جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

در واتساپ امنیت در واتساپ Whatsapp

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:

ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



6522
10256
42034

guest

امنیت شما و پیام های شما برای واتساپ بسیار اهمیت دارد. واتساپ می خواهیم که شما با ابزارها و ویژگیهایی که برای امنیت در اختیار دارید بیشتر آشنا شوید. ما همچنین منابع دیگری را معرفی می کنیم که برای امنیت شما در واتساپ و کلا در اینترنت مفید هستند.

شرایط استفاده از خدمات ما

یکی از راههای امنیت در واتساپ از طریق شرایط استفاده از خدمات ماست. شرایط استفاده از خدمات واتساپ مشخص می کند چه فعالیتهایی در واتساپ ممنوع است. رفتارهایی از قبیل استفاده از محتوای غیر قانونی، موهن، افترا آمیز، تهدید آمیز، تنفر آمیز، نژادپرستانه، و غیر اخلاقی و آنچه رفتار غیرقانونی را تشویق کند، در نوشتن وضعیت یا پروفایل در واتساپ تخطی از شرایط استفاده از خدمات واتساپ محسوب می گردد. اگر به این نتیجه برسیم که کاربری از شرایط استفاده از خدمات واتساپ تخطی می کند، حساب آن کاربر را مسدود خواهیم کرد.

برای نمونه های بیشتری از آنچه تخطی از شرایط استفاده از خدمات واتساپ محسوب می شود، لطفا قسمت «شرایط مورد تایید استفاده از خدمات ما» را در شرایط استفاده از خدمات بخوانید.

ابزارها

در واتساپ، واتساپ ابزارهای اولیه ای را برای تنظیم امنیت شما طراحی کرده ایم.

شما کنترل کنید که چه کسانی بتوانند اطلاعات شما را ببینند

شما برای تنظیم آخرین بازدید، عکس پروفایل و یا وضعیت خود این گزینه ها را در اختیار دارید:

همه: آخرین بازدید، عکس پروفایل و یا وضعیت شما برای همه نمایان خواهد بود.

مخاطبین من: آخرین بازدید، عکس پروفایل و یا وضعیت شما فقط برای مخاطبین شما از دفترچه تلفنتان نمایان خواهد بود.

هیچکس: آخرین بازدید، عکس پروفایل و یا وضعیت شما برای هیچکس قابل رویت نخواهد بود.

اگر رسید خوانده شده ها را فعال نکنید، هنگامی که پیام را می خوانید، فرستنده متوجه آن نخواهد شد. به همین ترتیب شما نیز رسید مشاهده یا خوانده شدن پیام توسط گیرنده را نمی بینید.  

توجه: رسید خوانده شده همیشه برای گفتگوهای گروهی روشن است و راهی برای خاموش کردن آن نیست، حتی اگر آن را در تنظیمات حریم خصوصی خاموش کنید.

درباره تنظیمات حریم خصوصی در: Android | iPhone | Windows Phone بیشتر بدانید

شما کنترل کنید که چه ببینید و با چه کسانی در ارتباط باشید

شما می توانید هر مخاطبی را که بخواهید در واتساپ مسدود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ( لینک ) D8%A7%20%D8%B1%D9%81%D8%B9%20%D9%85%D8%B3%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C&lang=fa">این مطالب مرور کنید.

شما کنترل کنید که چه چیزهایی را به اشتراک بگذارید

شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزهایی را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید، و واتساپ توصیه می کنیم همیشه مراقب باشید که چه چیزهایی را به اشتراک می گذارید. از خود بپرسید: آیا می خواهید دیگران آنچه را که فرستاده اید ببینند؟

لطفا بدانید که واتساپ در اجرای روند معمول ارائه خدمات خود، پیام ها را پس از تحویل دادن به گیرنده نزد خود نگه نمی داریم. به محض اینکه پیام در واتساپ به مخاطب رسانده شد، برای اطمینان از محرمانگی و امنیت پیام شما، آن را ذخیره نمی کنیم.

با وجود این، وقتی شما یک پیام، عکس، پیام صوتی، فایل  و یا فیلم را با فرد دیگری در واتساپ به اشتراک می گذارید، آنها یک کپی از پیام شما را خواهند داشت. آنها میتوانند این پیام ها را در واتساپ یا جاهای دیگر به اشتراک بگذارند.

شما همچنین می توانید از طریق واتساپ، موقعیت مکانی را در یک پیام به اشتراک بگذارید. شما باید مکان خود را فقط با کسانی که به آنها اطمینان دارید به اشتراک بگذارید.

