سوال های تصادفی



سلام سئوال كه چه عرض كنم مي خوام بگم اين آقايون بلا نصبت اون خوباش چه مرگشونه چي مي خوان . تحصيلاتم فوقه حقوق . چهره تقريبا خوب . خوش لباس و بسيار شيك و هميشه به روز . از محالاته تو خونه ناراحتي را بندازم با شوهرم كنار ميام رو حرفش حرف نميارم هميشه پشتيبان مالي و حامي محبتي او هستم بد اخلاقي نمي كنم . هر چي برا يه زن بشماريد كه برا آقاش انجام بده ميدم ولي شوهرم دوس داره با خانومهاي ديگه صحبت كنه و حتي تفريحات خسته شدم از خودم ادامه زندگي برام سخته ديگه نمي تونم اين تحقير رو تحمل كنم با كسي هم دوست نميشم اين همون خوبش بود كه با هم ازدواج كرديم مخصوصا كه برا بدست آوردنم 1 سال تلاش سختي كرد الان 10 ساله با هم هستيم از محبت هاي دروغينش خسته شدم روحيه ام وقتي مرد كه فهميدم طي پيامكي به دوس دخترش نوشته بود خانوممو دوس دارم ولي عاشقش نيستم و اون بايد اينو بدونه . سرتونو درد نيارم شوهرم منو با اين حرفش كشت . مي خوام بگم اي مرد دردت چيه چي مي خوايي من از اوناش نيستم تو نشدي يكي ديگه من از اوناشام كه تو نشدي . فقط خدا . حالا مي خوايي منو افسرده كني من برا خدا دارم نفس مي كشم فقط آرزو ميكنم موقع مردنم بالا سرم باشي بهت بگم نامرد دلمو بد جور شكستي من انقدر خجالت مي كشم كه حتي نمي تونم بهت بگم مي دونم دوس دختر داري . باشه برو خوش باش ولي تا كي ..... اعتراض نكنيد بگ كه چي ... دله ديگه دستشويي كه نيست ببخشيد .... آبي كه ريخت ديگه جمع نميشه .... اگه هم جمع بشه ...ديگه به زلالي آب اولي نيس قبول كنيد .... مي خواستم بگم يه بدبخت ديگه به بدبختهاي موجود اضافه شد البته نه بدبخت كلي ها بدبخت بي شانس در زندگي متاهلي وگرنه همينطوريشم خيلي شاد و سر حالم و چيزي هم كم ندارم خدا رو شكر و به داشته هام افتخار مي كنم


جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

در واتساپ امنیت در واتساپ Whatsapp

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



18542
9812
63752

guest

امنیت شما و پیام های شما برای واتساپ بسیار اهمیت دارد. واتساپ می خواهیم که شما با ابزارها و ویژگیهایی که برای امنیت در اختیار دارید بیشتر آشنا شوید. ما همچنین منابع دیگری را معرفی می کنیم که برای امنیت شما در واتساپ و کلا در اینترنت مفید هستند.

شرایط استفاده از خدمات ما

یکی از راههای امنیت در واتساپ از طریق شرایط استفاده از خدمات ماست. شرایط استفاده از خدمات واتساپ مشخص می کند چه فعالیتهایی در واتساپ ممنوع است. رفتارهایی از قبیل استفاده از محتوای غیر قانونی، موهن، افترا آمیز، تهدید آمیز، تنفر آمیز، نژادپرستانه، و غیر اخلاقی و آنچه رفتار غیرقانونی را تشویق کند، در نوشتن وضعیت یا پروفایل در واتساپ تخطی از شرایط استفاده از خدمات واتساپ محسوب می گردد. اگر به این نتیجه برسیم که کاربری از شرایط استفاده از خدمات واتساپ تخطی می کند، حساب آن کاربر را مسدود خواهیم کرد.

برای نمونه های بیشتری از آنچه تخطی از شرایط استفاده از خدمات واتساپ محسوب می شود، لطفا قسمت «شرایط مورد تایید استفاده از خدمات ما» را در شرایط استفاده از خدمات بخوانید.

ابزارها

در واتساپ، واتساپ ابزارهای اولیه ای را برای تنظیم امنیت شما طراحی کرده ایم.

شما کنترل کنید که چه کسانی بتوانند اطلاعات شما را ببینند

شما برای تنظیم آخرین بازدید، عکس پروفایل و یا وضعیت خود این گزینه ها را در اختیار دارید:

همه: آخرین بازدید، عکس پروفایل و یا وضعیت شما برای همه نمایان خواهد بود.

مخاطبین من: آخرین بازدید، عکس پروفایل و یا وضعیت شما فقط برای مخاطبین شما از دفترچه تلفنتان نمایان خواهد بود.

هیچکس: آخرین بازدید، عکس پروفایل و یا وضعیت شما برای هیچکس قابل رویت نخواهد بود.

