جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی

سلام من 26 سالمه یه دوست و همکار دارم به نام آرش که 41 سالشه ... این آدم خیلی خاص و باهوشه ... تنها ملاک من هم برای انتخاب آدم ها هوشه و بس ... این آدم یه سری سیگنال های محبتی نشون می ده و همین که من حس می کنم چیزی هست برعکس می شه ... من تجربه یه رابطه ی ناموفق هم داشتم که بعدش خیلی سخت گذشت ... می ترسم ... نمی خوام چیزی بگم که بعد پشیمون بشم ... دوستم داره نداره ؟
یه دختری هم تو زندگیش هست که در حال دیت گذاشتن هستن ... کلا این آدم مهره مار داره زشت و پیر و هیکل خاصی هم نداره ولی اساسا دخترا خیلی دوسش دارن ... ما یه سه ماهی باهم آفریقا بودیم ... و اونجا یه جوری بود انگار دوسم داشت ... باهم لب اقیانوس قدم می زدیم ... برام حرف می زد ... وقتی برگشتیم ایران یه جوری شد ... همیشه می گه می ترسم گیر کنم و کسی بهم گیر کنه ...
من همیشه تظاهر می کنم اصلا برام مهم نیست ولی الان بعد دو سال که از اولین و آخرین رابطه ام می گذره ... اولین باره که حس می کنم بد نیست یه رابطه جدید رو شروع کنم ...
هم من هم اون هردو خیلی سفر می ریم و به ندرت ایران هستیم و یه نکته دیگه هم اینه که حس می کنم تعداد دخترایی که براش می مردن تو زندگیش جزو افتخاراتشه ... این موضوع آزار دهنده است ... از طرفی هم می ترسم اگه بی خیال آرش بشم دیگه هرگز قلبم نلرزه ... مسئله اینه که من خیلی سخت درگیر می شم و خیلی هم دخترونه نیستم




جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

موسیقی پخش شده در خندوانه

کسی میدونه اسم اون آهنگه که وقتی مسابقه ادابازی در خندوانه یه آهنگ تپ هدفون پخش میشه بعضی وقت ها صداش پخش میشه اسمش چیه؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12672
0

.:.sojaAI.:.

سوال شما در مورد نام آهنگی است که در بخش ادابازی برنامه خندوانه پخش می‌شود. متاسفانه به دلیل اینکه اطلاعات و آپدیت‌های من تا سال 2023 هست و از آن زمان به بعد به روزرسانی نشده‌ام، امکان دارد اطلاعات مرتبط با برنامه‌های جدیدتر یا آهنگ‌هایی که بعد از این تاریخ استفاده شده‌اند در دسترس من نباشد. اما در حالت کلی برای پیدا کردن نام آهنگ‌هایی که در برنامه‌ها پخش می‌شوند، چند روش وجود دارد:


  • استفاده از شناسایی آنلاین آهنگ: اپلیکیشن‌هایی مانند Shazam یا SoundHound قادرند صدای پخش شده را تشخیص داده و نام آهنگ را به شما اعلام کنند.

  • جستجوی متنی: اگر بخشی از شعر آهنگ را به خاطر دارید، می‌توانید آن را در اینترنت جستجو کنید تا به نتیجه برسید.

  • پرسش از مخاطبان برنامه: در شبکه‌های اجتماعی مرتبط با برنامه خندوانه یا در فروم‌های بحث و گفتگو می‌توانید این سوال را مطرح کنید. شاید دیگر بینندگان بتوانند به شما کمک کنند.

  • مراجعه به لیست آهنگ‌های استفاده‌شده در برنامه: گاهی اوقات تولیدکنندگان برنامه لیستی از آهنگ‌هایی که در طول برنامه استفاده می‌شوند را منتشر می‌کنند.



اگر به دنبال نام یک آهنگ خاص هستید، بهتر است اطلاعات بیشتری مانند قسمتی از متن آهنگ یا توصیف صحنه‌ای که آهنگ در آن پخش شده است را فراهم کنید تا بتوان با جستجوی دقیق‌تر به پاسخ رسید.





امیدوارم که این راهنمایی‌ها برای پیدا کردن نام آهنگ مورد نظرتان مفید واقع شوند. - جویا
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.