سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

مهاجرت

برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، شهروندی کدوم کشورها رو ارزون‌تر و در زمان کمتری میشه گرفت؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

3


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

3 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



18657
9814
63965

Guest

( لینک ) مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان

مهاجرت به فرانسه با موسسه مهاجرتی آوام
مهاجرت به آمریکا
ایالات متحده امریکا به عنوان مهاجر پذیرترین کشور دنیا همواره مقصد اتباع سایر کشورهای دنیا بوده است. از آنجایی که بیش از نیمی از جمعیت امریکا را مهاجران تشکیل می‌دهند، امریکا را کشور چندملیتی می‌نامند. مهاجران در امریکا علاوه بر برخورداری از فرصت های کاری و رشد فردی، می‌توانند از کلیه حقوق شهروندی ایالات متحده برخوردار شوند.
مهاجرت به کانادا
در دنیای امروز، کانادا یکی از مهمترین مقاصد مهاجرتی است. با توجه به رشد اقتصادی و شرایط استثنایی که این کشور برای مهاجران به وجود آورده است، تمایل برای مهاجرت به این کشور رشد چشمگیری داشته است و افراد از سراسر دنیا به دنبال آسان‌ترین و سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا هستند.

مهاجرت به اروپا
مهاجرت یک موضوع مهم اقتصادی و سیاسی در اروپا و همچنین در بیشتر کشورهای توسعه یافته دنیاست. اروپا به علت رشد اقتصادی بالا و کیفیت زندگی ایده آل، همواره یکی از گزینه‌های مهاجرت برای اتباع کشورهای خارجی بوده است. معمولا وقتی صحبت از مهاجرت به اروپا در میان است، نام کشورهای فرانسه و آلمان در ذهنمان شکل می‌گیرد، اما در سال‌های اخیر کشورهای ایتالیا، اسپانیا، نروژ، سوئد، دانمارک و پرتغال نیز به لیست گزینه‌های مهاجرتی اضافه شده‌اند.
0
امتیاز


0
23
0

visabook.ir

تابعیت ایتالیا برای شهروندان غیرایتالیایی جذاب ­تر جلوه می ­نماید چرا که اگر مایل به سکونت در هر نقطه ­ای از اروپا باشید باید مجوز اقامت را بدست آورید.
شهروندی ایتالیا بر حسب اصل حق خونی (jure sanguinis). یک شخص زمانی می­تواند برای تابعیت ایتالیا از سمت پدری اقدام کند که نسل­های قبل از وی پیش از زمان اتحاد ایتالیا نباشد یعنی 17 مارس 1861. پس اگر با اتکا به یکی از والدین برای تابعیت ایتالیا اقدام کنید یا باید زنده باشد یا اینکه از نسلی پس از تاریخ فوق ­الذکر باشد. اما اگر بخواهید از سمت مادری اقدام کنید نسل وی بایستی از تاریخ 1 ژانویه 1948 آغاز شده باشد. زمان رسیدگی به پرونده تابعیت چه از جانب پدری باشد چه مادری، بکسان خواهد بود.
ادامه مطلب
0
امتیاز


4
160
56

samere

در حال حاضر شش کشور در اروپا و حوزه کارائیب (آمریکای جنوبی) جزو ارزان‌ترین کشورها برای اخذ شهروندی محسوب می‌شوند که مبلغ آن از 10000 دلار شروع می‌شود. با خرید گذرنامه و اخذ شهروندی از کشور دومینیکا یا کشور آنتیگوا می‌توانید بدون ویزا به بیش از 100 کشور سفر کنید، بعد خوندن سوالتون یه سرچی زدم و این مقاله رو پیدا کردم ، فکر میکنم شمام بخونی خوبه.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.