سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

در واتساپ ساخت استیکر برای واتساپ Whatsapp

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



18541
9813
63833

guest

اگر می خواهید استیکرهای خودتان را برای واتساپ بسازید، می توانید آن ها را در یک برنامه اندروید یا iOS بسته بندی کنید. شما می توانید برنامه استیکر خود را مثل هر برنامه دیگری در فروشگاه گوگل پلی یا Apple App Store منتشر کنید و کاربرانی که برنامه تان را دریافت و نصب کنند، می توانند آن استیکرها را مستقیم از واتساپ بفرستند. استیکرها در واتساپ باید قانونی، مجاز و قابل قبول باشند. درباره استفاده های قابل قبول خدمات واتساپ در شرایط استفاده از خدماتمان بیشتر بدانید.

ما برنامه هایی نمونه و کد آن ها را هم برای اندروید و هم iOS ارائه داده ایم که راه ساده ای برای افزودن استیکرهایتان و ساخت یک برنامه با کمترین نیاز به تجربه برنامه نویسی یا توسعه را برایتان فراهم می کند. توسعه دهندگان پیشرفته نیز می توانند با استفاده از مجموعه APIها و واسط هایی که از واتساپ پشتیبانی می کنند، برنامه های استیکر غنی تری بسازند. لطفاً ملزومات زیر را برای طراحی استیکرهای خودتان بخوانید و برای دیدن مجموعه کامل نیازمندی ها و نکات لازم برای ساخت برنامه های استیکرتان به فایل های README مرتبط با برنامه های نمونه مراجعه کنید.

توجه: به منظور مطابقت با رهنمودهای Apple App Store هنگام ساخت یک برنامه استیکر، اطمینان حاصل کنید که یک واسط کاربری (UI) بی همتا به سبک خودتان بسازید و از واسط کاربری برنامه های نمونه واتساپ استفاده نکنید.

برای ساخت استیکر خودتان، استیکرها باید واجد شرایط زیر باشند:

  • هر استیکر تصویری است که پس زمینه شفاف و ترانما دارد.
  • استیکرها باید دقیقا ۵۱۲ در ۵۱۲ پیکسل باشند.
  • هر استیکر باید کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت باشد. برای دانستن نکاتی درباره کاهش اندازه فایل استیکرهایتان، فایلهای README مربوط به برنامه های نمونه را ببینید.

شما باید یک آیکون نیز ارائه دهید که نشانگر بسته استیکرتان در نوار یا انتخابگر استیکر واتساپ خواهد بود. تصویر باید ۹۶ در ۹۶ پیکسل و کمتر از ۵۰ کیلوبایت باشد. برای دانستن نکاتی درباره کاهش اندازه فایل آیکونتان، فایلهای README مربوط به برنامه های نمونه را ببینید.

علاوه بر شرایط بالا، اکیدا توصیه می کنیم موارد زیر را هنگام طراحی استیکرهایتان در نظر بگیرید:

  • استیکرها روی پس زمینه های مختلفی از جمله سفید، سیاه، رنگی و طرح دار نمایش داده خواهند شد. به این دلیل، پیشنهاد میکنیم یک خط ۸ پیکسلی #FFFFFF به لبه بیرونی هر استیکر اضافه کنید. این فایل نمونه فتوشاپ (PSD) را ببینید.
  • بین تصویر خود استیکر و لبه بوم ۵۱۲ در ۵۱۲ پیکسل می بایست یک حاشیه ۱۶ پیکسلی باشد.

برای کسب اطلاعات درباره شرایط و ابزارهای فرمت فایلی که می توانید برای تبدیل استیکرهایتان به فرمت فایل مناسب، فایلهای README مرتبط با برنامه های نمونه را ببینید.

اگر هرگونه سوال یا مشکلی بالاخص درباره ساخت استیکرها دارید، لطفاً به واتساپ به نشانی [email protected] ایمیل بزنید. برای هرگونه سوال یا مشکل دیگر لطفاً با واتساپ در واتساپ با رفتن به تنظیمات > کمک > تماس با ما تماس بگیرید.


استیکرها در آخرین نسخه های اندروید و iOS واتساپ در دسترسند. اگر استیکرها را نمی بینید، لطفا از به روز بودن واتساپ اطمینان حاصل کنید. چگونگی استفاده از استیکرها را در: Android | iPhone بیاموزید

{br}{br}منبع پاسخ: مرکز راهنمایی وب سایت واتساپ
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.