سلام
مدتی هستش که فلش مموری بنده روی هیچ سیستمی کار نمیکنه و به محض این که فلش رو به هر سیستمی متصل میکنم با پیغام USB is not recognized روبرو میشم. تمام پورت ها رو هم که امتحان میکنم همین پیغام میاد. روی سیستم های مختلف PC و لپ تاپ هم امتحان کردم اما همین پیغام رو میده. اما نکته جالبش این جاست که فقط و فقط روی سیستم خودم بدون کوچکترین مشکلی کار میکنه. با سیستم خودم بارها Format کردمش و Restore default زدم و روی سیستم های دیگه امتحان کردم بازم کار نکرد. اما روی لپ تاپ خودم بدون مشکل فایل ها پخش میشه و انتقال داده میشه. توی سیستم خودم که فلش شناخته میشه، در قسمت Disk Management درایو USB قابل مشاهده است و وضعیت پارتیشن هم healthy یا سالم است.
با نرم افزارهای فرمت USB مثل HP USB Disk Storage Format Tool و ... هم فرمت کردم اما باز هم فقط توی سیستم خودم شناخته میشه! در ضمن به لحاظ ویروس هم هیچ مشکلی نداره و آنتی ویروس و فایروالم کاملا آپدیت هستند و فلش ویروس نداره.
اگر لطف کنید پاسخ رو برام ایمیل کنید ممنونم.





جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

نجات فلش از فرمت شدن گرفته شده از رایانه فردا will

نجات فلش از فرمت شدن گرفته شده از رایانه فردا:willpc.blog.ir سلام. اگر شما فلش رو نادرست از کامپیوتر جدا کنید ممکنه با خطای You need to format the disk ولی با اجرای دستور chkdsk j:/f به احتمال زیاد مشکل فلش حل میشه. جای j نام درایو فلش خودتون رو بزنید. برای اجرای دستور اول دکمه های windows + R رو با هم بزنید، پکمه ویندوز معمولا بین دکمه alt و دکمه ctrl قرار داره، بعد تو پنجره ای که باز می شه بنویسید: cmd و enter رو بزنید تا پنجره ی سیاه رنگ که بهش ترمینال می گن باز بشه. حالا اون تو دستور رو بنویسید و اجرا کنید.



0
امتیاز

جوابی برای این سوال در دست نیست!




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.