ویژگی های ایمنی و امنیت پیشرفته

مشکلات را به واتساپ گزارش دهید

شما می توانید گزارشات خود را از طریق بخش تماس با واتساپ در واتساپ برای ( لینک ) د: کافیست به واتساپ< ( لینک ) mg class="icon" src="https://scontent.whatsapp.net/v/t61/51052081_555631191619868_8679229275718306870_n.bin?_nc_oc=AQnRlTUSBANj-n1vCeUhirDdqPOBffGEEJtiE8akL0sfsSN14odU-Iom3iYoPrs9zlGWIfTc2Gs24rlVNZHBJZmF&_nc_ht=scontent.whatsapp.net&oh=d65b72a82582061b93a32fb152469b05&oe=5DC57210" ( لینک ) g> > تنظیمات > تنظیمات > درباره > پشتیبانی بروید.

هنگام ارسال گزارش  لطفا تا حد امکان به واتساپ اطلاعات بدهید.

مهم: اگر حس می کنید شما یا شخص دیگری در معرض خطر جسمانی یا عاطفی است، لطفاً با مقامات پلیس محلی خود تماس بگیرید. آنها بهتر می توانند در این موارد به شما کمک کنند.

ما توصیه می کنیم محتویات مشکل ساز را به واتساپ گزارش دهید. لطفا بدانید که واتساپ به محتوای پیام ها دسترسی نداریم و به همین دلیل توانایی واتساپ برای تایید گزارش شما و اقدام لازم کمی محدود است.

هرگاه لازم باشد، می توانید از محتوای پیام عکس گرفته و آن را همراه با هر گونه اطلاعات دیگری در اختیار نیروی انتظامی قرار دهید.

گزارش

نخستین باری که از شماره ای ناشناخته پیام دریافت می کنید، این گزینه را خواهید داشت که مستقیما و از داخل گفتگو، این شماره را گزارش دهید. مثل همیشه، این گزارش آخرین پیام های آن گفتگو را برای واتساپ می فرستد.

همچنین می توانید یک مخاطب را گروه را از اطلاعات پروفایلشان با انجام مر ( لینک ) گفتگو را باز کنید.

  • روی نام مخاطب یا گروه مورد نظر بزنید تا اطلاعات پروفایلش را ببینید.
  • بروید پایین صفحه و گزارش دادن مخاطب یا گزارش دادن گروه را بزنید.
  • ( لینک ) اور داریم شرایط استفاده از خدمات واتساپ را نقض می کنند، مسدود کنیم. بر اساس شرایط استفاده از خدمات، واتساپ این حق را برای خود قائل می شویم که بدون اطلاع قبلی حساب شما را مسدود کنیم. لطفا آگاه باشید که واتساپ این عمل را صرفا و فقط با یک گزارش از یک کاربر انجام نخواهیم داد.

    لطفا قسمت «شرایط مورد تایید استفاده از خدمات ما» را در شرایط استفاده از خدمات با دقت بخوانید تا بیشتر درباره استفاده های مناسب از واتساپ و فعالیت های ناقض شرایط استفاده از خدمات واتساپ بدانید.

    هرزنوشته و پیام های جعلی

    ما سخت در تلاشیم تا تعداد پیام های ناخواسته ای که از طریق واتساپ منتقل می شوند را کاهش دهیم. ایجاد یک فضای امن برای ارتباط کاربران واتساپ یک اولویت مهم است. با وجود این، درست مانند پیامک و تماس معمولی، امکان این برای سایر کاربرانی که شماره شما را دارند وجود دارد که با شما تماس بگیرند. به همین دلیل واتساپ می خواهیم به شما کمک کنیم پیام های جعلی یا مزاحمت آمیز را شناسایی و مدیریت کنید.

    هرزنوشته یا پیام مزاحم ممکن است از سوی مخاطبان شما یا سایر افراد باشد. این گونه پیام ها اطلاعات غلط را گسترش می دهند و به نحوی طراحی شده اند که شما را فریب داده و وادار می کنند عملی را به نحو خاصی انجام دهید. اگر پیامی مشکوک یا غیر قابل باور به نظر می آید، روی آن نزنید و آن را برای کسی ارسال ننمایید.

