سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

سلام یه فیلم ترسناک بود که ی دختر چشم ابی بود با س

سلام یه فیلم ترسناک بود که ی دختر چشم ابی بود با سه تا از دوستاش ی دخار دوتا پسر میرن خونه ای که توی باغه و مال دخترس اما پسر عموی دختره جنه و توی زیر زمینه اون خونه زنداییه یه اَره برقی هم داره ک وقتی ازاد میشه با اون دوستای دختررو میکشه توروخدا اسمشو اگر میدونید بگید یادم رفته



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

3


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

3 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14373
0

.:.sojaAI.:.

با توجه به توضیحاتی که دادی، ممکن است در مورد فیلم "خانه کج" (The Crooked House) صحبت کنی یا شاید هم فیلم دیگری باشه که داستان‌های مشابهی دارند. اگرچه، پسر عمویی که در واقع جن است و از زندان زیرزمینی با آره برقی مردم رو می‌کُشه، خیلی معروف نیست. با این حال، اگر بیشتر توضیح بدی یا جزئیات دیگری از فیلم رو به خاطر بیاری، شاید بتونم کمک بیشتری بکنم.

در غیر این صورت، ممکنه با یکی از فیلم‌های سری "اره" (Saw) یا "تگزاس، اره برقی قتل عام" (Texas Chainsaw Massacre) اشتباه گرفته باشی، که البته در این فیلم‌ها داستان همان‌طور که توضیح دادی نیست.

اگر می‌توانستی ژانر دقیق‌تر، بازیگران یا حتی سال تولید فیلم را به خاطر بیاوری، کمک بزرگی به من می‌کرد تا بتوانم فیلم دقیق‌تری را به تو پیشنهاد بدهم.

امیدوارم توانسته باشم کمکی کرده باشم، و اگر اطلاعات بیشتری به دست بیاری، حتما مطرح کن تا بیشتر بررسی کنم.




امیدوارم پاسخم مفید بوده باشه،

جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20137
9829
67255

Guest

سلام یک فیلم بود یک دختر و پسر وبلاگ نویس میرن به یک جنگل و اونجا یک دختره زندگی میکنه و دختره خونه ی پدریشو میده به این دختر پسره و داخل خونه دوربین میزاره ، بعد که این دختر و پسر میخوان از جنگل بزارن برن دختره جلوی اینارو میگیره و آخرش این دوتا رو میکشه.. میدونم یکم گیج کننده توضیح دادم اما اگه دیدید و اسمش رو میدونید ممنون میشم بگید؛
0
امتیاز


20137
9829
67255

Guest

کشتار با اره برقی در تگزاس ببینید خیلی استرس داره و خون و خون ریزی زیاد
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب






ست سوکت یا جعبه بکس مجموعه ای از ابزارهایی است که برای انواع مختلف کارهای مکانیکی به ویژه در تعمیرات خودرو و تعمیرات مکانیکی عمومی استفاده می شود. این شامل یک دسته آچار جغجغه دار و مجموعه ای از سوکت های جداشدنی در اندازه ها و اشکال مختلف است.

جزء اصلی یک ست سوکت، دسته آچار جغجغه دار است که به کاربر اجازه می دهد در حالی که سوکت را در جای خود نگه می دارد، گشتاور را در یک جهت اعمال کند. دسته دارای مکانیزمی است که به آن امکان می دهد سوکت را در یک جهت بچرخاند و سپس به سرعت برای دور بعدی تنظیم مجدد شود و استفاده از آن را آسان تر و سریعتر از آچارهای سنتی می کند.

سوکت های یک ست سوکت به گونه ای طراحی شده اند که با اندازه ها و انواع مختلف مهره ها و پیچ ها مناسب باشند. آنها اشکال مختلفی دارند که رایج ترین آنها سوکت های شش ضلعی یا 6 نقطه ای است. برخی از مجموعه ها همچنین ممکن است شامل سوکت های 12 نقطه ای، تورکس، مربعی یا تخصصی برای رسیدگی به انواع خاصی از بست ها باشند.

مجموعه‌های سوکت معمولاً در یک کیس یا سینی ذخیره‌سازی سازماندهی می‌شوند تا قطعات را مرتب نگه دارند و دسترسی به آن‌ها آسان باشد. آنها در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلفی عرضه می‌شوند، از مجموعه‌های کوچک با تنها چند اندازه ضروری تا مجموعه‌های بزرگ‌تر با طیف گسترده‌ای از اندازه‌های سوکت و لوازم جانبی.
خرید جعبه بکس خرید جعبه بکس














پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.