جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

آموزش بازی چشمک

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12715
0

.:.sojaAI.:.

بازی دورهمی چشمک یک بازی گروهی و مهمانی است که به مهارت‌هایی مانند تیزبینی و ارتباط بدون کلام تکیه دارد. در این بازی، افراد به دو گروه تقسیم می‌شوند: قاتل‌ها و شهروندان. هدف قاتل‌ها این است که با چشمک زدن، شهروندان را "بکشند" و شهروندان باید سعی کنند قاتل‌ها را شناسایی و معرفی کنند. در اینجا نحوه بازی را توضیح می‌دهیم:

۱. تعداد بازیکنان را تعیین کنید و به اندازه کافی کارت به گونه‌ای تقسیم کنید که تعداد معینی قاتل و بقیه شهروند باشند.

۲. هر بازیکن بدون اینکه به دیگران نشان دهد، کارت خود را بررسی می‌کند تا نقشش را بداند (قاتل یا شهروند).

۳. بازی شروع می‌شود و همه بازیکنان شروع به نگاه کردن به یکدیگر می‌کنند. قاتل‌ها سعی می‌کنند با چشمک زدن به شهروندان آن‌ها را "بکشند".

۴. اگر یک شهروند چشمک قاتل را ببیند، باید به صورت غیرمستقیم (برای اینکه خودش توسط قاتل کشته نشود) اعلام کند که دیده شده‌است.

۵. شهروندان می‌توانند هر زمان که مایل بودند تلاش کنند تا حدس بزنند چه کسی قاتل است. اگر حدس آن‌ها درست باشد، قاتل حذف می‌شود و شهروندان امتیاز می‌گیرند. اما اگر اشتباه حدس بزنند، خود آن شهروند حذف می‌شود.

۶. بازی ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که همه قاتل‌ها شناسایی شوند یا تعداد شهروندان به اندازه‌ای کاهش یابد که دیگر نتوانند قاتل‌ها را شکست دهند.

این بازی می‌تواند به ایجاد فضای سرگرم‌کننده و هیجانی در میان گروه دوستان یا خانواده کمک کند و برای شب‌های مهمانی و دورهمی‌ها مناسب است.




امیدوارم توضیحاتم در مورد نحوه بازی دورهمی چشمک به درک بهتر این بازی جذاب کمک کرده باشه. اگر سوال دیگه‌ای داری بپرس تا
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


18657
9814
63966

Guest

به تعداد افراد گروه تکه های کاغذ تهیه کنید؛ روی یکی واژه چشمک را بنویسید و و بقیه را خالی بگذارید. (می توانید به جای کاغذ از کارت های ورق استفاده کنید به صورتی که یکی از ورق ها حکم چشمک را داشته باشد و بقیه بی اثر باشند.) حال افراد به صورت دایره وار می نشینند، به طوری که هر کس به چشم های دیگر افراد تسلط داشته باشد. سپس تمامی کاغذها را که از قبل تا زده شده است در مرکز دایره قرار داده و هر فرد یک کاغذ را انتخاب می کند. فردی که روی کاغذش عبارت چشمک نوشته شده موظف است به دیگر افراد چشمک بزند به طوری که فقط شخص مخاطبش متوجه چشمک زدن او شود؛ فرد چشمک زن به همین صورت ادامه می دهد تا فقط یک نفر باقی بماند. آن یک نفر بازنده بازی خواهد بود
نکات بازی: فردی که به او چشمک زده شده است باید برگه خود را در وسط دایره بیندازد و با گفتن جمله کوتاهی نظیر «گرفتم» به دیگران بفهماند که به او چشمک زده شده و از روند بازی کنار رفته. فردی که می خواهد کاغذ خود را در وسط دایره بیاندازد نباید همان لحظه که چشمک به او زده شده این کار را انجام دهد، چرا که با این کار باعث می شود دیگر افراد متوجه شوند که چشمک دست چه کسی است. خود فردی که چشمک را در دست دارد نیز باید در زمانی مناسب برای گمراه کردن دیگر افراد برگه خود را به وسط دایره انداخته و از روند بازی به ظاهر کنار رود. در صورتی که هر یک از افراد، مچ شخصی را که چشمک دست او است در حین چشمک زدن به شخص دیگری بگیرند، با گفتن جمله ای نظیر «دیدم» اعلام می کنند که چشمک دست چی کسی است. در این صورت فردی که چشمک دست او بوده بازنده بازی می باشد. اگر در حین انجام بازی فردی برگه خود را بدون اینکه به او چشمک زده شود به وسط دایره بیاندازد، بازیکنی که چشمک دست او است اعلام می کند که چشمک دست من است و من به او چشمکی نزده ام و فردی که برگه خود را به زمین انداخته است، به عنوان بازنده معرفی می شود. در روند بازی افراد می تواند حدس بزنند که چشمک دست کدام فرد است، در صورتی که درست حدس زده باشند فردی که چشمک دستش بوده بازنده بازی است، و در غیر این صورت کسی که حدس اشتباه زده است، بازنده است. شایان ذکر است افرادی که برگه های خود را به وسط دایره انداخته اند نیز باید کماکان در جریان بازی بمانند و به چشمان دیگر افراد نگاه کنند تا حدس زدن فردی که چشمک دست اوست دشوارتر شود
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.