    مراقب پیام هایی باشید که:

    • غلط های املایی یا دستوری دارند
    • از شما می خواهند پیوندی را باز کنید
    • درباره اطلاعات شخصی شما سوال می کنند. (مانند کارت بانکی، تاریخ تولد، رمز عبور، غیره...)
    • از شما می خواهند آن را برای دیگران ارسال کنید
    • از شما می خواهند برای «فعال سازی» ویژگی جدیدی روی پیوندی کلیک کنید
    • به شما می گویند برای استفاده از واتساپ باید وجهی بپردازید (واتساپ یک برنامه رایگان است. واتساپ هرگز بابت استفاده از واتساپ از شما تقاضای پول نخواهیم کرد و شما نباید برای استفاده رایگان از واتساپ هیچ کاری انجام دهید.)

    چه باید بکنید

    اگر پیام را از یک شماره ناشناس دریافت کرده اید، این گزینه را دارید که شماره را به عنوان مزاحم به واتساپ گزارش د ( لینک ) بی دریافت کرده اید، پیام را پاک کنید و هیچ پیوندی را باز نکنید. به مخاطب خود بگویید پیامی که ارسال کرده هر ( لینک ) د گزارشات خود را از طریق بخش تماس با واتساپ در واتساپ برای واتساپ بفرستید.

    منابع بیشتر

    اگر احساس می کنید خود یا فرد دیگری در معرض خطر آنی است، لطفا با مراکز خدمات اورژانس محلی تماس بگیرید.

    اگر شما پیامی از کسی دریافت کنید که قصد دارد به خود آسیب بزند، و برای سلامت او نگران هستید، لطفا با مرکز اورژانس محلی یا خطوط جلوگیری از خود کشی تماس بگیرید.

    اگر با محتوایی مواجه شوید که حاکی از سوءاستفاده یا بهره برداری از کودکان باشد، لطفا با مرکز ملی کودکان گم شده (NCMEC) تماس بگیرید.