اگر رسید خوانده شده ها را فعال نکنید، هنگامی که پیام را می خوانید، فرستنده متوجه آن نخواهد شد. به همین ترتیب شما نیز رسید مشاهده یا خوانده شدن پیام توسط گیرنده را نمی بینید.  

توجه: رسید خوانده شده همیشه برای گفتگوهای گروهی روشن است و راهی برای خاموش کردن آن نیست، حتی اگر آن را در تنظیمات حریم خصوصی خاموش کنید.

درباره تنظیمات حریم خصوصی در: Android | iPhone | Windows Phone بیشتر بدانید

شما کنترل کنید که چه ببینید و با چه کسانی در ارتباط باشید

شما می توانید هر مخاطبی را که بخواهید در واتساپ مسدود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسدود کردن یک مخاطب یا رفع مسدودیت آن، لطفاً این مطالب مرور کنید.

شما کنترل کنید که چه چیزهایی را به اشتراک بگذارید

شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزهایی را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید، و واتساپ توصیه می کنیم همیشه مراقب باشید که چه چیزهایی را به اشتراک می گذارید. از خود بپرسید: آیا می خواهید دیگران آنچه را که فرستاده اید ببینند؟

لطفا بدانید که واتساپ در اجرای روند معمول ارائه خدمات خود، پیام ها را پس از تحویل دادن به گیرنده نزد خود نگه نمی داریم. به محض اینکه پیام در واتساپ به مخاطب رسانده شد، برای اطمینان از محرمانگی و امنیت پیام شما، آن را ذخیره نمی کنیم.

با وجود این، وقتی شما یک پیام، عکس، پیام صوتی، فایل  و یا فیلم را با فرد دیگری در واتساپ به اشتراک می گذارید، آنها یک کپی از پیام شما را خواهند داشت. آنها میتوانند این پیام ها را در واتساپ یا جاهای دیگر به اشتراک بگذارند.

شما همچنین می توانید از طریق واتساپ، موقعیت مکانی را در یک پیام به اشتراک بگذارید. شما باید مکان خود را فقط با کسانی که به آنها اطمینان دارید به اشتراک بگذارید.

ویژگی های ایمنی و امنیت پیشرفته

مشکلات را به واتساپ گزارش دهید

شما می توانید گزارشات خود را از طریق بخش تماس با واتساپ در واتساپ برایمان بفرستید.

  • در اندروید: کافیست به واتساپ > گزینه های بیشتر > تنظیمات > راهنمایی > تماس با ما بروید.
  • در iPhone: کافیست به واتساپ > تنظیمات > کمک > تماس با ما بروید.
  • در گوشی های ویندوز: کافیست به واتساپ > بیشتر > تنظیمات > درباره > پشتیبانی بروید.

هنگام ارسال گزارش  لطفا تا حد امکان به واتساپ اطلاعات بدهید.

مهم: اگر حس می کنید شما یا شخص دیگری در معرض خطر جسمانی یا عاطفی است، لطفاً با مقامات پلیس محلی خود تماس بگیرید. آنها بهتر می توانند در این موارد به شما کمک کنند.

ما توصیه می کنیم محتویات مشکل ساز را به واتساپ گزارش دهید. لطفا بدانید که واتساپ به محتوای پیام ها دسترسی نداریم و به همین دلیل توانایی واتساپ برای تایید گزارش شما و اقدام لازم کمی محدود است.

هرگاه لازم باشد، می توانید از محتوای پیام عکس گرفته و آن را همراه با هر گونه اطلاعات دیگری در اختیار نیروی انتظامی قرار دهید.

گزارش

نخستین باری که از شماره ای ناشناخته پیام دریافت می کنید، این گزینه را خواهید داشت که مستقیما و از داخل گفتگو، این شماره را گزارش دهید. مثل همیشه، این گزارش آخرین پیام های آن گفتگو را برای واتساپ می فرستد.

همچنین می توانید یک مخاطب را گروه را از اطلاعات پروفایلشان با انجام مراحل زیر به عنوان مزاحم گزارش کنید:

  1. گفتگو را باز کنید.
  2. روی نام مخاطب یا گروه مورد نظر بزنید تا اطلاعات پروفایلش را ببینید.
  3. بروید پایین صفحه و گزارش دادن مخاطب یا گزارش دادن گروه را بزنید.
مسدود کردن

ما ممکن است حساب هایی را که باور داریم شرایط استفاده از خدمات واتساپ را نقض می کنند، مسدود کنیم. بر اساس شرایط استفاده از خدمات، واتساپ این حق را برای خود قائل می شویم که بدون اطلاع قبلی حساب شما را مسدود کنیم. لطفا آگاه باشید که واتساپ این عمل را صرفا و فقط با یک گزارش از یک کاربر انجام نخواهیم داد.

لطفا قسمت «شرایط مورد تایید استفاده از خدمات ما» را در شرایط استفاده از خدمات با دقت بخوانید تا بیشتر درباره استفاده های مناسب از واتساپ و فعالیت های ناقض شرایط استفاده از خدمات واتساپ بدانید.

