سایت سوال و جوابhttps://www.soja.irسوالات تصادفیfaسوال و جوابhttps://soja.ir/sojaPhoto/LogoSmall.jpghttps://www.soja.ir144150کاربرد Insert Bibliography چیست؟https://www.soja.ir/1555/q/کاربرد-Insert-Bibliography-چیستمنوی References->Citations…->Bibliography->Insert Bibliography در word2007 چه کاری انجام می دهد؟1/25/2014 10:14:07 PMبرنامه نویسی سی پلاس پلاسhttps://www.soja.ir/1659/q/برنامه-نویسی-سی-پلاس-پلاسچگونه میتوان ادامه ی یک دستور++c را در سطر دیگری نوشت؟2/21/2014 10:05:36 AMمجموعه اموزشی تخصصی موبایل https://www.soja.ir/2639/q/مجموعه-اموزشی-تخصصی-موبایل-سلام به همگی
میخواستم ازتون یه مجموعه اموزشی اندروید بهم معرفی کنید که کامل همه چی رو از ریختن رام و فلش تا در اوردن از بریک برای گوشی هارو توضیح داده باشه
ممنون میشم
12/27/2014 11:43:29 AM
خریدو فروش زمانhttps://www.soja.ir/6808/q/خریدو-فروش-زمانسلام من قبلا یه فیلم دیدم که مردم توی اون بجای پول زمان داشتن مثلا کسی که فقیر بودن زمان کمتری داشتن تا ثروتمندا فیلمم واسه یال ۲۰۱۱ هستش7/9/2019 7:41:35 PMخروج آب درطول روز از دهان كودك 3 ساله https://www.soja.ir/864/q/خروج-آب-درطول-روز-از-دهان-كودك-3-ساله-باسلام پسرم ازوقتی دندانهايش شروع به درآمدن كرد آبريزی ازدهانش شروع شد و فكرميكردم به خاطردرآمدن دندانش است ولي اين حالت تاالان كه 3ساله هست ادامه دارد بنظر شما چرا؟ راه درمانش چيست؟ سپاسگزارم12/28/2011 3:32:45 AMgamehttps://www.soja.ir/2516/q/gameبرنامه ای برای بازی عدد راحدس بزن این برنامه عددی تصادفی به نام عدد هدف یین0 تا100 را
تولید کند و سپس از کاربر بخواهد با وارد کردن اعداد مختلف، عدد مزبور را حدس بزند. هر عددی که کاربر وارد
می کند توسط برنامه بررسی می شود و اگر از عدد هدف بیشتر بود پیغام Greater و اگر کم تر بود پیغام Less بدهد.
یک دور بازی تا جایی ادامه می یابد که کاربر عدد هدف را وارد کند. در این صورت برنامه پیغام
Congratulations و تعداد کوشش های کاربر برای حدس زدن عدد هدف را نمایش می دهد و سپس از وی
می پرسد مایل به ادامه دادن است یا خیر؟ اگر کاربر در پاسخ:
 کلید Enter را بزند برنامه باید از ابتدا تکرار شود،
 کلید Space را بزند باید بهترین رکورد )کمترین تعداد تلاش برای حدس زدن عدد در بازی های متوالی(
نمایش داده شود و دور جدید بازی از ابتدا آغاز شود،
 کلید F1 را بزند باید نام و مشخصات برنامه نویس نمایش داده شده و برنامه خاتمه یابد،
 کلید ESC را فشار دهد باید بهترین رکورد نمایش داده شود و برنامه خاتمه یابد.
بخش تشخیص کلید فشرده شده را به کمک switch بنویسید.
کد اسکی کلیدهای Enter و Spac e و ESC به ترتیب 01 و 13 و 32 و کد گسترش یافته ی کلید F1 برابر 95 است.
دستورهای زیر که در فایل سرآیند stdlib.h تعریف شده اند، یک عدد تصادفی بین صفر تا 011 تولید می کنند که
در متغیر a قرار می گیرد:
randomize();
int a = random(100
11/13/2014 4:28:28 PM
تعويض كارتhttps://www.soja.ir/1570/q/تعويض-كارتچرا از13/04/92 كارت پايان خدمت را براي تعويض ارسال نموده ام ولي بدستم نرسيده است1/29/2014 2:03:31 PMسلام منم ادد کنین تو گروه فعال و خوب لاین اینم ایدhttps://www.soja.ir/5286/q/سلام-منم-ادد-کنین-تو-گروه-فعال-و-خوب-لاین-اینم-ایدسلام منم ادد کنین تو گروه فعال و خوب لاین اینم ایدیم raimand.f.r.r12/3/2017 12:00:33 AMمهاجرتhttps://www.soja.ir/6552/q/مهاجرتبرای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، شهروندی کدوم کشورها رو ارزون‌تر و در زمان کمتری میشه گرفت؟5/11/2019 10:09:05 AMشرایط برای بازکردن باشگاه بیلیاردhttps://www.soja.ir/976/q/شرایط-برای-بازکردن-باشگاه-بیلیاردسلام به دوستان میخواستم بدونم برای بازکردن باشگاه بیلیارد چه شرایطی لازمه ؟؟؟؟لطفا سیر تا پیازشو بگین!!!!12/4/2012 10:10:25 AM