جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

آدم های معروفی که فرشته نبودند !!!!

به نظر شما با کدام سلبریتی فوت شده مانند قدیس‌ها رفتار می‌شود، در حالی‌که در زمان زندگیشان به معنی واقعی کلمه آدم بدی بودند؟
کدام سلبریتی ها را میشناسید در جهان که اینگونه بودند ؟؟؟؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



31
1480
465

rojany

استیو جابز

آدم معروفی که به نظر من بعد از مرگش تمام خصوصیات بدی که داشت فراموش شد کسی نیست جز استیو جابز. هر کسی که داستان زندگی استیو جابز را خوانده باشد می‌داند که او در برخورد با خانواده‌اش یک عوضی تمام عیار بود و فرزندانش از او متنفر بودند. علاوه بر این استیو جابز در حرفه‌اش هم کم خصوصیت بد نداشت و بار‌ها همکاران و زیردست‌هایش را برای نجات خودش قربانی کرد و بار‌ها اختراعات و ایده‌های دیگران را به نام خودش تمام کرد و برای آن‌ها تحسین شد

پائول واکر

پائول واکر در خارج از این دو اتفاق انسان خوبی به نظر می‌آمد، اما حقیقت این است که این بازیگر در طول زندگیش دو بار با دختران ۱۶ ساله وارد رابطه شد. یک بار وقتی ۲۸ ساله بود و یک بار دیگر وقتی ۳۳ سال داشت و این اتفاق در حالی می‌افتاد که خود او دختری تقریبا در همان سن‌ها داشت. سن قانونی رابطه در کالیفرنیا ۱۸ سال است.

مادر ترزا

شاید بسیاری از شما تعجب کنید چرا که مادر ترزا در ذهن بسیاری نماد از خودگذشتگی و انسان دوستی است، اما او از بیماران سوءاستفاده می‌کرد. مادر ترزا در بسیاری از موارد اجازه نمی‌داد بیماران به دارو‌های مسکن و روش‌های درمانی دسترسی داشته باشند. به نظر من برای اینکه مادر ترزا در دنیا به عنوان یک قدیس مطرح شود انسان‌های زیادی قربانی شدند

کوکو شنل

بار‌ها و بار‌ها نام کوکو شنل از رسانه‌های مختلف به گوشمان می‌خورد و ممکن نیست درباره فشن صحبت شود و نام او به میان نیاید، اما هیچ کس درباره علاقه این سمبل فشن به جنبش نازی و تلاش‌هایش برای عادی جلوه دادن جنایاتِ نازی‌ها صحبت نمی‌کند. (یادداشت نویسنده اصلی مقاله: اسناد و مدارک زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد کوکو شنل نه فقط یک علاقمند به نازی‌ها بلکه در بخشی از زندگی‌اش یک مامور نازی بوده است.)

پابلو پیکاسو

پابلو پیکاسو یک انسان سوءاستفاده‌گر، خودپسند و خودمحور بود که افراد دوروبرش را از میل به زندگی خالی می‌کرد. یکی از علاقمندی‌های اصلی او در زندگی، زنان جوان بود. زنان جوانی که وقتی کارِ پیکاسو با آن‌ها تمام می‌شد و از زیر سلطه او خارج می‌شدند از نظر روحی و روانی به معنی واقعی کلمه نابود شده بودند.

مرجع سایت برترین ها
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.