جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

معیار محاسبه یک تماس

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

3


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

3 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



19778
9827
66761

Guest

هزینه های رایتل

باید گفت که هزینه برقراری ارتباط و مکالمه سیم کارت دائمی این اپراتور برای مکالمات درون شبکه دقیقه ای 499 ریال است. این هزینه برای برقراری تماس برون شبکه نیز ثابت بوده و با قیمت 499 ریال برای هر دقیقه به کاربران عرضه می گردد.

در همین رابطه هزینه ارسال پیامک در سیم کارت های دائمی برای پیام های فارسی 98 ریال و برای پیام های لاتین 169 ریال برای هر صفحه است. در ادامه هزینه ارسال پیام های چند رسانه ای نیز 198 ریال در نظر گرفته شده است.

هزینه برقراری ارتباط و مکالمه سیم کارت اعتباری رایتل برای مکالمات درون شبکه دقیقه ای 620 ریال است. این هزینه برای برقراری تماس برون شبکه با قیمت 852 ریال برای هر دقیقه به کاربران عرضه می گردد.

در همین رابطه هزینه ارسال پیامک در سیم کارت های اعتباری برای پیام های فارسی 99 ریال و برای پیام های لاتین 230 ریال برای هر صفحه است. در ادامه هزینه ارسال پیام های چندرسانه ای نیز 400 ریال در نظر گرفته شده است.

0
امتیاز


19778
9827
66761

Guest

هزینه های ایرانسل

باید گفت که هزینه برقراری ارتباط و مکالمه سیم کارت دائمی این اپراتور از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگری دقیقه ای 499 ریال است. این هزینه برای برقراری تماس بین سیم کارت های دائمی ایرانسل با سایر خطوط نیز ثابت بوده و مخاطبان به ازای هر دقیقه ملزم به پرداخت 499 ریال هستند.

در همین رابطه هزینه ارسال پیامک در سیم کارت های دائمی برای پیام های فارسی 99 ریال و برای پیام های لاتین 170 ریال برای هر صفحه است. پیامک به خطوط ثابت (فارسی یا لاتین) نیز 120 ریال در نظر گرفته شده.

هزینه برقراری ارتباط و مکالمه سیم کارت اعتباری ایرانسل از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگری دقیقه ای 669 ریال است. این هزینه برای برقراری تماس بین سیم کارت های اعتباری ایرانسل با اپراتورهای همراه اول و رایتل افزایش یافته و با قیمت 929 ریال به مخاطبان عرضه می شود. هزینه برقراری تماس بین سیم کارت های اعتباری ایرانسل و خطوط ثابت نیز 799 ریال در نظر گرفته شده است.
0
امتیاز


19778
9827
66761

Guest

معیار محاسبه یک تماس بر اساس ثانیه انجام می پذیرد نه دقیقه.
هزینه برقراری ارتباط و مکالمه سیم کارت دائمی این اپراتور به تلفن ثابت و یا به خط همراه اول دیگری دقیقه ای 570 ریال است. این هزینه برای برقراری تماس بین سیم کارت های دائمی همراه اول با اپراتورهای ایرانسل و رایتل افزایش یافته و به 625 ریال به ازای هر دقیقه می رسد.

هزینه برقراری ارتباط و مکالمه سیم کارت اعتباری همراه اول به تلفن ثابت و یا به خط همراه اول دیگری دقیقه ای 670 ریال است. این هزینه برای برقراری تماس بین سیم کارت های اعتباری همراه اول با اپراتورهای ایرانسل و رایتل افزایش یافته و به 937 ریال به ازای هر دقیقه می رسد.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.