    منبع پاسخ: مرکز راهنمایی وب سایت واتساپ
    0
    امتیاز


    جواب تو چیه؟

    کاربر میهمان
         










    با سلام
    راهنمای اولین پرواز در فرودگاه
    در اولین اقدام شما یک بلیط تهیه میکنید،که مهمترین اطلاعات آن شامل مبدا،مقصد،ساعت،شماره ترمینال،شرکت هواپیمایی و البته شماره پرواز(قسمت فلایت نامبر و معمولا عددی 4 رقمی) است.اگر بلیط توسط کسی دیگر تهیه شده و به دست شما نرسیده نگران نباشید در فرودگاه با ارائه کارت ملی از این اطلاعات آگاه میشوید.
    قبل از سفرحتما کارت ملی یا شناسنامه را به همراه داشته باشید و تا آنجا که ممکن است از بردن وسایل تیز و آهنی خودداری کنید.همچنین سعی کنید دو ساعت قبل از پرواز به فرودگاه بروید.
    فرودگاه یک در اصلی دارد که معمولا به دلیل بزرگ بودن محوطه فرودگاه شما با ماشین از آن وارد میشوید.
    معمولا در هنگام ورود از نقطه ای که ماشین شما را پیاده میکند تا سالن فرودگاه و هنگام خروج از سالن خروجی و قسمت تحویل بار تا نقطه ای که ماشین شما را سوار میکند چرخ دستی وجود دارد که به صورت رایگان وسایل خود را با آن ها حمل میکنید.
    فرودگاه های بزرگ (نه کوچک) جهت نظم،دارای چند ترمینال یا بخش هستند که با توجه به بلیط باید به آن ترمینال بروید.
    در ترمینال مشخص شده،دو قسمت پرواز های داخلی و پرواز های بین المللی وجود دارد که هر کدام دو سری در دارند،یک سری برای ورود که بازرسی دارد و یک سری برای خروج که فقط یک ناظر دارد برای اینکه کسی وارد نشود.
    در هنگام وارد شدن باید کیف دستی خود را روی دستگاهی که وسایل را توسط نوار نقاله به داخل میکشد و اسکن میکند قرار دهید و گوشی،کلید و حتی وسایل جیب خود را درون سبد پلاستیکی کنار گیت بازرسی قرار دهید و خود از گیت عبور کنید که در صورتی که وسیله غیر مجازی به همراه داشته باشید بوق میزند،همچنین بعد از گیت یک مامور وجود دارد که با یک وسیله دوباره شما را چک میکند و حتی میتواند به صورت معمولی شما را بگردد و بگوید کمربند را باز کنید و دوباره از گیت عبور کنید.اگر مشکلی نداشتید وسایل جیب خود را از سبد بردارید و کیف دستی خود را از طرف مقابل دستگاه اسکن بردارید.
    اکنون شما در سالن عمومی فرودگاه هستید.که معمولا چندین پذیرش(قسمتی که کارت پرواز صادر میکند،بار را تحویل میگیرد و با عدد،بنر و یا عبارت روی نمایشگر کنارشان تفکیک میشوند)،سالن پرواز(سالنی که بعد از آن به هواپیما میروید و برای بقیه ممنوع است)،سالن خروجی(سالنی که بعد از اتمام پرواز به آن میروید،بار خود را تحویل میگیرید و دیگران بعد از آن منتظر شما هستند) و ... است.همچنین در این سالن یک ساعت وای فای رایگان به شما تعلق میگیرد.
    حالا شما باید شماره پرواز خود (قسمت فلایت نامبر و معمولا عددی 4 رقمی) و شرکت هواپیمایی خود رابدانید.و اگر پذیرش شرکت هواپیمایی خود را میبینید روبروی آن قسمت بنشینید.سپس یا منتظر اعلام از طریق بلندگو باشید.یا نرم افزار اطلاعات پرواز فرودگاه را نصب کنید که هر تغییری را نشان میدهد.یا از طریق نمایشگرهایی که در سالن است وضعیت را بررسی کنید.
    در قسمت پروازهای خروجی اگر خیلی زود رسیده اید روبروی شماره پرواز شما نوشته طبق برنامه،اگر تاخیر دارد ساعت جدیدی را با تاخیر ثبت کرده و اگر لغو شده عبارت باطل شد را مینویسد.
    اگر منتظر کسی هستید قسمت پروازهای ورودی را چک کنید و روبرو سالن خروج بنشینید.
    منتظر میشوید تا عبارت صدور کارت پرواز اعلام شود(معمولا یک ساعت قبل پرواز)،سپس به پذیرش اعلام شده میروید که فردی است که یک کامپیوتر دارد و یک نوار نقاله کنار اوست.اگر کیف دستی شما کوچک است و وسایل ممنوعه ندارید و میخواهید با خود آن را داخل هواپیما ببرید که هیچ،وگرنه کیف خود را روی نوار نقاله بگذارید،کارت ملی خود را تحویل دهید تا کارت پرواز برای شما صادر کند و برچسبی روی کارت پرواز و کیف دستی شما بزند تا آن را در قسمت بار قرار دهند.تا 30 کیلوگرم بار رایگان است و بالاتر از آن باید هزینه پرداخت کنید.
    توجه کنید که در این مرحله است که شماره صندلی شما تعیین میشود،و اگر چند نفر با هم هستید کارت ملی ها را با هم تحویل دهید تا صندلی کنار هم به شما بدهند.شماره صندلی در قسمت (سیت) نوشته شده است که به صورت عدد و حرف انگلیسی است.
    حالا بروید و روبرو سالن پرواز که داخل همان سالن عمومی است بنشینید.قانونا شما بعد از دریافت کارت پرواز میتوانید به سالن پرواز بروید ولی به علت شلوغ شدن 45 دقیقه قبل از پرواز شما میتوانید به سالن پرواز بروید.توجه کنید که معمولا 30 دقیقه قبل از پرواز از ورود به سالن پرواز جلوگیری میشود.
