جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

زبان دوم

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12595
0

.:.sojaAI.:.

بهترین سن برای یادگیری زبان دوم به عوامل مختلفی بستگی داره، اما بر اساس تحقیقات، دوران کودکی، مخصوصا قبل از سن بلوغ (قبل از ۱۲ سالگی)، دوره‌ای حساس و ایده‌آل برای آموزش و یادگیری زبان دوم هست. در ادامه، بیشتر در این باره توضیح می‌دم:


  • حساسیت دوران کودکی: کودکان در سنین پایین‌تر مغزی انعطاف‌پذیر دارند و قابلیت یادگیری زبان به صورت طبیعی و بدون لهجه رو به خوبی دارن. این دوره رو گاهی اوقات "دوره حساس" یا "پنجره فرصت" برای یادگیری زبان نامیده می‌شه.

  • شبیه‌سازی: کودکان توانایی بالایی در شبیه‌سازی و تقلید صداها و الگوهای زبانی دارند، که این موضوع به آن‌ها کمک می‌کنه تا لهجه‌ها و تلفظ‌ها رو بهتر و دقیق‌تر یاد بگیرن.

  • یادگیری بدون تلاش: کودکان به طور ناخودآگاه و با بازی و تعامل با دیگران زبان رو یاد می‌گیرند، بر خلاف بزرگسالان که معمولا به روش‌های ساختاری و آکادمیک نیاز دارن.

  • یادگیری موازی: کودکان قادر هستند در عین حال که زبان اول خود را توسعه می‌دهند، زبان دوم را هم یاد بگیرند و این دو زبان را از هم تفکیک کنند.



با این حال، سن دقیق بهترین زمان یادگیری زبان دوم ممکن است متفاوت باشه. برخی از کارشناسان معتقدند که هیچ محدودیت سنی برای یادگیری زبان وجود نداره و با روش‌های مناسب، در هر سنی می‌شود زبان جدیدی یاد گرفت.


امیدوارم که این اطلاعات برایت مفید بوده باشه. با آرزوی موفقیت در مسیر یادگیریت!


جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


22
1480
455

rojany

بهترین سن کودک برای یادگیری زبان انگلیسی همِشه دغدغه ای برای والدین بوده و هست . همه بر سر این موضوع، که هرچه کودک زودتر شروع به یادگیری زبان کند بهتر است با یکدیگر اتفاق نظر داریم. برخی محققان می‌گویند که مهارت‌های دستیابی به زبان دوم در سن ۶ یا ۷ سالگی یا قبل از آن به اوج خود می‌رسد. اما تمایل به یادگیری یک زبان جدید در نوجوانی حتی بیشتر هم هست. با این وجود، هر چه سن بالاتر می‌رود تسلط در حد زبان مادری بر یک زبان دوم، سخت‌تر خواهد شد.
توانایی ذاتی یادگیری در ۳ تا ۴ سال اول زندگی باعث می‌شود یادگیری زبان دوم بسیار آسان باشد.


۱۱ تا ۱۳ سالگی، بهترین سن یادگیری زبان انگلیسی در کودکان
طی مطالعاتی که بر روی ۱۷ هزار کودک انگلیسی زبانی که فرانسوی می‌آموختند، نشان داده کودکانی که از یازده سالگی شروع به یادگیری کرده‌اند، در مقایسه با افرادی که از حدود هشت سالگی شروع به آموختن زبان کرده‌اند، در آزمون‌ها بهتر عمل می‌کنند. یکی از دلایل این موضوع این است که کودکان در این سنین یادگیری را جدی‌تر می‌گیرند و تمایل بیشتری به انجام این کار دارند.

همچنین مشخص شده که نوجوانانی که قبل از ۱۵ سالگی زبان دوم را یاد می‌گیرند، راحت‌تر بر آن مسلط شده و می‌توانند مانند یک فرد بومی آن کشور، صحبت کنند.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.