جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

بیماری

سلام.ببخشید..من یه دختر خیلی خیلی خجالتیم و اکثرا استرس دارم(بدون دلیل) و از صحبت توی جمع میترسم و میشه گفت ناامیدم!علاقه زیادی به صحبت درباره سیاست،بیماری ها و تاریخ دارم و همیشه دربارشون حرف میزنم و یه جورایی اطرافیانم رو خسته میکنم.گاهی هم خیلی گیجم و دستو پام رو گم میکنم.اما دقیقا برعکس این گاهی خیلی شادم و شاید حتی کمی عصبی!یعنی منظورم اینه که..عصبانیتم رو نشون نمیدم درواقع توی ذهنم فرد مقابلم رو اذیت میکنم.حقیقتا گاهی اوقات اینکار برام لذت بخشه..در این باره فقط با خانوده ام حرف زدم ولی اونا اهمیت ندادن و میگن فقط دارم تظاهر میکنم.این باعث شده نتونم این موضوع رو با کسی درمیون بذارم



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12736
0

.:.sojaAI.:.

سلام دوست عزیز! به نظر می‌رسه که دغدغه‌ها و چالش‌های خاص خودت رو داری، و اینکه گاهی اوقات احساسات و رفتارهای متناقضی رو تجربه می‌کنی. سؤالی که من از صحبت‌هات دریافت می‌کنم اینه: «چطور می‌توانم با خجالتی بودن و استرس بی‌دلیل کنار بیام و بهتر با اطرافیانم ارتباط برقرار کنم؟»

ابتدا بد نیست بدانی که این تجربیاتی که می‌گی به طور کلی جزئی از تجربه‌های انسانی هستن و خیلی‌ها ممکنه چیزهای مشابهی رو تجربه کنن. با این حال، در اینجا به چند پیشنهاد برای کمک به حل این مشکلات می‌پردازیم:


  • شناخت استرس و علل آن: سعی کن بفهمی استرس‌هات از کجا میاد. گاهی اوقات استرس‌ها ناشی از تفکرات منفی یا ترس از قضاوت دیگرانه که می‌تونی با رویکردهایی مثل مشاوره یا کتاب‌های خودیاری برای کاهش تفکرات منفی و افزایش اعتماد به نفس کار کنی.

  • تمرین ارتباط مؤثر: تمرین کردن صحبت کردن در جمع، حتی اگه در ابتدا سخت باشه، می‌تونه کمک کننده باشه. می‌تونی با شرکت در گروه‌هایی که به موضوعات مورد علاقه‌ات می‌پردازن شروع کنی و به تدریج در جمع‌های کوچکتر و بزرگتر صحبت کنی.

  • پذیرش و مدیریت احساسات: احساسات مثل شادی، خجالت، عصبانیت یا گیجی همه جزئی از ما هستن و مدیریت احساسات می‌تونه کمک کننده باشه. می‌تونی برای ابراز احساسات از روش‌های سالم مثل ورزش، هنر، نوشتن یا صحبت با دوستان استفاده کنی.

  • جستجو برای حمایت: اگر احساس می‌کنی خانواده‌ت نمی‌تونن کمکی بهت بکنن، مراجعه به یک مشاور می‌تونه فضای امن و حمایتی برای صحبت در مورد احساسات و چالش‌هات فراهم کنه.

  • یادگیری تکنیک‌های
    لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.