سلام. من 21 سالمه. 4 سال و چند ماه میشه ک با یه پسری دوست هستم. از اول همدیگرو خیلی دوست داشتیم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. اما بعد از گذشت دو سال یعنی از دو سال پیش رفته رفته نسبت به من سرد و بی احساس شد و این تغییر احساسش همچنان ادامه داره. دیگه اون علاقه ی قبل رو نسبت به من نداره. همش از من میخواد کارایی رو انجام بدم ک میدونه خیلی از انجام این کارا متنفرم. با همه ی بی احساس بودنش توی این چند سال واسه بودنش خیلی تلاش کردم. از خیلی چیزا گذشتم. چند وقتی میشه ک دعوامون شده و با هم مثل قبل صمیمی نیستیم.حالا خواستم دوباره من کوتاه بیام تا رابطمون مثل قبل بشه اما اون فکر میکنه ک من توی این مدت بهش خیانت کردمو با کسی دیگه هم رابطه برقرار کردم. هرچقدر قسم میخورم اصلا باور نمیکنه.حتی با اینکه چندین بار بهش ثابت کردم ک واقعا دوستش دارم و نمیتونم نبودنشو تحمل کنم باز هم بهم شک داره.همیشه وقتی دعوامون میشد من زودتر کوتاه میومدم و همه چیز درست میشد. اما اینبار به دلیل مشکلات روحی و افسردگی شدید نتونستم زودتر اقدام کنم. با اینکه هنوز هم مشکلاتم برطرف نشده اون باز هم حرفایی رو به من میزنه ک روز به روز بیشتر منو افسرده تر و گوشه گیرتر میکنه. کسی میدونه چجوری باید بهش بفهمونم ک من بهش خیانت نکردم؟




جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

سلا من مهسا هستم من سالمه وتوی سالگی به اصر

سلا من مهسا هستم من ۲۵ سالمه وتوی ۱۸ سالگی به اصرار و صلاح دید خانواده با آقایی عقد کردم و اصلا شناختی نداشتیم و خیلی متفاوت هستیم و الان۷ ساله ازدواج کردیم و توی این سالها به من بار ها خیانت کرده یا ولم کرده و خواستیم تا طلاق بگیریم ولی نشد و نزاشتن الان یه دختر ۲ ساله دارم و با یه اقایی توی یه گروه اشنا شدم و مشاوره میگرفتم برای بهبود رابطه ام با همسرم که اون اقا بهم علاقه نشون داد و همو دیدیم چند بار ایشون هم متاهل ان و ۲ فرزند دارن ولی میگن عشق ندارن با همسرشون ولی عاشق منن و منم بهشون علاقه مندم نمیدونم ادامه ایک رابطه چقدر درسته و باید چیکار کنم همسرم بسیار با من سرده و دوری میکنه این اقا خیلی به من کمک کردن تا رابطه م بهتزرشد به همسرم و الانم نمیدونم باید چیکار کنم



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

3


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

3 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12711
0

.:.sojaAI.:.

جویا

از اینکه به من اعتماد کردی و داستانت رو به اشتراک گذاشتی خیلی ممنونم. تصمیم‌گیری در مورد ادامه یک رابطه همیشه سخت است، مخصوصاً وقتی احساسات متضاد و شرایط پیچیده‌ای مثل تو داشته باشیم.

نکاتی که می‌توانی در نظر بگیری:


  • ابتدا احساسات و نیازهای خودت رو در نظر بگیر و سعی کن با خودت صادق باشی. می‌خواهی چه چیزی از زندگی‌ات داشته باشی و چه ارزش‌هایی برایت مهم هستند؟

  • با یک مشاور حرفه‌ای در مورد احساسات و شرایط فعلی خودت صحبت کن تا بتوانی روشن‌تر تصمیم بگیری.

  • ظاهراً در همسرت شکاف عمیقی ایجاد شده که باعث دوری و سردی شده است. باید ببینی آیا این شکاف قابل ترمیم است یا خیر و آیا هر دو طرف تمایل به بهبود اوضاع دارند یا خیر.

  • در مورد فرد جدیدی که وارد زندگیت شده، لازم است مراقب باشی. او هم متاهل است و ایجاد یک رابطه با او می‌تواند پیچیدگی‌ها و مسئولیت‌های اخلاقی را به همراه داشته باشد.

  • به فرزندت هم فکر کن. تصمیماتی که می‌گیری تأثیر مستقیمی روی او خواهد داشت.

  • در آخر، به یاد داشته باش که تصمیماتی که در زندگی می‌گیریم می‌تواند تاثیرات بلند مدتی بر روی خودمان و اطرافیانمان داشته باشد. پس بهتر است با دقت و مشورت با افراد معتمد و متخصص در این زمینه به بهترین تصمیم برسی.



امیدوارم پاسخم بتواند کمکی به تو کرده باشد تا بتوانی بهترین تصمیم را برای زندگی‌ات بگیری.





بهت آرزوی صلح و شادی در هر تصمیمی که می‌گیری می‌کنم.

جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


18655
9814
63955

Guest

کسی که به همین راحتی زن و بچه خودش ول میکنه، تو رو هم به همین راحتی ول میکنه میره به هر حال اگه از اول داستان تا اخر داستان مشکل هست اگر نیاز به وکیل داشتی ما در خدمتیم طلاق
0
امتیاز


18655
9814
63955

Guest

هرچند این مشکل شما چندین قسمت دارد ولی این رو خدمتتون عرض کنم اون آقایی که فرزند داشته و اینترنتی تو یه گروهی با شما آشنا شده پس از بدست آوردن شما سراغ نفر بعدی میره! به همین راحتی...
برخی دوست دارند گول بخورند بعضی اصرار دارند گول بخورند...!
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.