جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

مننژیت نوزادان

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



22
1480
455

rojany

مننژیت با توجه به عامل بوجودآورنده آن به انواع مختلف تقسیم می‌شود. مننژیت ویروسی، باکتریایی، قارچی، انگلی و غیرعفونی. بعضی از این انواع عوارض بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند. به همین دلیل برای بررسی این موضوع که آیا مننژیت در کودکان و نوزادان قابل درمان است باید ابتدا نوع مننژیت را تشخیص داد. به غیر مننژیت باکتریایی و ویروسی که شایع‌ترین انواع مننژیت هستند، بعضی داروها نیز می‌توانند منجر به مننژیت شوند. داروهایی مانند بروفن، ایمونوگلبولین وریدی و داروهای درمان بیماری‌های خود ایمنی و …. همچنین نوزدانی که نارس به دنیا می‌آیند و یا با یک نقیصه در سیستم ایمنی خود به دنیا می‌آیند، در ابتلا به مننژیت مستعدتر هستند. همچنین ضربه به سر نوزادان نیز می‌تواند از دیگر دلایل ابتلا به مننژیت در آن‌ها باشد.
کودکانی که تحت درمان سریع قرار می‌گیرند به طور کامل بهبود پیدا می‌کنند. اما هرگونه تعلل در درمان منجر به عوارض جبران ناپذیری می‌شود. مننژیت باکتریایی ممکن است منجر به آسیب‌های عصبی، کم هوشی، عقب ماندگی ذهنی، کم شدن شنوایی یا بینایی، اختلالات حرکتی و تشنج شود. همچنین قلب، کلیه و غدد آدرنال نیز ممکن است تحت تأثیر عفونت دچار مشکل شوند.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     










بچه ها سلام. من یه مسئله ی مهمی داشتم که از شمایی که در ساز ویلون تجربه دارید بپرسم.
من 19 سال سن دارم و می خوام که موسیقی رو شروع کنم و مطالعه ها ی زیادی هم درباره ی ان کردم و فکر کنم که بخش هایی مثل نت ها یا مقدمات دیگری را می دونم. من بیشتر دوست دارم که از ساز ویلون شروع کنم.(البته ساز های دیگر رو مثل پیانو و یا گیتار رو هم دوست دارم)که بعد از یادگیری این ساز در حد متوسط و رو به بالا سازهای دیگر هم کار می کنم . و در واقع چیزی که این چند ماهه من رو خیلی بهم ریخته اینکه من هدف اصلی اینه که یک اواز خوان یا همان خواننده بشوم. ( چون به نظرم صدای خوبی دارم) اما چون دوست دارم در کنار ان ساز ها رو هم یاد بکیرم و اصولی یاد بگیرم مثل شادمهر.
اما من بعد از تحقیق هایی که در سایت ها انجام دادم دیدم که ساز ویلون به نسبت از پیانو و مخصوصا گیتار وقت بیشتری میگیرد. حالا با توجه به این چیزهایی که گفتم و هدفی که دارم . (خوانندگی) به نظر شما با این سنی که من دارم . شروع کردن با ویولن خوب است. یا بهتر ه که با ساز دیگری مثل گیتار کار کنم.














پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.