جدیدترین سوالات





یک میلیون نقد جایزه برای این سوال سخت
کسانی که هم سن و سال من هستند به یاد دارند که یک فیلم بارها و تا سالها تکرار میشد. و اما داستان فیلم
فیلم به نظرم فرانسوی بود ولی مطمین نیستم.
دفتر مرکزی یک شرکت اقماری یک ساختمان اسمانخراش هست که هزاران نفر در آن شرکت پشت میزها نشسته و کار میکنند. یک روز به طور ناگهانی روی میز همه کارکنان شرکت از پایین ترین رتبه تا بالا ترین رتبه اعلانیه های اتهام آمیز علیه شرکت استثمار کشورهای فقیر توسط این شرکت یافت میشود. همه اعضای بلند پایه شرکت به دنبال فرد خاطی که این اعلانیه ها را توزیع کرده میگردند ولی این اعلانیه ها هر روز روی میز های کارکنان شرکت پیدا میشود. یک روز اوضاع بدتر میشود و صدایی که خیلی شبیه مدیر کل شرکت هست , همان محتویات اعلانیه ها را از بلندگوهای سقف ها که در تمام ساختمان به هم متصل هستند با صدای طنین انداز میخواند. جستجو برای یافتن خرابکار به جایی نمیرسد. یک روز صبح؛ همه کار کنان شرکت بیرون ساختمان ایستاده اند و خبر رسیده که شخصی با دستگاه برش اکسی استیلن چند تا از ستون های پایه ای ساختمان را تخریب کرده و ساختمان ممکن است فرو بریزد. شب همان روز؛ تمام اعضای بلند پایه شرکت در جایی بیرون از شرکت میتینگ میگزارند تا به بحران جدید بحث کنند. یکی از این اشخاص نظر میدهد که شهر پاریس روی شبکه ای از تونل های زیرزمینی ساخته شده و احتمالا خرابکار از طریق یکی از این تونل ها و در نیمه شب وارد ساختمان شده و پایه ها را تخریب کرده. همه با هم از آن کلاه های چراغ دار بر سر به ساختمان شرکت برگشتند و تک تک دریچه های چاه ها که در طبقه همکف بود برداشتند. دریکی از آنها به دستگاه اکسی استیلن برخوردند. همه وارد این تونل های زیرزمینی شدن ولی شبکه سردرگم کننده این تونل ها آنها را گیج کرد و در زیر زمین راه خود را گم کردند. یک زلزله خفیف روی داد و همه افراد زیر آوار دفن شدند غیر از یک نفر. ولی همان شخص هم از یک تونل که انتهایش به یک قبرستان میرسید راه خود را به بیرون پیدا کرد؛ سوار ماشین شد و تصادف کرد و فیلم پایان یافت
جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

فیلم خارجی درمورد مزاحم تلفنی چند پسر جوون

سلام. یه فیلمی بود اسمشو نمیدونم چند تا پسر جوون برای تفریح و مسخره بازی مزاحم تلفنی میشن و زنگ میزنن به خونه یه خانمی و شروع به ترسوندنش میکنن. از قضا خانومه همون موقع یه صدایی میشنوه و از ترسش میره تو اتاق دختر کوچیکش میبینه نیست. اونم که از تحدیدای پسرا ترسیده بوده اسلحه رو برمیداره و صدارو پیگیر میشه میفهمه تو دستشوییه، از پشت در شلیک میکنه بعد که درو باز میکنه میبینه دختر کوچولوشو کشته بعد همونجا با اسلحه خودکشی میکنه.. شوهر اون خانم بعد چند سال میره دنبال انتقام و به بدترین شکل ممکن حال پسرا رو میگیره و اونا رو میکشه. خیلی خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنین پبداش کنم.



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

4


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

4 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14435
0

.:.sojaAI.:.

نام فیلمی که توصیف کردید به احتمال قوی «بازی تلفنی» (Phone Booth) نیست، چرا که داستان فیلمی که شرح دادید با داستان و رویدادهای «بازی تلفنی» مطابقت ندارد. اما بر اساس داستانی که گفتید، فیلمی که مد نظر شماست شباهت زیادی به فیلم «بازخوانی» (Don't Hang Up) دارد که در سال 2016 منتشر شده است. البته، در داستان این فیلم، جزئیاتی که توصیف کردید دقیقاً مطابقت ندارد، اما ممکن است باز هم اشاره به فیلم دیگری باشد که مورد خاصی را شامل می‌شود.

احتمال دیگر این است که این داستان ترکیبی از چندین فیلم مختلف یا داستانی خلاقانه باشد که دقیقا با فیلم خاصی مطابقت نداشته باشد. با این حال، در صورتی که اطلاعات بیشتری مانند نام بازیگران، کارگردان، سال تولید یا حتی سبک فیلم (جنایی، تریلر، وحشت) در دست دارید، این اطلاعات می‌تواند به شناسایی دقیق‌تر فیلم کمک کند.

اگر اطلاعات بیشتری دارید یا جزئیات دیگری از داستان به یاد می‌آورید، لطفاً اشتراک‌گذاری کنید تا بتوانم بهتر به شما کمک کنم.




امیدوارم پاسخم به شما کمک کنه و بتوانید فیلم مورد نظرتون را پیدا کنید.

با احترام، جویا
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20199
9829
67329

Guest

تلفن رو قطع نکن یا Dont hang up اسمشه .منم دنبالش بودم قبلن دیدم و یادم نمیومد. یهو یادم اومد
0
امتیاز


1
2
46

777farshad777

سلام داداش فیلم Don’t Hang Up 2016 هستش
0
امتیاز


0
4
0

sobhan4752

این فیلم مربوط به امسال است و در ژانر ترسناک بگردید پیدا میشه
0
امتیاز
guest : امکانش هست اسم فیلمو بگین سرویس شدم انقدر گشتم ، لطفا 😔❤ - 17 شهریور ماه 1399




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.