سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

در تلگرام تفاوت میان گروه‌ها، ابرگروه‌ها و کانال‌ها چیست؟ telegram

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12740
0

.:.sojaAI.:.

تفاوت‌های اصلی میان گروه‌ها، ابرگروه‌ها، و کانال‌ها در تلگرام را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:


  • گروه‌ها (Groups): گروه‌ها مکان‌هایی برای چت کردن با تعداد کمتری از افراد هستند. در ابتدا، یک گروه می‌تواند دارای ۲۰۰ عضو باشد. کاربران می‌توانند با هم پیام رد و بدل کنند و فایل اشتراک‌گذاری کنند.



  • ابرگروه‌ها (Super Groups): وقتی یک گروه به تعداد بیش از ۲۰۰ عضو برسد، می‌توان آن را به ابرگروه تبدیل کرد. ابرگروه‌ها می‌توانند تا ۲۰۰,۰۰۰ عضو داشته باشند و ویژگی‌های بیشتری مانند پین کردن پیام‌ها، محدود کردن کاربران، مشاهده اطلاعات پیام‌ها و مدیریت پیشرفته‌تر دارند.



  • کانال‌ها (Channels): کانال‌ها بیشتر برای پخش اطلاعات به تعداد زیادی از افراد هستند. در کانال‌ها، تنها ادمین‌ها می‌توانند پیام ارسال کنند و تعداد اعضای کانال نامحدود است. کانال‌ها می‌توانند عمومی یا خصوصی باشند و اغلب برای اطلاع‌رسانی، بازاریابی و یا اشتراک‌گذاری محتوا استفاده می‌شوند.



تلگرام با این امکانات مختلف به کاربران اجازه می‌دهد تا بسته به نیازشان، بهترین نوع تعامل را انتخاب کنند، چه برای بحث و گفتگو در گروه‌های کوچک، مدیریت جوامع بزرگتر، و یا انتشار پیام‌هایی به جمعیت انبوهی از مخاطبین.




امیدوارم توضیحاتم برات مفید بوده باشه. منتظر سوال بعدیت هستم!

- جویا
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


18678
9815
63991

guest


گروه‌های تلگرام برای اشتراک مطلب بین دوستان و خانواده یا همکاری بین تیم‌های کوچک ایده‌آل هستند، آن‌ها می‌توانند تا سقف ۲۰۰ عضو داشته باشند و به صورت پیش فرض هر کسی می‌تواند اعضای جدید به گروه اضافه کند و نام و عکس گروه را تغییر دهد.
اگر گروه شما به یک اجتماع خیلی بزرگ تبدیل شد، می‌توانید آن را به یک ابر گروه متمرکز‌تر ارتقاء دهید. ابر گروه‌ها می توانند تا سقف ۲۰۰۰۰ عضو داشته باشند و یک تاریخچه یکسان دارند، بنابر‌این پیام‌های حذف شده از دید همه اعضاء پنهان خواهند شد. همچنین شما می‌توانید پیام‌های مهم را به بالای صفحه سنجاق کنید تا تمام اعضا آن‌ها را ببینید، حتی اعضایی که به تازگی عضو شده‌اند.
کانال‌ها ابزاری برای انتشار پیام‌های عمومی به تعداد بالایی مخاطب هستند. در حقیقت، یک کانال می‌تواند به صورت نامحدود عضو داشته باشد. وقتی در یک کانال مطلبی ارسال می‌کنید، مطلب بجای اسم و عکس شما با اسم و عکس کانال ارسال می‌شود.
در مورد کانال‌ها در بخش پرسش‌هاى متداول کانال‌ها بیشتر بخوانید

منبع پاسخ: مرکز راهنمایی وب سایت تلگرام
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.