جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

یادگیری زبان آلمانی واقعا سخت است

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



31
1480
465

rojany

سه دلیل که نشان می‌دهد زبان آلمانی خیلی آسان است
1- لغات آشنا
اگر از قبل با زبان انگلیسی آشنا شده باشید، متوجه می‌شوید که در زبان آلمانی و انگلیسی کلمات مشابه زیادی وجود دارد. در حقیقت، زبان انگلیسی تقریبا شکل دیگر زبان آلمانی است. گیج شده‌اید؟ در ادامه به شما توضیح می‌دهیم. کلمات بسیار زیادی بین این دو زبان وجود دارند که دقیقا یک معنی و مفهوم داشته و کاربرد آن‌ها نیز یکسان است. همچنین، لغات زیادی از زبان انگلیسی وارد زبان آلمانی شده که تغییر شکل پیدا کرده و شکل امروزی زبان آلمانی را به خود گرفته‌اند. لازم نیست زیاد به خودتان زحمت دهید تا معنای der Workshop, das Business یا das Internet را بفهمید. واقعا جز workshop، business و internet چه چیز دیگری می‌تواند معنای این کلمات باشد؟ یادگیری لغات هم ریشه‌‌ی آلمانی و انگلیسی نیز آسان هستند؛ اما تشخیص معنی آن‌ها کمی دقت می‌خواهد. برای مثال، زیاد سخت نیست که بفهمیم کلمه‌ی آلمانی hund (سگ) همان hound (سگ) انگلیسی است. اما تشخیص اینکه die Schere همان the scissors‌ است، کمی طول می‌کشد. پس حین مطالعه‌ی لغات یا متن‌های مختلف به زبان آلمانی منتظر برخورد با کلمات مبهم و مشکوک زیادی باشید.

2- صرف افعال مشابه
ممکن است حین یادگیری زبان فرانسوی، روسی یا اسپانیایی با صرف فعل‌ها با مشکل رو به رو شوید. اما صرف فعل در زبان آلمانی ملموس‌تر است. صرف نظر از تغییر شکل واژگانی، این افعال تقریبا مثل زبان انگلیسی صرف می‌شوند.

منابع یادگیری بی‌کران
زبان آلمانی یک از مهم‌ترین‌ زبان‌های زنده در دنیا است. با اینکه تنها ۱۲۰ میلیون نفر (زبان‌آموز و بومی‌زبان) به زبان آلمانی صحبت می‌کنند، اما با توجه به تعداد زیاد کشورهای اروپایی آلمانی زبان و تاریخ و فرهنگ این کشور، زبان آلمانی را نمی‌توان نادیده گرفت. همچنین، امکان تحصیل رایگان و اخذ اقامت آسان در این کشور، محبوبیت آن را بیش از پیش کرده و برای ثبت نام در دانشگاه‌های آلمان، باید به یادگیری این زبان بپردازید. بنابراین، هزاران منبع معتبر جهت یادگیری این زبان وجود دارد.
0
امتیاز


31
1480
465

rojany

آیا یادگیری زبان آلمانی سخت است؟‌ به دو دلیل کوچک «بله» و به سه دلیل بزرگ «خیر»
Case System در زبان آلمانی

افراد اغلب اصرار دارند که بگویند گرامر زبان آلمانی خیلی سخت است، اما در حقیقت این Case System است که گرامر و در کل زبان آلمانی را سخت‌‌تر می‌کند. البته قبل از هر چیز، به این توجه کنید که هر بومی آلمانی زبانی این موارد را از بچگی آموخته و هیچ مشکلی هم در یادگیری آن‌ها پیدا نکرده‌ است. پس دلیل نمی‌شود که خیلی سخت باشد. فقط کمی متفاوت است. خب، منظور از Case System چیست؟ هر جمله از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. منظور از case system زمانی است که حرف تعریف یک کلمه تحت تاثیر نقشی که دارد، تغییر شکل پیدا می‌کند. به کمک این تغییر شکل، اطلاعات مختلفی راجع به ساختار جمله در اختیار خواننده قرار می‌گیرد.

تلفظ کلمات آلمانی
یکی از بزرگترین درگیری‌های زبان آموزان در یادگیری زبان آلمانی، تلفظ است. این زبان، خشن و هجومی به نظر نمی‌رسد؟ آلمانی زبان‌ها چند صدا دارند که در زبان انگلیسی یا فارسی اصلا وجود ندارد. برای مثال در کلمه‌ی Chief، حرف ch با تشدید تلفظ شده و حرف ‘r’ فرانسوی نیز در آن تلفظ می‌شود. چنین صدایی را در هیچ جای انگلیسی بریتانیایی یا آمریکایی پیدا نخواهید کرد. اما با کمی تمرین می‌توانید استاد لهجه‌ی آلمانی شده و احساس کنید که کلمات و حروف‌ مثل آب روان روی زبانتان چرخیده و با صحت کامل تلفظ می‌شوند. تنها کاری که باید بکنید، تقلید کردن است. تقلید لهجه و صدای آلمانی مثل یک چتر نجات عمل می‌کند و به شما در یادگیری صحیح ریتم جملات و تلفظ کلمات، کمک می‌کند.

این دو دلیل بر سخت بودن زبان آلمانی است.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.