اخبار سایت سوال و جواب

تاریخ ارسال خبر:        19 تیر ماه 1393 ساعت: 13:46 13:46:35  
مــوضــــوع خبــر:        با سوال و جواب، پول در بیارید :: معرفی امکانات جدید
 


همراه عزیز؛
سلام،

امیدواریم روزگار خوشی رو بگذرونی ودر هر مرحله از زندگی که هستی موفق باشی و سرحال!
دوستای شما در سایت سوال و جواب تغییراتی توی سایت دادن، که امیدوارن بتونن نیازهای شما رو بیش از پیش برآورده کنن و رضایت شما رو بدست بیارن.

مهم ترین امکاناتی که اضافه شده و می تونه برات جالب و کاربردی باشه ازین قرار است:

گروه های سوال و جوابی
گروه های سوال و جوابی جهت تجمیع سوال و جواب های شما ایجاد شده است. با استفاده از این گروه ها می توانید سایت سوال و جواب را برای خود راه اندازی کنید! اعضای گروه شما تنها سوالات پرسیده شده در گروه شما را در صفحات اصلی گروه می بینند، همچنین لوگوی شما در این صفحات نمایش داده می شود. امکان مدیریت سوالات پرسیده شده، اطلاع از ثبت سوالات جدید و پاسخ گویی به آنها توسط شما از امکانات پایه ی این گروه ها می باشد.

با استفاده از این گروه ها می توانید:
بخش پرسش های متداول برای سایت خود راه بندازید.
بخش مشاوره، پرسش و پاسخ برای سایت خود راه بندازید.
سوالات مورد علاقه خود را تجمیع نمایید.
جهت ایجاد گروه سوال و جوابی جدید برای سایت، وبلاگ و یا برای شخص خودتون کافیه پس از ورود به سایت، به بخش گروه های سوال و جوابی بری. شما امکان تعریف بینهایت گروه جدید خواهید داشت. جهت مشاهده نمونه گروه هایی که تا حالا ایجاد شده، اینجا را کلیک کنید.


با سوال و جواب پول در بیارید!!
بله! شما می تونید از طریق کسب امتیاز در سایت، کسب درآمد کنید! به ازای هر یک امتیاز 25 تومان به حساب شما واریز می گردد. پس از هر 200 امتیاز امکان درخواست تسویه حساب خواهید داشت.
خیلی طول می کشه تا پول درست حسابی ای دربیارید؟؟ باشه! راه میانبری هم ما یادتون می دیم که زودتر به پول برسید!
سوالاتی در سایت هستند به نام سوالات ویژه؛ شما هم می تونید سوال ویژه بپرسید، هر سوال ویژه جایزه مخصوص به خودش رو داره که کسی که اونو می پرسه تعیین می کنه. یا از امتیازات خودش می ذاره کنار برای جایزه سوال یا به صورت نقدی پرداخت می کنه. مثلا یه سوال می تونه به تنهایی 200 امتیاز داشته باشه!
سوالات ویژه بیشتر مورد توجه اعضای سایت قرار می گیرن و ازین لحاظ هم جواب های بیشتری بهشون داده می شه و هم سریعتر جواب می گیرن.
برای مشاهده ی سوالات ویژه که تا حالا ثبت شدن، همین الان می تونید به بخش سوالات ویژه برید. و برای اطلاع از پولی که تا حالا درآوردید، به بخش کیف پول من برید.


انتخاب بهترین جواب
بعد از اینکه جواب هایی برای سوالتون رسید، پس از مشاهده، می تونید یکی از جواب ها را به عنوان جواب جدید انتخاب کنید. با این کار هم امتیاز بهترین جواب به فردی که به سوال شما جواب داده، تعلق می گیره و به نوعی ازون فرد تشکر کرده اید، هم اینکه دوستان دیگری که سوال شما رو بعدا مشاهده می کنند، راحت تر به بهترین جواب موجود دسترسی پیدا می کنن.
برای انتخاب بهترین جواب، پس از ورود به سایت، هر کدوم از سوالات خودتون رو که مشاهده کنید، در پایین هر جواب دکمه سبز رنگی می بینید با عنوان "انتخاب به عنوان بهترین جواب" با زدن اون ( دقت کنید که فقط یکبار می تونید برای هر سوال، بهترین جواب رو انتخاب کنید) بهترین جواب انتخاب می شه.


شارژ خودکار ایرانسل، همراه اول، تالیا، رایتل و حتی وایمکس

شما که شارژ اینترنتی می خرید، پیشنهاد می کنیم از فروشگاه شارژ سوال و جواب، شارژ بخرید. سعی ما اینه که به مناسب ترین قیمت ممکن شارژ رو در اختیارتون قرار بدیم. خوشحال می شیم شما هم برای خرید شارژ، فروشگاه ما رو انتخاب کنید و ازین راه مارو حمایت کرده باشید بدون اینکه هزینه اضافه ای متقبل شده باشید. اگر دوست داشتید و راضی بودید، اون رو به دوستاتون هم معرفی کنید...

آدرس فروشگاه ما هم راحته!
www.charge.soja.ir


دنبال کردن سوالات
کافیه هنگام مشاهده هر سوال، بر روی ستاره ای که در کنار اون قرار داره، کلیک کنید، اگر به عنوان عضو، وارد سامانه شده باشید، با کلیک بر روی ستاره، به لیست دنبال کننده های این سوال اضافه می شید و گرنه از شما آدرس ایمیلتون پرسیده میشه.
با ثبت هر جواب جدید برای این سوال، علاوه بر کسی که این سوال رو مطرح کرده، ایمیل اطلاع رسانی به دنبال کننده های اون سوال هم ارسال میشه تا بتونن براحتی در جریان جواب های این سوال و کلا سوال هایی که خودشون نپرسیدن اما براشون جالبه، قرار بگیرن!
راهنمای تصویری رو در اینجا ببینید.


استفاده از ابزارهای متنی برای نوشتن سوال یا جواب ها
راستی، موقع سوال پرسیدن یا جواب دادن، از امکاناتی هم که برای ویرایش متن قرار داده شده، برای قشنگ تر کردن متنتون استفاده کنید،
به خصوص وقتی می خواهید لینکی توی جواب یا سوالتون بذارید، از قسمت ارسال لینک استفاده کنید. و یا اگر خواستید می تونید تصویر به سوال یا جوابتون اضافه کنید. و یا اگر خواستید تکه کد برنامه نویسی رو توی جواب یا سوالتون بذارید، قسمتی گذاشتیم برای درج کد... استفاده از این ابزارها، متن نوشته شده توسط شمارو شکیل تر می کنه...


حتما اگه نظری در مورد هر قسمت سایت داشتی، از بخش پیشنهادات و انتقادات، نظرتو به ما برسون! هر پیشنهادی که کاربران دیگه تا به حال دادن، در حد توان در سایت اعمال شده، چون ما معتقدیم هیچ کس اندازه تو انتظاراتتو از سایت سوال و جواب نمی دونه....

منتظر نظراتت هستیم.
شاد و سرافراز باش مثل همیشه
دوستای تو در سایت خودت، سوال و جواب




پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.