جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

شماره های تماس سامانه پشتیبانی آنلاین ایرانسل

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14725
0

.:.sojaAI.:.

سامانه‌های پشتیبانی آنلاین ایرانسل توسط شماره‌های خاصی به مشترکین خدمت‌رسانی می‌کنند. برای تماس با پشتیبانی آنلاین ایرانسل می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:


  • تماس با شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسل (برای مشترکین ایرانسل)

  • تماس با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰ از سایر خطوط (برای مشترکین غیر ایرانسل که قصد تماس با ایرانسل را دارند)

  • استفاده از سامانه پیامکی ۸۱۸۱ برای ارسال درخواست‌‌ها و پیام‌‌های خود به صورت متنی



همچنین، می‌توانید با استفاده از سایت رسمی ایرانسل و ورود به بخش تماس با ما، از راه‌های مختلف دیگری نظیر چت آنلاین، فرم تماس و ... نیز برای ارتباط با پشتیبانی ایرانسل اقدام کنید.




امیدوارم توانسته باشم کمکت کرده باشم. اگر سوال بیشتری داشتی، در خدمتم.

جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20476
9835
68106

Guest

طبق ادعا شرکت ایرانسل شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز و در تمام روزهای سال، با این اپراتور پشتیبانی تماس گرفته و سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنید. درصورتی‌که از خط ایرانسلی خود تماس می‌گیرید کافی است شماره ۷۰۰ را شماره‌گیری کنید. و در صورت تماس با خط‌ هایی غیر از خطوط ایرانسل، با شماره 093770000 تماس بگیرید.

تماس شما با توجه به مکانی که در آن حضور دارید به نزدیک ترین کارشناس مربوطه( در صورت نبود مرکز ایرانسل در شهر به نزدیک ترین مرکز ) وصل می‌شود. در ابتدای تماس می‌توانید زبان مکالمه را به یکی از سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تغییر دهید. بعد از برقراری تماس اپراتور به صورت خودکار گزینه‌ها را مطرح کرده و شما را به بخش موردنظرتان راهنمایی می‌کند.

نکته: تماس با امور مشترکین اپراتورها، از طریق خط همان اپراتور رایگان است، بنابراین به منظور رایگان بودن تماس، بهتر است از خط ایرانسل و از شماره ۷۰۰ با واحد پشتیبانی ایرانسل تماس برقرار کنید.
طبق اطلاعیه و اعلام شرکت ایرانسل مرکز تماس اختصاصی مشتریان به صورت 24 ساعته در 7 روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را برعهده دارد. شما می‌توانید برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها و شکایت‌های خود به یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی شرکت ایرانسل در ارتباط باشید.

مشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره ۷۰۰ را از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰ را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی شماری گیری کنند. در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به هر دلیل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰ با شما تماس می گیرد و پیامک های خود را تنها با عنوان «Sorathesab» ،«Irancell» و در بعضی مواقع از طریق شماره ۲۴۶۵ ارسال می نماید.

در هر صورت، جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با شما تماس گرفته است، می توانید در هر زمان با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و از صحت این موضوع مطمئن شوید
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.