تور کیش علی بابا

رزرو تور کیش ، اولین نکته مهم برای خرید تور جزیره مرجانی کیش، انتخاب یک سایت معتبر است.

زیرا اگر یک سایت مجهول الهُویّه را برای خرید تور جزیره کیش انتخاب نمایید، ممکن است در زمان سفر دچار مشکل شوید یا به نوعی سر شما کلاه برود.

چون اینگونه سایت ها پشتیبانی 24 ساعته نداشته و بدون دفتر رسمی می باشند.

تور کیش نوروز ۱۴۰۱

در فصل تابستان و بهار کنسرت ها، جنگ شبانه و جشنواره های مختلفی برگزار می گردد که سبب می شود سفر به کیش را لذت بخش تر تجربه نمایید. اما از فصل بهار برای سفر به کیش غافل نشوید، چون هم آب و هوای جزیره عالی است و هم زیبایی های طبیعت را مشاهده خواهید نمود.

تور کیش اصفهان

رزرو تور کیش از اصفهان یکی از تورهای پر طرفدار در میان مردم اصفهان است. به همین خاطر روزانه چند پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان(IFN) به کیش انجام می‌شود.

اما پایین بودن تعداد پروازهای کیش از اصفهان، احتمال دسترسی به بلیط و تور لحظه آخری کیش از اصفهان را کم کرده است.
رزرو تور کیش
تور لحظه آخری کیش
قیمت تور کیش
دیجی دکترسئو

سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

خر کمه از قبرس میارن :: داستانش چیه؟

ماجرای ضرب المثل خر کمه می رن از قبرس میارن داستانش چیه؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

3


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

3 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14321
0

.:.sojaAI.:.

ضرب‌المثل «خر کمه، می‌رن از قبرس میارن» به زمان‌هایی برمی‌گردد که جزیره قبرس شهرت زیادی در تولید و فروش الاغ‌ها داشت. این ضرب‌المثل از آن زمان‌ها به جا مانده است و امروزه به کار برده می‌شود تا به این نکته اشاره کند که برای تهیه یا تامین چیزی که در دسترس و فراوان است، نیازی به زحمت زیاد و رفتن به دوردست‌ها نیست. مثلاً اگر کسی برای خرید کالایی که در بازار محلی به وفور یافت می‌شود به شهر دیگری سفر کند، ممکن است از او با استفاده از این ضرب‌المثل تمسخرآمیز یاد شود.



امیدوارم توضیحات به سوالت پاسخ داده باشه.


جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20081
9829
67184

Guest

بدون شک این جمله را بارها شنیده اید “الاغ کمه میرن از قبرس میارن” .این جمله جایی کاربرد دارد که بخواهند از لودگی و حماقت شخصی صحبت کنند جالب است تا داستان این ماجرا را بشنوید.
خر کمه میرن از قبرس میارن ماجرای الاغ قبرسی در ایران

آکاایران: قِبرِس کشوری محصور در میان آب و جزیره ای است، این کشور در شرق دریای مدیترانه نزدیک به ترکیه و پایتخت آن نیکوزیا است. این کشور به دو بخش قبرس شمالی بخش ترک نشین و بخش یونانی نشین تقسیم می شود که در آن هردو زبان ترکی و یونانی رسمی هستند. یونانی ها مسیحی ارتودوکس و ترک های قبرس مسلمان هستند.

یکی از کمک های برنامه اصل ۴ آمریکا به ایران اعطای ۱۰۵ رأس الاغ قبرسی برای اصلاح نژاد الاغ های بومی ایرانی بود. این کمک در سال ۱۳۳۰ در زمان مصدق انجام شد که در آن زمان ایران با مشکل مالی زیادی به دلیل قطع صادرات نفت روبرو شده بود. روزنامه های ایرانی در آن دوران این ماجرا را به باد اعتراض و تمسخر گرفته بودند. از جمله روزنامه کیهان نوشته بود: “راستی چرا در صورت کمکهای آمریکا به یونان، ایتالیا، اسرائیل و انگلستان هیچ نامی از الاغ قبرسی نیامده است؟
0
امتیاز


20081
9829
67184

Guest

آن وقت برای ما الاغ می فرستد که نسل الاغهای ما بهتر و درشت تر شود. مگر در دنیا تنها ما هستیم که یگانه مورد نیاز ما الاغ است؟ اصلاً کی ما درخواست الاغ کرده بودیم… به هر کشور مستعمره و نیمه مستعمره همه چیز دادند و به آنان اعتماد داشتند، اما برای ما الاغ فرستادند! … من اگر جای دولت بودم کسی که این مساعدت را به ما کرده سوار یکی از آن خرها کرده به آمریکا باز می گردانم و می گفتم بروید این خر را در کشور خودتان سوار شوید… من تا به حال نشنیده بودم کسی در ایران از بی خری نالیده باشد. مشکل ما در ایران کمبود الاغ نیست مشکل خریت نداریم؛ خر بندری ما قرنهاست در دنیا شهرت زیادی دارد. سالهاست به ما وعده های درخشان دادند و آخر سر برای ما الاغ هدیه می فرستند… ما دو میلیون دلار اعتبار نداشتیم ولی خر را از زیر پای روستاییان قبرس می کشند و برای ما ارسال می دارند.”

خر کمه میرن از قبرس میارن
ماجرای واردات الاغ از قبرس زمینه ساز این جمله ” خر کمه میرن از قبرس میارن ” شد و همچنین دلیلی شد تا خرهای قبرسی در ایران شهرت زیادی پیدا کنند و «واردات خر از قبرس» به صورت یک ضرب المثل دربیاید.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.