    در این مرحله بازررسی سخت تری انجام میشود.هنگام ورود دوباره کارت ملی و کارت پرواز خود را تحویل میدهید تا آن را مهر کنند.سپس به قسمت بازرسی میروید که دوباره باید کیف دستی خود را روی دستگاهی که وسایل را توسط نوار نقاله به داخل میکشد و اسکن میکند قرار دهید و گوشی،کلید و حتی وسایل جیب خود را درون سبد پلاستیکی کنار گیت بازرسی قرار دهید و خود از گیت عبور کنید که در صورتی که وسیله غیر مجازی به همراه داشته باشید بوق میزند،همچنین بعد از گیت یک مامور وجود دارد که با یک وسیله دوباره شما را چک میکند و حتی میتواند به صورت معمولی شما را بگردد و بگوید کمربند را باز کنید و دوباره از گیت عبور کنید.اگر مشکلی نداشتید وسایل جیب خود را از سبد بردارید و کیف دستی خود را از طرف مقابل دستگاه اسکن بردارید.
    در این مرحله این تفاوت وجود دارد که اگر کیف دستی به همراه دارید یا لپ تاپ باید وسایل خود را باز کنید.
    اکنون شما در سالن پرواز هستید که چندین در خروجی دارد که با شماره مشخص شده و بالای هر کدام هم یک نمایشگر وجود دارد.در این جا باید گوش به زنگ باشید که هر وقت شماره پرواز و مقصد شما اعلام شد به در خروجی اعلام شده بروید که معمولا روی نمایشگر هم نوشته میشود.
    یک نفر قسمت بزرگتر بلیط شما را جدا میکند و قسمت کوچکتر را که برچسب کیف دستی روی آن است به شما میدهد که در حفظ آن کوشا باشید.
    حالا باید سوار اتوبوسی که روبروی شماست شوید که شما را کنار هواپیما میبرد حتی اگر هواپیما نزدیک باشد.
    سوار هواپیما میشوید که مهاندار به شما خیر مقدم عرض میکند.و دنبال صندلی خود میگردید،در هواپیما معمولا ریف ها با عدد و صندلی های هر ردیف با حروف انگلیسی مشخص شده اند.که هر ردیف،صندلی های دوتایی،سه تایی،یا چهار تایی دارد.
    مثلا ردیف 10 صندلی ای،بی،سی و دی.
    روی صندلی خود بنشینید و اگر دیدید صندلی خالی وجود دارد از مهماندار اجازه بگیرید شاید موافقت کند آنجا بنشینید.
    داخل هواپیما شبیه اتوبوس است و بالای سر خود میتوانید دستگیره را فشار دهید و دریچه را باز کرده و وسایل خود را داخل آن قرار دهید.
    اکنون روی صندلی خود سینی غذا،یک کیسه تهوع،روزنامه،برگه آموزش بستن کمربند و حالت اضطراری و زیر صندلی جلیقه نجات را مشاهده میکنید.
    بالای سر خود مثل اتوبوس خروجی تهویه،بلندگو،دکمه چراغ روشنایی، دکمه فراخواندن مهماندار وچراغ های بستن کمربند و خاموش کردن موبایل که هنگام صعود و فرود روشن میشوند را میبینید.همچنین کیسه اکسیژن معلوم نیست و موقع خطر خارج میشود.
    با بستن در هواپیما مهماندار بستن کمربند و حالت اضطراری را توضیح میدهد.
    کمربند ایمنی با چفت شدن دو قسمت فلزی بسته میشود و با کشیدن قسمت آزاد کمربند سفت یا شل میشود،برای باز کردن آن هم یک طرف قسمت فلزی را بالا میکشیم و قسمت دیگر را خارج میکنیم.
    حالا چراغ های بستن کمربند و خاموش کردن موبایل روشن میشوند،کمربند را ببندید و جلوی چشم مهماندار از گوشی استفاده نکنید.
    بعد از صعود چراغ ها خاموش میشوند و شما آزادید.بعد از چند دقیقه ثبات پرواز پذیرایی شروع میشود،که اگر صبح زود است،صبحانه،اگر ظهر است،نهار،اگر شب است،شام،اگر غیر این هاست،میان وعده میدهند.که معمولا به علت محدودیت جا انتظار غذای مجلل را نداشته باشید و همچنین سریع غذا را میل کنید،چون سریع جمع آوری می کنند.
    در هنگام فرود دوباره چراغها روشن میشوند.سینی غذای و کمربند خود را ببندید و از گوشی جلوی چشم مهمانداراستفاده نکنید.
    هنگام خروج معمولا همه هجوم میبرند،پس ریلکس جای خود بنشینید تا خلوت شود.پس از خداحافظی مهماندارها دوباره اتوبوس منتظر شماست که شما را به کنار سالن خروجی میبرد.
    اگر وسایل داخل بار ندارید که هیچ خارج میشوید.وگرنه کنار نوار نقاله خاموش پرواز خود که روی نمایشگر کنار آن نوشته شده به مدت 10 دقیقه منتظر میمانید تا بار را ازهواپیما خالی و نوار نقاله را روشن کنند،که ساک خود را برمیدارید،عجله نکنید چون بار مداوما میچرخد.هنگام خروج ته بلیط را تحویل میدهید.
    داخل خود فرودگاه معمولا آژانس وجود دارد که یک متصدی دارند که از او تقاضای ماشین میکنید که معمولا بالاتر از قیمت عادی است.پس میتوانید چند نفری به یک مقصد بروید یا یک راننده را کنار بکشید و کمتر با او حساب کنید که حق کمیسیون هم به متصدی نمیدهد.یا در شهر های بزرگ از نرم افزار اسنپ استفاده کنید که معمولا داخل خود فرودگاه فیلتر است و بیرون آن کار میکند.
    سفر خوش.

















    پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

    تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ir) و تیم مدیریتی آن می باشد.

    طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

    پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
    سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.