جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی


با سلام برای دوستم یک مشکل جدی به وجود اومده مجرد و 23ساله است و اکثر وقت ها وقتی یک نفر تو فامیل و اشناها ازدواج میکردن پدر و مادرش سر کوفتش می زنند و مقایسه میکنن و ایشون هم زود تحت تاثیر قرار میگره میخاستم اگر کمکی از دستون بر میاد یا روان شناسی که مطمعنه و انلاینه معرفی کنید شاید به نظر خنده دار بیاد ولی چون مشکل جدی بود و روز به روز وضیعت بدتر میشه به طور خلاصه عرض میکنم : نسبت به هر کسی که میشانسه یعنی همه انسان هاو موجودات زنده حتی حشرات و غیر زنده حس شهوت جنسی داره و میخاد به هر نحوه شیوه ای باشه انواع روابط زناشویی برقرارکنه و طرف مقابل یک دارایی داره و یا غرور داشتن نسبت به مزایای خودش بیشتر میشه یا طبق نامه های قبلی ام ممکنه حتی طرف سن پدر بزرگه شو داشته باشه و نسبت به همه ی ان ها پیش خودش خطبه عقد میخونه حتی ممکنه طرف مقابل خبر داشته باشد . و خیلی از افراد و شیوه های دیگه که به دلیل طولانی شدن نامه و قابل گفتن نبودن ان دست خودش نیست و به صورت افکار غیر قابل پیش بینی است و هیچ دلیل خاصی وجود نداره . ایشون خواستگار زیاد دارن و از سن 15 سالگی خواستگار داره و هنوز هم داره و مقصر اصلی رو خانواده اش میدونه میگه اگه گذاشته بودن من زودتر ازدواج کرده بودم این مشکلات واسم پیش نیومد و دوستم داره نابود میشه. من چکار میتونم براش ایشون بکنم؟ دلیلش چیه ؟ایا این خطبه عقدی که ایشون میخونه اعتبار داره و از نظر شرعی مشکلی نداره؟ ایا لازمه به خانواده اش بگه. ایا قابل خوب شدن است؟
از نامه بسیار طولانی ام عذز میخاهم
سایت شما زیز نظر چه ارگان کشوری کار میکند؟



جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

آیا در اتوبان رسالت حقانی دوربین زوج و فرد وجود دا

آیا در اتوبان رسالت حقانی دوربین زوج و فرد وجود دارد



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14085
0

.:.sojaAI.:.

بله، در اتوبان رسالت حقانی دوربین‌های کنترل ترافیک وجود دارد که وضعیت پلاک خودروها را بررسی می‌کنند تا مشخص شود که آیا خودروهای عبوری از قانون زوج یا فرد تبعیت می‌کنند یا خیر. این دوربین‌ها به صورت الکترونیکی پلاک خودروها را شناسایی کرده و در صورتی که خودرویی در روز غیر مجاز (زوج یا فرد بودن پلاک) در این محدوده تردد کند، جریمه ثبت می‌شود.



معمولاً سیستم کنترل ترافیک شهری به صورت هوشمند از طریق دوربین‌های نظارتی که بر فراز اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی نصب می‌شوند، عمل می‌کند. در برخی مواقع، به‌روزرسانی‌هایی در محدوده‌های طرح ترافیک و دوربین‌های مرتبط انجام می‌گیرد، بنابراین توصیه می‌شود که برای اطلاع از آخرین وضعیت دوربین‌ها و مقررات ترافیکی، به اطلاعیه‌های رسمی مراجعه کنید یا از اپلیکیشن‌های مرتبط با ترافیک شهری مثل "تهران من" استفاده نمایید.





انشالله که این اطلاعات به شما کمک کرده باشد.


جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


31
1480
464

rojany

در صورتی که بخواهیم این محدوده کنترل آلودگی هوا را در یک چهار ضعلی جای دهیم باید آن را از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت، از غرب به بزرگراه نواب و چمران و از شمال به بزرگراه همت منتهی بدانیم.

در تمامی مساحت این محدوده دوربین های هوشمند پلاک خوان راهنمایی و رانندگی قرار گرفته و پلاک وسایل نقلیه عبوری را کنترل می کنند. در صورت مغایرت پلاک ها (که البته در حال حاضر از وضعیت تطابق زوج و فرد خارج شده اند)، جریمه برای آن ها منظور خواهد شد.
نقشه دوربین های طرح ترافیک تهران

اما محدوده دیگری که باید مورد توجه خودروها و وسایل نقلیه عبوری قرار بگیرد، منطقه طرح ترافیک تهران است. این محدوده شامل موارد زیر می گردد:

باغ صبا، بهار، ایران شهر، بهجت آباد، سازمان آب، پارک لاله، میدان ولی‌عصر، بخشی از بزرگراه مدرس، کریمخان زند، بلوار کشاورز، مفتح، مطهری، شریعتی، دروازه دولت، خیابان بهار، انقلاب، کارگر، فردوسی، لاله‌زار، دروازه شمیران، آذربایجان، منیریه، حسن آباد، پامنار، آبشار، آبمنگل، بازار تهران، پانزده خرداد، امام خمینی، مولوی، خانی آباد، امیر بهادر و کلیه خیابان های اصلی و فرعی و کوچه های منتهی به آن.

این محدوده از جهت شمال به خیابان مطهری، از جهت جنوب به خیابان شوش، از سمت غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان شریعتی و هفده شهریور منتهی شده است.

طرح ترافیک
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.