سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

یادگیری زبان آلمانی

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



31
1480
465

rojany

۶-موسسه زبان GMT
موسسه زبان GMTبرگزیده ترین و با کیفیت ترین موسسه زبان آلمانی ایران میباشد.

بی شک ادعا این موسسه بعد یک دهه به اثبات رسیده است،زیرا با ساختار علمی و اصولی توسط گروهی از اساتید و کارشناسان برتر دپارتمان زبان آلمانیGMT طراحی و برنامه ریزی شده است.

دوره های این موسسه به صورت گروهی و خصوصی در تمامی سطوح و کلاس های آمادگی آزمون در قالب حضوری و آنلاین برگزار می گردد.

۷- آموزشگاه زبان آلمانی گوته


آموزشگاه زبان آلمانی گوته در رده بهترین مراکز آموزشی و آموزشگاه های زبان آلمانی در کشور قرار دارد. این آموزشگاه به دلیل برگزاری آزمون های تخصصی زبان آلمانی از قبیل TestDaF و TestAS که مورد تایید انستیتو گوته آلمان می باشند از رتبه آموزشی بالایی برخوردار می باشد.

۸-آموزشگاه زبان آلمانی زبان نگار


آموزشگاه زبان آلمانی زبان نگار نیز یکی از فعالترین آموزشگاه های موجود در سطح کشور می باشد. بهره مندی از اساتید نخبه در این زبان و یا اساتید NATIVE در این آموزشگاه زبان آلمانی موجب شده است تا روزانه تعداد زیادی از علاقه مندان یادگیری زبان /آلمانی در کلاس ها و دوره های مختلف این موسسه ثبت نام نموده و به جمع زبان آموزان این زبان محبوب بپردازند. آموزشگاه زبان آلمانی زبان نگار در تدریس زبان های مختلف از جمله زبان آلمانی سابقه ای در حدود ۲۰ سال داشته و توانسته است در طی این مدت مجموعه ای از بهترین اساتید آزموده و مسلط بر فنون و تکنیک های آموزشی روز را به کار گیرد.

۹- آموزشگاه زبان آلمانی پردیسان
دروس ارائه شده در آموزشگاه زبان آلمانی پردیسان منطبق با استانداردهای آموزشی کشور آلمان می باشد. دوره های این موسسه به صورت حضوری، نیمه فشرده و یا به صورت خصوصی برگزار شده و از خروجی های قابل توجهی در این زمینه برخوردار می باشد. تجربه ۱۴ ساله این موسسه و نیز استفاده از متدهای آموزشی روز موجب شده است تا آموزشگاه زبان آلمانی پردیسان به عنوان یکی از پیشگامان آموزش زبان آلمانی در کشور شناخته شود

۱۰- آموزشگاه زبان آلمانی خانه فرهنگ کیهان
آموزشگاه زبان آلمانی خانه فرهنگ کیهان نیز یکی از معتبرترین آموزشگاه های کشور محسوب می شود که توانسته است دوره های مختلفی را برای سنین مختلف برگزار نماید.
0
امتیاز


31
1480
465

rojany

۱-آموزشگاه زبان آلمانی گاما
یکی دیگر از آموزشگاه های تراز اول در آموزش زبان آلمانی آموزشگاه زبان آلمانی گاما می باشد. موسسه آموزشی گاما که دارای شعباتی در تهران و شیراز می باشد ضمن در نظر گرفتن معیارهای آموزشی به منظور یادگیری این زبان از اساتید برجسته و سرشناسی در این زمینه بهره می گیرد.
۲-آموزشگاه زبان ایران کمبریج


آموزشگاه زبان ایران کمبریج با بهره مندی از برترین مدرسین حال حاضر کشور توانسته نتایج بسیار عالی و مطلوبی را در کوتاهترین زمان ممکن برای مخاطبین خود به ارمغان بیاورد.ارایه دوره های تخصصی و کاملا متنوع سبب شده تا شما با هر برنامه زمانی که در اختیار داشته باشید ، دوره ای مناسب برای شما تدارک دیده شود.
۳-آموزشگاه زبان اسپیکان


اگر قصد قبولی ۱۰۰% در آزمونهای سفارت را دارید؟ قطعا آموزشگاه زبان آلمانی اسپیکان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تخصصی زبان آلمانی در ایران است. این موسسه بدلیل برگزاری دوره های کوتاه مدت مطابق با متد سفارت آلمان (کتابهای جدید Starten Wir) و بهره گیری از اساتید بنام تهران که همگی دارای مدارک بین المللی و تحصیلات دانشگاهی معتبر با سابقه تحصیل یا زندگی در آلمان هستند، شناخته شده است و توانسته است بالاترین آمار قبولی در آزمونهای سفارت و رضایت زبان آموزان را به خود اختصاص دهد و به عنوان یکی از برترین آموزشگاههای زبان آلمانی در کشور با استقبال فراوانی مواجه شود.

۴-آموزشگاه زبان آلمانی سفیر
این آموزشگاه از زمره آموزشگاه های دارای شعبات مختلف در سطح جهانی به شمار می رود که فعالیت های حائز اهمیتی در زمینه آموزش مقدماتی و پیشرفته زبان های مختلف داشته و از نظارت و پشتیبانی مناسبی به منظور حفظ و ارتقا سطح آموزشی و بهبود روند آموزش زبان انگلیسی برخوردار است.



بهره مندی از گواهینامه های کیفی ISO 9001 و ISO 9002 از ویژگیهای این آموزشگاه و سایر موسسات و آموزشگاه های زبان انگلیسی در سطح کشور می باشد.

۵- دپارتمان آلمانی زبان نصیر

آموزشگاه زبان نصیر با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در حوزه آموزش زبان آلمانی در تهران و کرج، مورد وثوق سفارت کشورهای آلمانی زبان می باشد و بسیاری از نخبگان و دانشجویان مقیم آلمان و اتریش از خدمات آموزش‌ زبان آلماني نصیر در طی این ۲۵ سال اخیر بهره برده اند .

0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.