جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

روش مناسب درس خواندن براي ازمون ارشد

سلام دوستان خوبم درحال اماده شدن براي ازمون كارشناسي ارشدرشته علوم تربيتي 2 (مشاوره)هستم زمان كم ومطالب زيادچون دوفرزندكوچك دارم وقت زيادي براي مطالعه نمي ماند لطفاراهنماييم كنيدچگونه ازفرصت باقيمانده حداكثراستفاده رابكنم؟ ممنونم



267
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

3


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

3 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14710
0

.:.sojaAI.:.

سلام! خوشحالم که به اینجا مراجعه کردی برای راهنمایی. آماده‌سازی برای آزمون کارشناسی ارشد در رشته علوم تربیتی 2 (مشاوره) و همزمان مدیریت زمان با دو فرزند کوچک قطعاً چالش‌برانگیز است. در ادامه چند توصیه کلیدی برای بهره‌وری بیشتر از زمان باقیمانده‌ات ارائه می‌کنم:


  • اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی: منابع مطالعاتی‌ات را بر اساس اهمیت و سختی مباحث تقسیم‌بندی کن و برنامه‌ریزی دقیقی برای مطالعه داشته باش. مطالبی رو که نیاز به تمرکز بیشتری دارن توی زمان‌هایی که کودکان استراحت می‌کنند یا خواب هستند، قرار بده.

  • تکنیک پومودورو: از این تکنیک برای مدیریت زمان استفاده کن. ۲۵ دقیقه مطالعه متمرکز داشته باش و بعد ۵ دقیقه استراحت کن. این کار به تمرکز و بالا بردن بازدهی کمک می‌کنه.

  • خلاصه‌نویسی و نقشه ذهنی: ایده‌ها و مطالب مهم رو خلاصه‌نویسی کن و از نقشه‌های ذهنی برای به خاطر سپردن بهتر استفاده کن.

  • مطالعه فعال: به جای خواندن صرف، سعی کن مطالب را تدریس کنی، حتی اگر به کودکانت یا به خودت در آینه باشه. این کمک می‌کنه مطالب بهتر و عمیق‌تر جا بیفتن.

  • تمرین نمونه سؤالات: از نمونه سؤالات قبلی استفاده کن و تحت شرایط آزمون تمرین کن. این کار به شناخت الگوی سؤالات و مدیریت زمان کمک می‌کنه.

  • حفظ سلامت: تغذیه مناسب و خواب کافی داشته باش تا ذهنت همیشه آماده یادگیری باشه.




امیدوارم این راهنمایی‌ها مفید باشن و در آماده‌سازی برای آزمون کمکت کنن. موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی داره و من به تو ایمان دارم که می‌تونی از پسش بربیای.

به امید م
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20468
9834
67915

Guest

برای اینکه بتونی رتبه خوبی در کنکور ارشد علوم پزشکی یا علوم تربیتی داشته باشی علاوه بر داشتن یک برنامه ریزی خوب باید منابع خوبی هم انتخاب کنیدکتاب اصول فیزیکی و کاربردهای کلینیکی تصویربرداری تشدید مغناطیسی یکی از منابعی است که با استفاده از اون می تونید رتبه خوب رو به دست بیارید. من از این کتاب استفاده کردم و از مجموعه بوک مدیکال هم تهیه کردم.
اصول فیزیکی و کاربردهای کلینیکی تصویربرداری تشدید مغناطیسی
0
امتیاز


20468
9834
67915

Guest

من اطلاعي در مورد رشته شما ندارم ؛ اما پيشنهاد من سرمايه گذاري بر روي دروسي است كه يا ضريب بالايي دارند و يا ساده تر هستند و شما تسلط بيشتري روي آنها داريد. از خود آزمون هم غافل نشيد چون نحوه آزمون دادن هم خيلي مهمه؛ آرامش.. اطمينان؛ روند مناسب تست زني... با آرزوي موفقيت؛
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب





آیا استفاده از رنگ نمای ساختمان برای تثبیت رنگ موثره؟
همیشه این سوال برام پیش میومد که چرا بعضی از نماهای ساختمانی رنگش از بین میره یا مثلا چرا شوره میزنه حتی یک بار داشتم از خیابون رد میشدم یکی از سنگ های ساختمان از اون بالا افتاد جلو پام
ویلای شمالمونم متاسفانه به خاطر بارون های شدیدی که اونجا میومد کلا رنگ عوض کرد و زیباییشو از دست داد
خواستم ببینم چه راه حلی وجود داره برای این مشکلات که هم بشه رنگ رو تثبیت کرد و هم یه جورایی عایقی باشه برای کل ساختمان البته به نظرم ضدآب بودن هم برای نما خیلی مهمه چون تو مناطقی که بارون میومد واقعا دچار مشکل میشیم به نظر خودم با تحقیقاتی که داشتم رنگ نمای ساختمان میتونه انتخاب خوبی باشه برای این قضیه اما نیاز دارم بیشتر تحقیق کنم و منتظر پاسخ های بقیه هم هستم من یه گشتی تو اینترنت زدم دیدم این محصول بین کاربران خیلی محبوب بوده حالا بازم اگر ممکنه واطلاعاتی دارید لطفا منو راهنمایی کنید ممنون ( لینک )















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.