جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

مدل های اکستنشن مژه


جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



20052
9828
67155

Guest

مدل‌های اکستنشن مژه
مدل چشم عروسکی: در این مدل مژه های کوتاه تر در کناره ها و مژه های بلند تر وسط پلک قرار می‌گیرند. این مدل بهترین انتخاب برای چشم های تک پلکی، بادامی و گرد است چون ظاهر را باز تر و صورت را شاداب تر نشان می‌دهد.
مدل چشم گربه ای : که با مژه های کوتاه تر شروع می‌شود و هرچه به انتهای چشم میرسد طول مژه ها بلند تر می‌شود. مانند مدل خط چشم کشیده. برای کسانی که چشمهای گرد دارند عالی است و این مدل باعث متعادل شدن حالت چشم و جذاب تر شدن قیافه می‌شود. کسانی که چشم های قوس دار دارند، شاید بخواهند که یه امتحانی بکنند، اگر چه اکستنشن چشم گربه ای باعث می‌شود که چشمشان کوچک تر وکمتر جذاب به نظر بیاید.
مدل طبیعی: این مدل ساده ترین از بین انواع مختلف اکستنشن مژه است. این مدل طول طبیعی مژه هایتان را دنبال می‌کند. این مدل برای همه مناسب است اما در واقع تغییر خاصی را در چهره ایجاد نمی‌کند.اگر می‌خواهید که با مژگان خود دلبری کنید، این مدل به دردتان نمی‌خورد!
مدل درهم برهم (staggered) : و بالاخره به محبوب ترین مدل اکستنشن رسیدیم. این مدل بیشتراز بقیه شلوغ و آشفته است. این مدل با گذاشتن مژه های بلند و کوتاه کنار مژه اصلی به سبک ناهماهنگ ایجاد می‌شود. احتمالا این سبک را روی پلک های کاردشین مشهور دیده اید. این مدل برای اشکال مختلف چشم انتخاب خوبی است مخصوصا وقتی که بخواهید خیلی جذاب به چشم بیایید.
0
امتیاز


20052
9828
67155

Guest

مدل های اکستنشن مژه

کاشت تک به تک مژه ها یا همان اکستنشن کلاسیک مژه
در روش اکستنشن کلاسیک مژه، مژه های مصنوعی مجزا به صورت یکی یکی با استفاده از چسب روشن یا مشکی مخصوص و با دوام به مژه های طبیعی شما وصل می شوند.در این روش مژه ها بین 4 تا 6 هفته دوام می آورند. معمولا برای هر چشم می توان از 60 تا 80 مژه استفاده کرد.جنس مژه های مخصوص اکستنشن می تواند از موی انسان، موی سمور، موی اسب، فیبرهای مصنوعی یا ابریشم باشد. استفاده از موی حیوانات برای این کار توصیه نمی شود زیرا ما نمی توانیم از پاکیزه و استریل بودن آن اطمینان حاصل کنیم. علاوه براین مژه های تولید شده از موی حیوانات احتمال حساسیت را بالا می برند.

اکستنشن مژه والیوم (سه بعدی)
به هر تار از مژه های طبیعی بین 2 تا 5 تار مژه ابریشمی بسیار نازک و سبک چسبانده میشود (البته با در نظر گرفتن ضخامت و قدرت تحمل مژه های طبیعی مشتری)

جالب است که بدانید اکستنشن والیوم هم سبکتر از اکستنشن کلاسیک میباشد و هم دوام بیشتری دارد.

اکستنشن مژه مگا والیوم
برای افرادی که تمایل به داشتن مژه های خیلی پر پشت و کاملا مشکی دارند میتوان حجم بیشتری از مژه های ابریشمی استفاده کرد . در این روش با توجه به ضخامت و قدرت تحمل مژه مشتری بین 7 تا 12 مژه ابریشمی روی هر مژه استفاده میشود.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.