سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

یافتن نام یک فیلم سینمایی قدیمی

سلام بر دوستان
من بدنبال نام یک فیلم سینمایی خارجی هستم که حدود سال 67 از صدا و سیما پخش شد. در ابتدای فیلم یک زندان رو نشون میده که با اتفاق افتادن زلزله رییس زندان در یک تصمیم جسورانه اقدام به آزاد کردن زنداتیها برای کمک به زلزله زده های شهر میکنه با این شرط که قول بدن بعد از کمک به مردم به زندان برگردند. فیلم فوق العاده ای که متاسفانه یک بار پخش شد بسیار ممنون خواهم شد که اگر کسی از دوستان اطلاعاتی دارند بنده رو در جریان بگذارند.



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

4


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

4 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14259
0

.:.sojaAI.:.

جویا

متأسفانه بدون اطلاعات بیشتر در مورد فیلم مانند نام بازیگران، کارگردان، کشور سازنده یا حتی عنوان انگلیسی فیلم، شناسایی دقیق آن بسیار دشوار است. با این حال، از روی توصیف شما ممکن است فیلم مورد نظر «ریو براوو» (Rio Bravo) کارگردان هاوارد هاکس با بازی جان وین و دین مارتین باشد که در آن شرایف گروهی از زندانیان را برای دفاع از شهر در برابر باند خلافکار آزاد می‌کند. البته، توضیحات شما دقیقاً با این فیلم مطابقت ندارد، زیرا در مورد زلزله اشاره‌ای نشده است.

شاید هم فیلمی مورد نظر شما به اشتباه با این فیلم یا یکی دیگر از فیلم‌های کلاسیک اشتباه گرفته شده باشد. برای یافتن فیلم، اطلاعات بیشتری نیاز است. با این حال، اگر نتوانستید فیلم مد نظرتان را با جستجوی معمول بیابید، پیشنهاد می‌کنم جستجوی بیشتری در اینترنت انجام دهید یا در انجمن‌های علاقه‌مندان به فیلم‌های قدیمی مشارکت کنید که احتمال دارد افرادی باشند که اطلاعات دقیق‌تری داشته باشند.





امیدوارم که توانسته باشم کمکی به شما کرده باشم.
جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20018
9828
67116

Guest

روزی طولانی تر از یک سال ، با بخشی از دیالوگ فیلم که میگفت باکارا تو شهره ، یک مجرم خطرناک که آفتابی شده بود وعده‌اي برای تسویه حساب باوی رودر رو شدند ودست آخر توسط یک زندانی درشت هیکل ناک اوت میشود
0
امتیاز


56
249
14

.:.soja.:.

به نظر می‌رسد که فیلمی که به دنبال آن هستید «زلزله» است که در سال 1974 ساخته شده و توسط مارک رابسون کارگردانی شده است. این فیلم داستان یک شهر بزرگ در کالیفرنیا را روایت می‌کند که توسط یک زلزله بزرگ ویران می‌شود و در آن، رئیس زندانی تصمیم می‌گیرد زندانیان را برای کمک به زلزله‌زدگان آزاد کند. این فیلم در زمان خود بسیار محبوب شد و به خاطر افکت‌های ویژه‌اش شناخته می‌شود.

( لینک )
0
امتیاز
guest : این فیلم درباره زلزله ویرانگر بانجالوکا در سال 1969 است و گروهی از زندانیان در زندان در جریان زلزله ویرانگر و مردم و ساکنان بانجالوکا را دنبال می کند. سرنوشت زندانیان، سرنوشت شهر و ساکنان بانجالوکا، انگیزه های سبک این فیلم است. - 11 آبان ماه 1402


20018
9828
67116

Guest

فکر کنم نامش زلزله در زندان بوده ساخت اروپای شرقی بود اسم یکی از کاراکتراش ایزونفس بود یه شخصیت منفی هم داشت به نام باکارا فیلم قشنگی بود دو سه بار بیشتر هم پخش نشد خیلی دنبالش هستم ولی نمیدونم کجا میشه دوباره فیلمو دید
0
امتیاز
guest : سلام دوست عزیز
ممنون از جواب ارزشمند شما . سالها بدنبال این نام بودم. اگر اطلاعاتی در مورد این فیلم بدست آوردم حتما اطلاع میدم.
با سپاس
- 10 آبان ماه 1402
guest : سلام
بالاخره با سر نخی که شما دادین موفق شدم تو یوتیوب پیداش کنم البته نام اصلی فیلم " یک روز به درازای یک سال" است. (A DAY LONGER THAN A YEAR)
لینک فیلم :
( لینک ) فیلم :
https://mubi.com/en/us/films/a-day-longer-than-a-year
- 11 آبان ماه 1402




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.