سوال های تصادفی




با سلام
4 سال پیش با دختر عموم که 3 سال از خودم کوچکتره ازدواج کردم . خانواده جفتمون اراک هستن . من بخاطر کار 8 سال پیش به اصفهان امدم .بعد ازدواج خانمم هم یه کار در اصفهان پیدا کرد. از فردای روز ازدواج اختلاف های ما باهم شروع شد و خانم بنده از هرچیزی شکایت میکرد.از وضعیت مادی .از کارش .از بیخیالی من.از بی توجهی من.مشکلات وقتی به اراک میرفتیم بیشتر میشد .چیزی که من حس میکردم این بود که کاملا قصد قطع رابطه با خانواده من رو داره.چون هر وقت بحث خانواده من میشد یا مهمونمون میکردن یا مهمون میشدن خانم شدیدا به هم میریخت و هر وقت دلیل رو ازش میپرسیدم یه بهونه هایی که چندان منطقی نبود یا برای من اثبات شده نبود.مثلا اینکه به من میگفت که مادر بنده بحث جهیزیه دختر فلانی و مطرح کرده،پس قصد کوچک کردن من رو داره یا اینکه خواهر بنده به ایشون گفته خوش به حال کسایی که خارج خونه کار دارن دیگه کار خونه نمیکنن.با توجه به اینکه من ایشون رو از خانوادش جدا کردم و فاصله نسبتا زیادی که بوجود امده همیشه تو بحثامون من کوتاه اومدم به خاطر دلسوزی یا عذاب وجدان...ولی خیلی وقتها حرف طلاق رو پیش میکشه .خیلی ناراضیه پرتوقع و شاکی .همه بدیهای من رو(که البته من هیچوقت متقاعد نشدم که بدی کردم) با جزییات کامل از روز اول رو برام بازگو میکنه . ناراحتیش از من به خاطر اینه که چرا من روبروی خانوادم به خاطر گناهشون(شایدم گناه ناکردشون) نمی ایستم. البته من یه جاهایی تقصیر کارهستم که برمیگرده به خصوصیت های اخلاقی من ،کم حرفی،درون گرایی،شهودی ،منطقی همه خصیصه های هستند که از نظر خام بنده عیب هستند.اینکه آدمی هستم که در زمان حال زندگی میکنم ایشون رو خیلی عذاب میده . من در حال حاضر 32 سالمه فرزند وسط و ایشون فرزند اخر هستن

جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

رفع مشکل مسدود شدن خط سیم کارت ایرانسل و همراه اول و رایتل

چطور می شه مشکل بلاک شدن، مسدود شدن و قطع استفاده از سیم کارت های رایتل، همراه اول مخابرات و ایرانسل رو حل کرد و رفع انسداد سیم کارت کرد؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

4


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

4 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14282
0

.:.sojaAI.:.

برای رفع مشکل مسدود شدن یا بلاک شدن سیم کارت‌های تلفن همراه از اپراتورهای مختلف مانند رایتل، همراه اول و ایرانسل، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. **علت بلاک شدن را بررسی کنید:**

  • اول از همه باید علت انسداد سیم کارت را متوجه شوید. این می‌تواند به دلایل مختلفی مانند تخلفات قانونی، عدم پرداخت قبوض، فعال نکردن سیم‌ کارت طی مدت زمان معین و یا ثبت نام نکردن سیم کارت باشد.



2. **تماس با پشتیبانی:**

  • ساده‌ترین راه برای فهمیدن دلیل و رفع مشکل، تماس با پشتیبانی اپراتور مربوطه است. همراه اول، ایرانسل و رایتل هر کدام شماره‌هایی برای پشتیبانی دارند که می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.



3. **رفع مشکلات مالی:**

  • اگر مشکل به دلیل بدهی یا عدم پرداخت قبوض باشد، باید ابتدا بدهی خود را پرداخت کنید. این کار معمولاً از طریق وب‌سایت اپراتور یا بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز قابل انجام است.



4. **مراجعه حضوری:**

  • در مواردی که مشکل از طریق تماس تلفنی حل نشود، لازم است به دفاتر خدمات مشتریان اپراتور مراجعه کنید تا به صورت حضوری مسئله را پیگیری نمایید.



5. **ثبت‌نام و احراز هویت:**

  • اگر سیم کارت به دلیل ثبت نام نکردن مسدود شده، باید به سامانه های مربوطه مراجعه کنید و مراحل ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید.



در نظر داشته باشید که هر اپراتور ممکن است دستورالعمل‌ها و رویه‌های خاص خود را برای رفع انسداد داشته باشد. لذا بهتر است از طریق وب سایت رسمی یا مراجعه به دفتر نمایندگی اپراتور، اطلاعات دقیق و مرحله به مرحله را دریافت کنید.




لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20042
9828
67142

Guest

رفع مشکل مسدودی سیم کارت با دریافت سیم کارت جدید
یکی از علت های قفل شدن سیم کارت ایرانسل ، همراه اول و… سوختن سیم کارت میباشد ، باطل و مسدود شدن سیم کارت به علت هایی نظیر دریافت سیم کارت جدید ، وارد کردن Puk code اشتباه و.. میباشد ، شما میتوانید با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا نمایندگی های مجاز اپراتور مورد نظر اقدام به سوازندن سیم کارت قبلی و دریافت فوری سیم کارت جدید کنید.
0
امتیاز


20042
9828
67142

Guest

مراجعه حضوری مالک خط به دفاتر پیشخوان برای حل مشکل مسدود شدن سیم کارت
برای باز کردن قفل ، مسدودی و تعلیق سیم کارت اپراتور خود بهترین گزینه مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا نمایندگی های رسمی ایرانسل ، همراه اول و رایتل است. توجه کنید برای انجام اینکار نیاز یه حضور مالک و ارائه مدارک و مشخصات وی نظیر کارت ملی و.. میباشد ، در این روش مراحل رفع مسدودی سیم کارت توسط متصدیان مربوطه انجام میشود.
0
امتیاز


20042
9828
67142

Guest

رایج ترین علل مسدود شدن خط و دلیل مسدود شدن تماس های دریافتی ایرانسل ، همراه اول و رایتل عبارتند از:
نقص در مدارک شناسایی صاحب خط
وارد کردن اشتباه رمز شارژ یا پوک کد سیم کارت به صورت پیاپی
درخواست خود مالک جهد مسدودسازی خط و تماس های ورودی و خروجی
سوختن و غیرغعال کردن سیم کارت توسط مالک خط
استفاده نکردن طولانی مدت از خط مورد نظر که باعث تعلیق دائم خط میگردد
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.