سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

در واتساپ چگونه مسئولانه از واتساپ استفاده کنیم Whatsapp

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



18555
9813
63848

guest


واتساپ به عنوان راهی آسان، مطمئن، امن و قابل اعتماد برای ارسال پیام به دیگران ساخته شده است. ارسال پیام به طور ذاتی خصوصی است و شرایط استفاده از خدمات واتساپ طوری طراحی شده اند که به امن نگه داشتن سکو و کاربران واتساپ کمک کنند. مردم از واتساپ درباره دانستن چگونگی استفاده مسئولانه از واتساپ کمک خواسته اند و واتساپ از این رو این رهنمودها را توسعه دادیم تا مطمئن شویم کاربران تجربه خوبی در استفاده از واتساپ دارند. تمامی کاربران واتساپ، شامل نهادهای دولتی، احزاب سیاسی و نامزدهای دفتری باید هنگام استفاده از واتساپ از این مقررات پیروی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی ممانعت واتساپ از سو استفاده از پیام رسانی انبوه و خودکار، این اوراق سفید را بخوانید.

بهترین شیوه ها در استفاده از واتساپ

  • مکالمات خصوصی طراحی شده: کاربران باید حساب های کاربری خودشان را برای گفتگوهای یک به یک و مکالمات گروهی کوچک مدیریت کنند.
  • کسب اجازه مردم: پیام ها باید فقط به افرادی فرستاده شوند که اول با شما تماس گرفته اند یا از شما درخواست برقراری تماس از طریق واتساپ را کرده اند. بهترین کار این است که شماره تلفنتان را به اشخاص بدهید تا آن ها بتوانند اول به شما پیام دهند. اگر افراد شماره تلفنشان را به شما بدهند، به روشهایی با آن ها تماس بگیرید که انتظارش را داشته باشند. برای نمونه، توضیح دهید که چه کسی هستید و چگونه شماره تلفنشان را گرفته اید.
  • احترام به انتخاب افراد: اگر کاربری از شما درخواست کرد تا دیگر به او پیام نفرستید، باید مشخصات او را از دفترچه تلفنتان حذف کنید و از تماس دوباره با او خودداری کنید. شما باید پیش از افزودن افراد به یک گروه، از آن ها اجازه بگیرید. اگر کسی را به گروهی افزودید و او خودش را از آن گروه حذف کرد، لطفاً به آن تصمیم احترام قائل شوید.
  • استفاده از تنظیمات کنترل گروه: واتساپ تنظیمات پیام رسانی فقط به دست مدیران را برای گروه های واتساپ ایجاد کرده ایم. اگر شما مدیر یک گروه هستید، می توانید تصمیم بگیرید که تمام اعضا یا فقط مدیران بتوانند در گروه پیام بفرستند. استفاده از این ویژگی می تواند به کاهش پیام های ناخواسته در گروه ها کمک کند.
  • قبل از بازارسال یک پیام، خوب بیاندیشید: واتساپ به همه پیام های باز ارسال شده برچسبی زده ایم تا مردم را به فکر کردن پیش از به اشتراک گذاری تشویق کند.

کارهایی که باید از آنها دوری جست

  • پیام های انبوه، خودکار یا ناخواسته: سعی نکنید با واتساپ پیام های انبوه، پیام های خودکار بفرستید و یا شماره گیری خودکار بکنید. واتساپ هم از فناوری فراگیری ماشین و هم از گزارشات کاربران استفاده می کند تا حساب هایی را که پیام های ناخواسته می فرستند شناسایی و منع کند. این شامل تماس سازمان یافته با کاربران به طرقی که شاید آن ها نخواهند، است. همچنین حساب ها یا گروه هایی به روش های غیرمجاز یا خودکار نسازید یا از نسخه های تغییر یافته واتساپ استفاده نکنید.
  • استفاده از لیست تماس هایی که جزو مخاطبین شما نیستند: هرگز شماره تلفن افراد را بدون رضایتشان به اشتراک نگذارید یا از داده های به دست آمده از منابع غیرمجاز (مثل خرید لیست های شماره تلفن) برای ارسال پیام به کاربران در واتساپ یا افزودنشان به گروه ها استفاده نکنید.
  • استفاده بیش از حد لیست های انتشار: پیام هایی که با استفاده از یک لیست انتشار فرستاده می شوند، فقط وقتی که کاربر شماره تلفن شما را در دفترچه تلفن گوشیش ذخیره کرده باشد، دریافت خواهند شد. با این حال استفاده مکرر از پیام های انتشار ممکن است منجر به این شود که مردم پیام های شما را گزارش دهند. واتساپ حساب های کاربری را که چندین و چند بار گزارش شوند، مسدود می کنیم.
  • تخطی از شرایط استفاده از خدمات ما: محض یادآوری، شرایط استفاده از خدمات واتساپ در میان موارد دیگر، انتشار مطالب دروغین و پرداختن به رفتارهای غیرقانونی، تهدید کننده، هراس انگیز، نفرت انگیز و نژادپرستانه یا ضد قومیتی را ممنوع می کند. شرایط استفاده از خدمات رابطه قراردادی شما با واتساپ را تعریف می کند و در صورت هرگونه تضاد با این مطلب، اولویت و ارجحیت دارد.
{br}{br}منبع پاسخ: مرکز راهنمایی وب سایت واتساپ
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.