هرزنوشته و پیام های جعلی

ما سخت در تلاشیم تا تعداد پیام های ناخواسته ای که از طریق واتساپ منتقل می شوند را کاهش دهیم. ایجاد یک فضای امن برای ارتباط کاربران واتساپ یک اولویت مهم است. با وجود این، درست مانند پیامک و تماس معمولی، امکان این برای سایر کاربرانی که شماره شما را دارند وجود دارد که با شما تماس بگیرند. به همین دلیل واتساپ می خواهیم به شما کمک کنیم پیام های جعلی یا مزاحمت آمیز را شناسایی و مدیریت کنید.

هرزنوشته یا پیام مزاحم ممکن است از سوی مخاطبان شما یا سایر افراد باشد. این گونه پیام ها اطلاعات غلط را گسترش می دهند و به نحوی طراحی شده اند که شما را فریب داده و وادار می کنند عملی را به نحو خاصی انجام دهید. اگر پیامی مشکوک یا غیر قابل باور به نظر می آید، روی آن نزنید و آن را برای کسی ارسال ننمایید.

مراقب پیام هایی باشید که:

  • غلط های املایی یا دستوری دارند
  • از شما می خواهند پیوندی را باز کنید
  • درباره اطلاعات شخصی شما سوال می کنند. (مانند کارت بانکی، تاریخ تولد، رمز عبور، غیره...)
  • از شما می خواهند آن را برای دیگران ارسال کنید
  • از شما می خواهند برای «فعال سازی» ویژگی جدیدی روی پیوندی کلیک کنید
  • به شما می گویند برای استفاده از واتساپ باید وجهی بپردازید (واتساپ یک برنامه رایگان است. واتساپ هرگز بابت استفاده از واتساپ از شما تقاضای پول نخواهیم کرد و شما نباید برای استفاده رایگان از واتساپ هیچ کاری انجام دهید.)

چه باید بکنید

اگر پیام را از یک شماره ناشناس دریافت کرده اید، این گزینه را دارید که شماره را به عنوان مزاحم به واتساپ گزارش دهید.

اگر پیام مزاحمت آمیزی را از مخاطبی دریافت کرده اید، پیام را پاک کنید و هیچ پیوندی را باز نکنید. به مخاطب خود بگویید پیامی که ارسال کرده هرزنوشته است.

شما می توانید گزارشات خود را از طریق بخش تماس با واتساپ در واتساپ برای واتساپ بفرستید.

منابع بیشتر

اگر احساس می کنید خود یا فرد دیگری در معرض خطر آنی است، لطفا با مراکز خدمات اورژانس محلی تماس بگیرید.

اگر شما پیامی از کسی دریافت کنید که قصد دارد به خود آسیب بزند، و برای سلامت او نگران هستید، لطفا با مرکز اورژانس محلی یا خطوط جلوگیری از خود کشی تماس بگیرید.

اگر با محتوایی مواجه شوید که حاکی از سوءاستفاده یا بهره برداری از کودکان باشد، لطفا با مرکز ملی کودکان گم شده (NCMEC) تماس بگیرید.

{br}{br}منبع پاسخ: مرکز راهنمایی وب سایت واتساپ
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     













عرض سلام وادب خدمت دوستان
من يه فيلم انگليسى ساخت حدودا ٢٠٠٠ تا ٢٠٠٦ در ميگردم كه خود فيلم و به سبك كلاسيك بازى كردن ،يعنى نزديك به يك قرن پيش از سال ساختش
داستان پدرو پسرى و نشون ميده كه به خون هم تشنه ان
داستان هم سكانس اولش از اونجا شروع ميشه كه پسره تو اداره ى پليس با سر و وضع كبود و زخم و زيلى ،دستبندش زدن و متهم به قتله پدرشه،كه پسره شروع ميكنه به تعريف كردن از رابطه ى خودش و پدرش از همون زمان ١٠-١٢ سالگيش كه اولين بار تازه ميفهمه پدرش كيه،(پدرشم تا جايى كه يادم مياد يه سمت رسمى داشت توشهر،آدم شاخصى بود،تو سيستم قضايى بود اگه اشتباه نكنم) ولى چون مادر اين يه خدمتكار بود كه ازش حامله شده بود به پسره به چشم مايه ننگ نگاه ميكرد،خلاصه از اولين ديدارشون تا چند سال ميگذره كه پسره تحت حمايت يه مرد كه پسر و ميشناخت و ميدونست پدرش كيه كمكش ميكنه تا از رشته حقوق فارق و تحصيل بشه كه بتونه با پدر خودش در بى افته
خلاصه بعدش تازه كَل كَل پدر و پسر شروع ميشه تا جايى كه پدره به قيمت جون خودش پسرش و به قتل محكوم كنه
خيلى فيلم قشنگيه ،لطفا كمكم كنيد اسمشو پيدا كنم
ممنون از شكيبايتون











پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.