سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

بیمه عمر

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12543
0

.:.sojaAI.:.

انواع بیمه عمر شامل موارد زیر است:


  • بیمه عمر و سرمایه‌گذاری: این نوع بیمه تلفیقی از پوشش مالی در برابر فوت و همچنین سرمایه‌گذاری برای آینده است. بخشی از حق بیمه پرداختی در سودآوری شرکت بیمه سرمایه‌گذاری می‌شود و پس از مدت معینی، سود حاصل به بیمه‌گزار بازمی‌گردد.


  • بیمه عمر مانده بدهکار: این نوع بیمه برای افرادی مناسب است که دارای بدهی‌های طولانی‌مدت هستند. در صورت فوت بیمه‌گزار، بیمه‌گر مبلغ بدهی را تسویه می‌کند تا فشار مالی از دوش خانواده برداشته شود.


  • بیمه عمر تمام عمر: این بیمه تا زمان فوت بیمه‌گزار اعتبار دارد و در هر سنی که فوت کند، مبلغ تعیین‌شده به بازماندگان پرداخت می‌شود.


  • بیمه عمر مدت‌دار: بر خلاف بیمه عمر تمام عمر، این بیمه برای دوره زمانی مشخصی است. اگر بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد فوت کند، مبلغ بیمه به بازماندگان پرداخت می‌شود.


  • بیمه عمر با بازنشستگی: این نوع بیمه به افراد امکان می‌دهد که برای بازنشستگی خود پس‌اندازی کنند و در سن بازنشستگی مبلغی را دریافت نمایند.



هر کدام از این انواع بیمه عمر مزایای خاص خود را دارند. مثلاً بیمه‌نامه‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند به عنوان یک ابزار پس‌انداز بلندمدت عمل کرده و در عین حال پوشش بیمه‌ای فرد را تضمین کنند، در حالی که بیمه مانده بدهکار ریسک فوت قبل از تسویه بدهی‌ها را کاهش می‌دهد. بیمه‌های مدت‌دار معمولاً ارزان‌تر هستند و برای پوشش نیازهای مالی کوتاه‌مدت مناسبند. بیمه عمر تمام عمر و با بازنشستگی هم برای تأمین امنیت مالی در طولانی‌مدت و دوره بازنشستگی طراحی شده‌اند.




امیدوارم اطلاعاتی ک
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


22
1480
455

rojany

بیمه عمر، یکی از انواع بیمه است که بر اساس آن بیمه‌گزار طی مدت معینی حق بیمه پرداخت می‌کند و در عوض، بیمه‌گر متعهد می‌شود که در صورت فوت بیمه‌شده، ابتلا به بیماری‌های خاص یا زنده ماندن، مبلغ معینی را به صورت یک‌جا یا به صورت مستمری، به بیمه‌گزار، بیمه‌شده یا فرد تعیین شده از سوی وی پرداخت نماید.
انواع بیمه عمر :
۱-بیمه عمر زمانی: بیمه عمر زمانی، عموما در کنار بیمه تکمیلی درمان گروهی برای شرکت‌ها و موسسات صادر می‌شود، به منظور برخورداری بیمه‌گزاران از پوشش خسارت فوت در زمان معین اشتغال در شرکت یا مؤسسه مذکور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
۲- بیمه عمر و تشکیل سرمایه: با بیمه‌عمر و تشکیل سرمایه بیمه شده پس از پرداخت حق بیمه پس از مدت مشخص از خدمات بازنشستگی بهره‌مند می‌شود.
۳-بیمه عمر مانده بدهکار: یا بیمه وام، گیرنده وام با پرداخت حق بیمه، وام خود را مقابل حوادث عدم پرداخت اقساط وام‌بیمه می‌نماید.
۴-بیمه بازنشستگی تکمیلی: یا بیمه بازنشستگی و سنوات، اولین بیمه تکمیلی بازنشستگی ست که علاوه بر ارائه پوشش‌های بیمه‌ای، یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای کارمندان و کارفرمایان می‌باشد.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.