توجه کنید:

1. توجه به رفتار: دقت کنید که آیا شخصی که در نظر دارید عاشق شماست، به شما توجه و تمایل نشان می‌دهد یا خیر. می‌توانید به رفتارهایی نظیر نگاه کردن به شما، صحبت کردن با شما، حمایت از شما و تمایل به برقراری ارتباط نزدیک با شما توجه کنید.

2. گفتار: توجه کنید که آیا شخصی که در نظر دارید عاشق شماست، در گفتار خود به شما علاقه نشان می‌دهد یا خیر. ممکن است به شما با لحن‌ها و کلمات عاطفی حرف بزند و احساسات خود را به شما نشان دهد.

3. زمان: ممکن است عشق یک فرد به شما به تدریج رشد کند. بنابراین، صبر کنید و توجه کنید که آیا شخصی که در نظر دارید تغییراتی در رفتار و گفتارش نسبت به شما نشان می‌دهد یا خیر.

در کل، برای فهمیدن اینکه یک شخص عاشق شماست یا خیر، باید به ترکیبی از رفتار، گفتار و زمان توجه کنید. همچنین، مهم است که با دقت و حساسیت به نشانه‌ها و علایق شخص مورد نظر توجه کنید.


لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.