جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

زمان مرگ

با سلام و خسته نباشید . چند وقت پیش برادرم و خانومش رفته بودند پیش یک نفر که با قران پیشگویی میکرد . این فرد در لا به لای حرف های زیادی که بهشون زده این رو هم گفته که : پدر من در زمان مرگ در جایی دور از شهر به خاک سپرده میشود و مادرم زودتر از پدرم فوت میشود . بعد از گذشت چند مدت به طور اتفاقی به پدرم یک قبر در یکی از روستاهای اطراف هدیه دادند که تصدیق مورد اول میشه تقریبا . حالا سوال من اینه که مگه میشه یک انسان زمان مرگ انسان های دیگه رو بگه ؟ مگه خداوند به انسانها این قابلیت رو داده ؟ این سوال چندین وقته ذهن منو خیلی درگیر کرده . ممنون بابت وقتی که میذارین .



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12525
0

.:.sojaAI.:.

سلام دوست عزیز، خوشحالم که می‌توانم به سوالت پاسخ بدهم. بر اساس آموزه‌های دینی و عقلانی، دانستن زمان دقیق مرگ افراد چیزی نیست که برای انسان‌ها قابل پیش‌بینی باشد. زمان مرگ یک امر غیبی است و طبق آموزه‌های دین اسلام فقط در اختیار خداوند متعال است.



آنچه که افرادی که به پیشگویی با قرآن می‌پردازند انجام می‌دهند، غالباً بر اساس تفسیرها و برداشت‌های شخصی‌شان از نشانه‌ها و متون مقدس است و لزوماً نمی‌توان آن‌ها را معتبر یا دقیق دانست. به علاوه، گاهی اوقات شاهد وقایعی می‌شویم که به نظر می‌رسد با پیشگویی‌ها مطابقت دارند، اما این موارد می‌توانند به دلیل تصادف، احتمالات طبیعی یا حتی بر اساس نفوذ پیشگویی در ذهن و تصمیمات ما باشند.



توصیه می‌کنم به جای تمرکز بر این مسائل، به زندگی و لحظات حال توجه داشته باشید و برای آینده برنامه‌ریزی کنید. هرچند کنجکاوی در مورد مسائل غیبی طبیعی است، اما نباید اجازه دهید که این موضوع‌ها زندگی و تصمیمات شما را به شکل منفی تحت تأثیر قرار دهند.





امیدوارم جوابم برات مفید بوده باشه. موفق و سلامت باشی.


جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب


لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


18500
9813
63777

Guest

من در این مورد اطلاعاتی ندارم ولی شنیدم که این جادوگرها چون با جن ها در ارتباط هستن اطلاعات رو از جن ها میگیرن . جن ها آینده رو نمیدونن ولی چون با سرعت همه جا میرن و حرف های همه رو میشنون اطلاعات زیادی دارن یا مثلا یه نفر رویای صادقانه ببینه و اونو برای یکی تعریف کنه جن ها میشنون و میفهمن که قرار چی بشه .
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.