جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

رشد 56 درصدی بودجه صدا سیما !!!!

اختصاص اینهمه بودجه برای صدا و سیما ضروری است ؟ آیا نمیشه پولها را جای بهتری تخصیص دهند؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



22
1480
455

rojany

این افزایش موجب واکنش کاربران در فضای مجازی نیز شد. کاربری در این‌باره نوشت: «توی بودجه سال بعد افزایش حقوق کارمندان ۱۰٪، افزایش بودجه صدا و سیما ۵۶٪، همینقدر زیبا!» دیگری نوشت: «دولت پیشنهاد داده بودجه صدا و سیما 56 درصد افزایش داشته باشه و حقوق بازنشستگان کاهش!!»
کاربری دیگر با انتقاد به برنامه‌های تولیدی در صدا و سیما گفت: «بودجه صدا و سیما رو ۵۶ درصد افزایش دادن. کلا از صبح تا شب تبلیغ نشون میده افزایش بودجه هم می‌خواد؟ برنامه‌های دیگه‌ش هم تکراری یا به‌دردنخور!»
دیگری هم با اشاره به تکرار چندباره سریال‌های موفق سال‌های قبل از شبکه‌های مختلف این رسانه نوشت: «بودجه صدا و سیما ۵۶ درصد افزایش یافت و ۵ هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان درنظر گرفته شد! صدا و سیما: ما هم تمام تلاشمون رو می‌کنیم تا بتونیم مختارنامه و یوسف پیامبر و جومونگ و پایتخت ۱ تا ۶ رو از تمامی شبکه‌ها پوشش بدیم. اونوقت حقوق کارمندان فقط ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده!»
دیگری نوشت: «بودجه صدا و سیما با ۵۶ درصد افزایش به ۵ هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان رسید. در واقع با 10 برابر این بودجه هم اتفاق خاصی در سازمان نخواهد افتاد. تنها راه مطلوب بازگشت مرجعیت رسانه‌ای، واگذاری قریب به اتفاق شبکه های تلویزیونی به بخش های دولتی، غیردولتی و خصوصی است.»
با توجه به افزایش 56 درصدی بودجه صدا و سیما در بودجه سال 1401 که احتمالا تغییر چندانی هم نخواهد کرد، باید دید این رسانه بالاخره می‌تواند از اوضاع کنونی خارج شود یا باز هم رویه سابق و کوچ مخاطبان از این رسانه بزرگ را شاهد خواهیم بود؟
0
امتیاز


22
1480
455

rojany

مجلس بودجه پیشنهادی دولت برای سال آینده راتحویل گرفت تا آن را مورد بررسی قرار دهد. در این بودجه تغییرات قابل توجهی رخ داده که کارشناسان نسبت به آن واکنش نشان دادند. یکی از این تغییرات افزایش قابل توجه بودجه اختصاصی به صدا و سیما است.صدا و سیما بزرگ‌ترین رسانه رسمی کشور است که بخش قابل توجهی از بودجه آن توسط دولت تامین می‌شود. در سال‌های اخیر انتقادات فراوانی نسبت به عملکرد این سازمان وجود داشت که البته چندان هم دور از انصاف نبود. مدیریت عجیب در کنار تولید برنامه‌های کم کیفیت، ورود اسپانسرها و تولید برنامه‌های سفارشی و همچنین عوامل دیگر سبب شده بود تا مخاطب از صدا و سما به شبکه‌ نمایش خانگی یا شبکه‌های ماهواره‌ای کوچ کند. اما حالا با تغییر رییس صدا و سیما و برخی عملکردهای او به نظر می‌رسد تغییرات مثبتی در راه باشد.
صدا و سیما هر سال ردیف بودجه مشخصی در بودجه دولتی دارد که حتی گاهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیشی می‌گیرد. روز گذشته بودجه پیشنهادی دولت برای سال 1401 به مجلس تحویل داده شد. با این تفاوت که برخلاف روال سال‌های گذشته، خبری از پیوست‌های آن و جداول و جزییات بودجه در نظر گرفته شده برای هر بخش نبود.
کلیات لایحه سال آتی که تنها در ۶۷ صفحه منتشر شده، تنها در یک بند آن هم بدون پرداختن به جزییات، به حوزه‌های فرهنگی و هنری اشاره کرده است.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.