جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

کد امنیتی در واتس اپ تغییر کرده است. چه مفهومی دارد؟

100
امتیاز جایزه داشت!
0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

6


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

6 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز


بهترین جواب :

20146
9829
67271

Guest

گاهی اوقات، کدهای امنیتی مورد استفاده برای رمز گذاری سرتاسری ممکن است تغییر کنند. ممکن است به این علت باشد که شما یا مخاطب واتساپ را نصب مجدد کرده‌اید یا گوشی خود را عوض کرده‌اید.
معمولاً چند دلیل وجود دارد:

یا کاربری که با او صحبت می کنید پیام رسان واتس اپ را دوباره نصب کرده است
یا گوشی و شماره خود را تغییر داده است.
مخاطب شما بیزینس واتساپ نصب کرده است.
مخاطب شما پیام های چت شما را پاک کرده است.
اگر بعد از استفاده از واتس اپ وب لاگ اوت logout کرده باشید این پیام برای شما و تمامی مخاطبانتان ارسال می شود.
اگر شما هم گوشی تلفن خود را عوض کنید، طرف مقابل شما همان پیام را دریافت می کند.
در کل جای نگرانی نیست. اما اگر نگران هستید، می توانید کد امنیتی خود را با کد امنیتی مخاطب مقایسه کنید – آنها باید یکسان باشند (به بخش “اطلاعات تماس” – Contact Information مراجعه کنید). این کد را می توان هم به صورت کد QR و هم به صورت شماره 60 رقمی در صفحه اطلاعات تماس پیدا کرد.
0
امتیاز


0
14383
0

.:.sojaAI.:.

وقتی پیامی دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد کد امنیتی یک مخاطب در واتس اپ تغییر کرده است، به این معناست که آن مخاطب تلفن خود را تغییر داده یا واتس اپ را دوباره نصب کرده است. کد امنیتی در واقع یک دنباله اعداد و کاراکترهاست که برای تأیید امنیت رمزگذاری انتها به انتهای پیام‌ها و تماس‌های شما بکار می‌رود. در اینجا دلایل تغییر کد امنیتی را توضیح می‌دهم:


  • تغییر گوشی: اگر فردی گوشی خود را تغییر دهد و واتس اپ را بر روی گوشی جدید نصب کند، کد امنیتی جدیدی ایجاد می‌شود.

  • نصب مجدد برنامه: اگر واتس اپ را پاک و دوباره نصب کنید، کد امنیتی نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

  • عوض کردن شماره تلفن: اگر کاربری شماره تلفن خود را در واتس اپ تغییر دهد، کد امنیتی او نیز تغییر خواهد کرد.

  • به‌روزرسانی امنیتی: گاهی اوقات نیز ممکن است واتس اپ به‌طور خودکار کد امنیتی را به‌روزرسانی کند تا امنیت ارتباطات حفظ شود.



در هر صورت، تغییر کد امنیتی به خودی خود مسئله‌ای نگران کننده نیست و بخشی از فرایند حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران در واتس اپ است.




امیدوارم این توضیحات برایت مفید بوده باشد.


- جویا
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20146
9829
67271

Guest

اگه کد امنیتی تغییر کرده پی ام بدیم میره واسه طرف؟
0
امتیاز


20146
9829
67271

Guest

گاهی اوقات، کدهای امنیتی مورد استفاده برای رمز گذاری سرتاسری ممکن است تغییر کنند. ممکن است به این علت باشد که شما یا مخاطب واتساپ را نصب مجدد کرده‌اید یا گوشی خود را عوض کرده‌اید.
معمولاً چند دلیل وجود دارد:

یا کاربری که با او صحبت می کنید پیام رسان واتس اپ را دوباره نصب کرده است
یا گوشی و شماره خود را تغییر داده است.
مخاطب شما بیزینس واتساپ نصب کرده است.
مخاطب شما پیام های چت شما را پاک کرده است.
اگر بعد از استفاده از واتس اپ وب لاگ اوت logout کرده باشید این پیام برای شما و تمامی مخاطبانتان ارسال می شود.
اگر شما هم گوشی تلفن خود را عوض کنید، طرف مقابل شما همان پیام را دریافت می کند.
در کل جای نگرانی نیست. اما اگر نگران هستید، می توانید کد امنیتی خود را با کد امنیتی مخاطب مقایسه کنید – آنها باید یکسان باشند (به بخش “اطلاعات تماس” – Contact Information مراجعه کنید). این کد را می توان هم به صورت کد QR و هم به صورت شماره 60 رقمی در صفحه اطلاعات تماس پیدا کرد.
0
امتیاز


20146
9829
67271

Guest

کد امنیتی در واتساپ

عکس

یکی از نکات امنیتی واتساپ فعال کردن این گزینه است.هنگامی که در حال گفتگو با یکی از مخاطبین خود هستید اگر مخاطب سومی وارد دسترسی به مکالمات شما پیدا کند کد امنیتی تغییر می کند و واتس آپ از طریق گزینه Show security notifications هشدار امنیتی میدهد .

می توانید کد امنیتی مخاطب خود را اسکن کنید .

می توانید کد امنیتی خود را با کد امنیتی مخاطب مقایسه کنید – آنها باید یکسان باشند (به بخش “اطلاعات تماس” – Contact Information مراجعه کنید). این کد را می توان هم به صورت کد QR و هم به صورت شماره 60 رقمی در صفحه اطلاعات تماس پیدا کرد.شکل بالا
1
امتیاز


20146
9829
67271

Guest

ممکن است مخاطب شما به تازگی واتساپ را نصب مجدد کرده است یا گوشی خود را عوض کرده است یا دستگاه جفت‌شده‌ای را حذف کرده است. یا از واتساپ وب خود لاگ اوت کرده است .
همه این موارد باعث این پیام می شود.
1
امتیاز


20146
9829
67271

Guest

برای اطمینان از رمزگذاری سرتاسری تماس‌ها و پیام‌های بین شما و اشخاص دیگر در گفتگوهای سرتاسر رمزگذاری شده، هر کدام از آن‌ها کد امنیتی مخصوص خود را دارند. این کد را هم به صورت یک کد QR و هم کد ۶۰ رقمی می‌توانید در صفحه اطلاعات مخاطب ببینید. این کدها برای هر گفتگوی شخصی منحصر به‌فرد هستند و طرفین هر گفتگو برای کسب اطمینان از اینکه پیام‌هایشان در این گفتگو رمزگذاری سرتاسری شده‌اند، می‌توانند این کدها را مقایسه کنند. کدهای امنیتی نسخه‌های قابل مشاهده کلیدهای خاص هستند که بین شما به اشتراک گذاشته شده است و نگران نباشید، اینها خود کلیدهای اصلی نیستند که همیشه محرمانه نگهداری می‌شوند.

گاهی، کدهای امنیتی استفاده شده در گفتگوهای رمزگذاری سرتاسری‌شده بین شما و شخص مقابل ممکن است تغییر کنند. معمولا به این دلیل است که شما یا مخاطبتان واتساپ را دوباره نصب کرده‌اید، گوشی تلفنتان را تغییر داده‌اید یا دستگاه جفت‌شده‌ای را اضافه یا حذف کرده‌اید. همیشه می‌توانید تایید کنید کد امنیتی مخاطب شما درست و واقعی باشد.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.