جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

در واتساپ استفاده غیرمجاز از واتساپ Whatsapp

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



18543
9812
63754

guest

واتساپ یک سکوی پیام رسانی خصوصی است که در ابتدا برای کمک به مردم برای فرستادن پیام به دوستان و افراد مورد علاقه شان ساخته شده بود. به مرور زمان واتساپ دیده ایم که چگونه مردم به پیام رسانی با مشاغل ارزش قایلند و دو ابزار ساخته ایم - برنامه واتساپ بیزینس و واسط برنامه نویسی (API) واتساپ بیزینس - تا به شرکتها در مدیریت ارتباطاتشان با مشتریان کمک کنیم. محصولات واتساپ به هدف پیام رسانی انبوه یا خودکار ارائه نمی شوند و استفاده از آن ها به هر کدام از این مقاصد همواره تخطی از شرایط استفاده از خدمات واتساپ بوده است.

ما متعهدیم تا ذات خصوصی سکویمان را تقویت کنیم و کاربران را از هر نوع آزار و سو استفاده حفظ کنیم. واتساپ به تازگی قابلیت های سکویمان را برای شناسایی و ممنوعیت حساب های کاربری را در این گزارش جامع مو به مو شرح دادیم گزارش رسمی واتساپ مطلع هستیم که برخی از شرکتها در تلاشند از سیستم های یادگیری ماشین واتساپ بگریزند و واتساپ در عین حال به طور خستگی ناپذیری در تلاشیم تا آن ها را بهبود بخشیم. واتساپ با استفاده از اطلاعات مربوط به پلتفرم موجود در داخل واتساپ میلیونها حساب کاربری سو استفاده آمیز را پیدا کرده و کارکردشان روی سرویسمان را متوقف کرده ایم.

این چالشیست که نیازمند رویکردی کلیدی است و واتساپ به استفاده از منابعی که در اختیار دارد-شامل اقدامات قانونی-برای جلوگیری از سو استفاده هایی که شرایط استفاده از خدمات واتساپ را نقض می کند، مانند پیام رسانی انبوه یا خودکار یا استفاده غیر شخصی. به این علت است که واتساپ علاوه بر اقدامات فنی، علیه افراد یا شرکت هایی که به شواهد مربوط به پلتفرم چنین سو استفاده هایی ربط دهیم، اقدامات قانونی نیز می کنیم. واتساپ حق ادامه به اقدامات قانونی در چنین شرایطی را برای خود محفوظ می دارد.

به علاوه، از ۱۰ آذر ۱۳۹۸ واتساپ علیه کسانی که به تشخیص واتساپ در سو استفاده های ناقض شرایط استفاده از خدمات واتساپ نظیر پیام رسانی انبوه یا خودکار یا استفاده غیر شخصی دست داشته اند یا به دیگران در آن راه کمک کرده اند، اقدامات قانونی خواهد کرد، حتی اگر این تصمیمات بر اساس اطلاعاتی که صرفا خارج از پلتفرم برایمان قابل دسترسی باشد. برای مثال، اطلاعات خارج از پلتفرم شامل ادعاهای عمومی از شرکت ها درباره توانایی استفاده شان از واتساپ به روش هاییست که ناقض شرایط استفاده از خدمات واتساپ باشد. این اعلانیست جهت اطلاع رسانی درباره این که واتساپ علیه شرکت هایی که پس از ۱۰ آذر ۱۳۹۸ به سو استفاده ادامه دهند، حتی فقط مبتنی بر شواهد خارج از پلتفرممان، یا شرکت هایی که با شواهد روی پلتفرم سو استفاده قبل از آن تاریخ را داشته باشند، اقدامات قانونی خواهیم کرد.

هیچ موردی در این اطلاعیه حق واتساپ را به اجرای قوانین و شرایطش در استفاده از فناوری، از جمله منع حساب های مبتنی بر دسته بندی کننده های یادگیری ماشین را محدود نمی کند و واتساپ همچنان این کار را ادامه خواهد داد.

ما به تامین مجموعه محدودی از قابلیت ها برای کمک به مشاغل برای ارتباط با مشتریانشان ادامه خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این قابلیت ها، صفحات برنامه واتساپ بیزینس و رابط برنامه نویسی واتساپ بیزینس را ببینید.

{br}{br}منبع پاسخ: مرکز راهنمایی وب سایت واتساپ
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.