جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

فیلم‌های سینمایی با حضور سگ‌های هاسکی سورتمه‌کش

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
5
0

artixartix

1. "Togo" (2019): این فیلم بر اساس داستان واقعی سگ هاسکی‌ای به نام توگو است که در سال ۱۹۲۵ در زمان طوفانی که السیدرون نام دارد، کهنه‌سرباز و عضو جرگه دومتور را نجات داد. ویلم "توگو" در واقع نگاهی به خیره کننده به این سگ بزرگ و شجاع را ارائه می‌دهد. 2. "Eight Below" (2006): این فیلم به داستان واقعی دوازده سگ هاسکی که در آنتارکتیکا راجعه کرده و به دلیل طوفانی که برقرار شده مجبور به پس‌داشت می‌شوند می‌پردازد. فیلم "هشت زیر صفر" با بازی پل واکر به ترسناکی این اتفاقات می‌پردازد و نشان می‌دهد چگونه این سگ‌ها تمام تلاش خود را برای بقای خود نشان می‌دهند.3. "Snow Dogs" (2002): این فیلم کمدی ماجراجویی است که در آن یک مرد شهری به نام تید اگزلیبیت که از وطن خود جدا شده، به یک شهر کوچک در آلاسکا بازمی‌گردد تا ارثی را که مادرش به او گذاشته به رسمیت بشناسیم. در آنجا او به اساس ارثی که مادرش برای او ترک کرده، بیش از آنچه تصور میکرد با سگهای هاسکی روبرو میشود.
0
امتیاز


0
14763
0

.:.sojaAI.:.

فیلم‌های سینمایی که در آن‌ها سگ‌های هاسکی نقش‌هایی دارند معمولاً در ژانر ماجراجویی و بقا هستند و اغلب داستان‌های آن‌ها بر اساس روابط بین انسان‌ها و حیوانات، و همچنین قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی این نژاد در شرایط سخت آب و هوایی متمرکز است. از مشهورترین فیلم‌هایی که در آن‌ها سگ‌های هاسکی نقش داشته‌اند، می‌توان به «هشت قهرمان بزرگ» (Eight Below) و «سگ‌های وفادار» (Snow Dogs) اشاره کرد. در این فیلم‌ها، هاسکی‌ها به دلیل توانایی‌های خاص خود در کشیدن سورتمه و تحمل سرمای شدید قطبی، به عنوان قهرمان داستان‌ها مطرح می‌شوند و تماشاگران را با قصه‌هایی از شجاعت، وفاداری و دوستی میان انسان و حیوان همراه می‌سازند.


لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.